Jump to content
IGNORERAD

Förlåt men jag tjuvlyssnar


John Khonken

Recommended Posts

jag sitter pa ett internet cafe och sjuvlyssnar pa en dam som pratar med sin farang. I udonthani kostar allt valdigt mycket och vill att farangen ska skicka valdigt mycket pengar for udon. Jag kan lova er att hon ar skicklig. man kan bara onska henne lycka till. Har ni varit med om samma

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
  • Svar 28
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • buriram

    4

  • Sabura

    4

  • Kenta

    4

  • BanFang

    3

Mest aktiva i denna tråd

Man skulle bra gärna vilja sitta som en fluga på väggen ibland.

Det fina är att det är helt legetimt att mörka för varadra mot falangen oavsett om det är någon

man träffat för fem minuter sedan eller om någon man känner. Mörkas gör det systerligt i alla väder

verkar det som.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Vad fick du i julklapp? 2.5 mdr "Elin Woods" Sant eller inte, men en rätt cool kommentar iaf. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

jag var med om något liknande i pattis inte för länge sedan på internet cafe. jag hade en brud brevid mig och en framför dom han säkert ringa upp 4-5 st farlanger var och snyftade om mamma pappa buffeln skolan mm mm .. helt suveräna var dom +visade baken och lyfte på blusen och visade upp lite hud så dom skulle se hur fina dom var i web camen :-)tillsist började jag skratta och gav dom tummen upp fy tusan vad bra dom var inte heller berättade dom till alla att dom fortfarande var i pattis och jobbade .hörde till en sa hon no no nott stay Pattaya more darling i go scool every day here in bkk like u want !!

sen drog dom ut till barerna och började jobba men lite mer pengar på fickan från första skiftet på internet cafet !! min polar har varit med om samma i patong han ringde mig och skrattade han sa att han inte kunde gå därifrån han var tvungen att sitta kvar och lysna för dom var helt underbart duktiga ringde upp minst 3-5 st dom me :-)

och som ni har sett där sitter dom och tjänar fina pengar varje dag på kära farlanger!!!

men detta är ju inte bara bar brudarna som syslar men även vanligt arbetande tjejer OCH KILLAR !! min tjejs anställdas 2 söner har satt ut sig på någon sait me med foto på någon snygg tjej och lurar av farlanger lite pengar. vet ej hur mycket dom tjänar men tror inte det är så mycket dom håller väl sig med soppa till bågen och pengat till telefonen skulle jag tro :-)

tycker det var skit kul .

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite elakt är det väl ändå :kort:

För killarna så bör de väl iaf ha en kvinnlig kompanjon med för ev telefonkontakt osv?

Eller skickar folk pengar runt världen helt okontrollerat?

Link to comment
Dela på andra sajter

"Duktiga"... Vad hände med bros before hoes? Och "hoes" stämmer ju särskilt bra i denna tråd. Men det är klart, skadeglädjen är ju den sanna glädjen och jag hade nog själv lyssnat intresserat om jag hört något liknande. Kanske ska ta lite tid i nåt internetcafé...

Tecknad serie om faranglivet i Thailand: http://www.langliggare.se/

Link to comment
Dela på andra sajter

GLÖM, ej bort alla faranger som med feta plånböcker sprider 1000 Bathar runt sig, och lovar runt men håller.tunt.

Har stora verkstäder med många anställda, men lever i verkligheten av sociala medel,p.g.a. De vill ej göra rätt för sig, eller systemet är till för att utnyttjas.sparar alla slantar för att få vara "KUNG för en dag" När fällan har slagit igen, gurkan kommer till Sverige, och inser verkligheten, ingen Merca, inget Stort vackert hus, en skiten stuga i skogen och leva på fisk samt stekt gröt,

VEM lurar VEM? undrar lite lätt anders

Link to comment
Dela på andra sajter

GLÖM, ej bort alla faranger som med feta plånböcker sprider 1000 Bathar runt sig, och lovar runt men håller.tunt.

Har stora verkstäder med många anställda, men lever i verkligheten av sociala medel,p.g.a. De vill ej göra rätt för sig, eller systemet är till för att utnyttjas.sparar alla slantar för att få vara "KUNG för en dag" När fällan har slagit igen, gurkan kommer till Sverige, och inser verkligheten, ingen Merca, inget Stort vackert hus, en skiten stuga i skogen och leva på fisk samt stekt gröt,

VEM lurar VEM? undrar lite lätt anders

I just det här fallet lurar ju i alla fall tjejerna sina killar/män/gubbar. Om sedan dessa herrar alla säger sig ha verkstäder förtäljer inte historien.

