Stickan Inlagd Oktober 24, 2009 Dela Inlagd Oktober 24, 2009 Min fru har tappat kontakten med en väninna som hon vill återknyta den med igen. Dom var arbetskamrater i Thaiwan men tappade kontakten när dom bytte telefonnummer i samband med att dom flyttade tillbaks till Thailand. Men vi har ingen aning om hur vi skall finna henne igen. Det enda vi vet är hennes förnamn som är Nupien och att hon kommer från Muktahan. Finns det någon som har en bra idé om hur man skall kunna finna henne igen? Stickan Inte för dum för att förstå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 24, 2009 Dela Inlagd Oktober 24, 2009 Skall fråga min fru hur man gör.. Hon har både hittat både address och mobilnummer till Mia Noi.. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nypan Inlagd Oktober 24, 2009 Dela Inlagd Oktober 24, 2009 Skall fråga min fru hur man gör.. Hon har både hittat både address och mobilnummer till Mia Noi.. Ha en bra dag! Var det bra eller dåligt för dig?? Har du 2 Mia noi nu?? Eller 2 fruar kanske "Nypan" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Up2You Inlagd Oktober 25, 2009 Dela Inlagd Oktober 25, 2009 Vet ej vad dom har för typ av "gulasidor" i Thailand men prova facebook,dom flesta hänger ju där idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stickan Inlagd Oktober 25, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 25, 2009 Jag lyfter tråden i förhoppning om att det skall finnas någon i Muktahan som kanske kan vara behjälplig med någon tjänst. Kanske kan man annosera i tidning eller sätta upp posters eller något. Om någon har en bra idé eller kan vara behjälplig så hör av er till mig. Stickan Inte för dum för att förstå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nypan Inlagd Oktober 25, 2009 Dela Inlagd Oktober 25, 2009 Jag skall sluta skämta nu. Min ide är att din fru går in på någon kontakt sida i Thai, och letar upp dom som finns i byn, det går att söka på olika områden. Då kanske hon hittar någon som känner henne och vet hennes efternamn och kan kolla i husboken om hon bor kvar eller var hon flyttat.Har hon tur så finns det kanske någon som vet var hon är nu. På Thailovelinks.com finns många från dessa delar av landet.Och där kan man söka på olika områden också. Lycka Till "Nypan" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest gosatta Inlagd Oktober 25, 2009 Dela Inlagd Oktober 25, 2009 Vet ej vad dom har för typ av "gulasidor" i Thailand men prova facebook,dom flesta hänger ju där idag då skulle jag personligen sattsa på high5 .. bra mycket större än facebook (än så länge) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Nobody Inlagd Oktober 25, 2009 Dela Inlagd Oktober 25, 2009 Skall fråga min fru hur man gör.. Hon har både hittat både address och mobilnummer till Mia Noi.. Ha en bra dag! He he har du fastnat med skägget i brevlådan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.