Tecknad serie om faranglivet i Thailand: http://www.langliggare.se/

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite elakt är det väl ändå :kort:

För killarna så bör de väl iaf ha en kvinnlig kompanjon med för ev telefonkontakt osv?

Eller skickar folk pengar runt världen helt okontrollerat?

vet faktiskt inte hur killarna gorde frågade aldrig käringen men visst borde det vara så att dom har någon kvinlig kompanjon !! om det hade måsta bli tele kontakt eller webcam ! kan fråga henne när jag träffar henne igen för just nu är jag i phuket och hon i ratchaburi..

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok. Jag kan se det roliga i det hela om jag blundar för att de gör brottsliga handlingar med planerade bedrägerier. Inget jag applåderar. Applåderar inte heller lögnaktiga faranger som utnyttjar thailändskorna till det yttersta. Det är bara synd och tragiskt att de sällan träffar på varandra utan träffar oskyldiga och naiva som blir lurade.

Det är jäkligt lätt att bli lurad för de flesta vill nog gärna tro på tjejen de träffat. Nej jag tycker bara det är tragiskt, och det ger en ganska krass bild på hur det fungerar. Det är bara att hoppas att tjejerna inte hamnar i oråd med farangerna när de kommer på deras bedrägerier...för det gör dom förr eller senare med största sannolikhet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Stefan 66, Du är ser problematiken från båda håll. Lurad, kan man bli en gång, vill man bli lurad, så blir det flera gånger ;-)

Det är för jävligt när människor utnyttjar varandras känslor, Vem Ska Man Tro På??????

Ändrades av buriram
Link to comment
Dela på andra sajter

Stefan 66, Du är ser problematiken från båda håll. Lurad, kan man bli en gång, vill man bli lurad, så blir det flera gånger ;-)

Det är för jävligt när människor utnyttjar varandras känslor, Vem Ska Man Tro På??????

Jo det är just det. Moralen finns inte och till viss del kan jag mycket väl förstå de thailändska tjejerna. De har det säkerligen inte lätt alla gånger med alla faranger de ska följa dagligen. Problemen är inte de goda, renliga farangerna utan de äckliga och smutsiga farangerna som inte sköter sin hygien. Att de sedan utnyttjar läget med all kraft som beskrivs här kan jag förstå, även om det är rena bedrägerier. Det är en kluven känsla som man har. Det är förjäkligt att blåsa folk, men som sagt..tjejerna har det inte lätt heller.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett mynt har två sidor, lura andra är lätt, men den dag du lurar dig själv, är det kört.

Du måste leva med dig själv, det kommer du aldrig ifrån.

Inget personligt mot någon, bara något för mig själv. Hälsar anders, från en snöfritt januari.

Link to comment
Dela på andra sajter

... Problemen är inte de goda, renliga farangerna utan de äckliga och smutsiga farangerna som inte sköter sin hygien. ...

Hmm ...,

Så bara torsken har tvättat snoppen och har lite deo i armhålan så tar inte prostituerade skada av sitt yrke!? whistle.gif

lol.gif

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm ...,

Så bara torsken har tvättat snoppen och har lite deo i armhålan så tar inte prostituerade skada av sitt yrke!? whistle.gif

lol.gif

Inte alls det jag menade, men jag har en känsla att du förstod men ville ordmärka. ;) Givetvis far de illa av att sälja sig till höger och vänster, oavsett hygien...men rent krasst så tror jag att de far illa av stinkande unkna faranger som inte tvättat sig på väldigt länge. Tänk dig själv om du skulle sänka dig ner till ett visst ställe och känna doften av skit...gammalt ingrott skit och piss. Tror många ryggar redan vid anblicken av en tjej som är ohygienisk, medans dessa tjejer bara får snällt följa med stinkbomben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Anlita privatsnok, det går inte att lita på thaitjejer, det vet alla som har varit i Thailand ett tag..

De flesta thaitjejer har flera killar på lut samtidigt, många många totallurade faranger som har skickat pengar till sina älsklingar..

Vill du vara säker på din älskling så finns det privatdetektiver att anlita i ex.vis Pattaya.. Ett billigt sätt att kolla upp din tilltänkta fru och hennes ärlighet..

Ärlighet är bristvara, det måste man inse..

Link to comment
Dela på andra sajter

Anlita privatsnok, det går inte att lita på thaitjejer, det vet alla som har varit i Thailand ett tag..

De flesta thaitjejer har flera killar på lut samtidigt, många många totallurade faranger som har skickat pengar till sina älsklingar..

Vill du vara säker på din älskling så finns det privatdetektiver att anlita i ex.vis Pattaya.. Ett billigt sätt att kolla upp din tilltänkta fru och hennes ärlighet..

Ärlighet är bristvara, det måste man inse..

Nja..det vette tusan om jag skulle göra. Har man redan tappat så stort förtroende för den tjej man är med så är det lika bra att klippa banden och investera pengarna i en ny resa till LOS.

Link to comment
Dela på andra sajter

Anlita privatsnok, det går inte att lita på thaitjejer, det vet alla som har varit i Thailand ett tag..

De flesta thaitjejer har flera killar på lut samtidigt, många många totallurade faranger som har skickat pengar till sina älsklingar..

Vill du vara säker på din älskling så finns det privatdetektiver att anlita i ex.vis Pattaya.. Ett billigt sätt att kolla upp din tilltänkta fru och hennes ärlighet..

Ärlighet är bristvara, det måste man inse..

Hehe. Ja vad för dårskaper får man då läsa. :dance:

Använder du privatdeckare i Sverige också? Om det känns tvunget att spana eller misstänka sin flickvän så varför ha kvar henne??

Ett synnerligen dumt inlägg var det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kan ju vara lite tufft att göra men jag föredrar att bli besviken i ett tidigt skede än när jag har investerat både känslor, tid och pengar i ett förhållande. Thailand är ett härligt land och kvinnorna är fina och charmiga.

Tyvärr har man under 10 år i Thailand sett det mesta och hört det värsta.. har flera kompisar som har blivit toklurade i Thailand så jag är försiktig och det är nog ett gott råd till alla som åker dit.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dumt inlägg, ja det står för dig, men som sagt efter alla år därnere så vet jag hur det fungerar i Thailand och jag är inte en naiv svensk som går på sagor..

Det är inte fel att kolla upp, det är snarare så att det är fel att inte göra det anser jag.. Thailand är ett tufft land och tjejerna jobbar för pengar så det får räkna med att det kan bli problem..

Link to comment
Dela på andra sajter

Dumt inlägg, ja det står för dig, men som sagt efter alla år därnere så vet jag hur det fungerar i Thailand och jag är inte en naiv svensk som går på sagor..

Det är inte fel att kolla upp, det är snarare så att det är fel att inte göra det anser jag.. Thailand är ett tufft land och tjejerna jobbar för pengar så det får räkna med att det kan bli problem..

Jag lägger inga aspekter i vad tjejerna jobbar med. Men jobbar inte alla för pengar?

Varför ska man kolla upp sin partner?

Har man inte tillit i ett förhållande så tycker jag att man bör avstå.

MVH BanFang

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla jobbar väl inte med att sälja sex för pengar? Nä gör du som du vill men att i början av ett förhållande kolla upp din tilltänkta flickvän är aldrig fel, speciellt i Thailand, det ger ett bättre förhållande i slutändan tror jag.

En polare kom lite tidigare ned till Thailand än vad han hade sagt till sin tjej och vad fick han upptäcka? Jajamensan hans thaitjej var fullt upptagen med en annan farang, trist men så fungerar det ibland i Thailand. Han borde definitivt kollat upp henne lite bättre men den lilla sammetsögda skönheten slog blå dunster i hans ögon..

Var inte naiv, det är ett tufft land Thailand, men det har gett mig oerhört mycket glädje och lycka att få vara där på vintrarna.. och jag kommer att fortsätta att vara där och njuta av det sköna klimatet, de härliga kvinnorna, den goda maten, stränderna osv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att vara försiktig med sina pengar är alldrig fel, men anlita en privat detektiv är till att gå för långt.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sen beror det väl ganska mycket på vad det är för en tjej man träffat

Risken att bli lurad av en tjej i Thailand som spelar dubbelt är nog betydligt högre om man träffats i Pattaya i en bar och på hotellrummet några nätter jämfört med en tjej man på olika vägar träffat ute i en by på landet som inte jobbar inom "nöjesindustrin"

Tjejerna i Pattaya är ju dessutom "proffs" på att få en/flera faranger på kroken jämfört med de mer blyga/normala/strikta/försiktiga familjetjejerna

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...