Jump to content
IGNORERAD

Förlåt men jag tjuvlyssnar


John Khonken

Recommended Posts

Dumt inlägg, ja det står för dig, men som sagt efter alla år därnere så vet jag hur det fungerar i Thailand och jag är inte en naiv svensk som går på sagor..

Det är inte fel att kolla upp, det är snarare så att det är fel att inte göra det anser jag.. Thailand är ett tufft land och tjejerna jobbar för pengar så det får räkna med att det kan bli problem..

Jag försöker inte klanka ner på dig på något sätt. Men inlägget ger belackare vatten på sin kran angående thaitjejer. Ha det gött och må bra.

MVH BanFang

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • buriram

    4

  • Sabura

    4

  • Kenta

    4

  • BanFang

    3

Mest aktiva i denna tråd

Jag försöker inte klanka ner på dig på något sätt. Men inlägget ger belackare vatten på sin kran angående thaitjejer. Ha det gött och må bra.

MVH BanFang

det är inte heller lätt att sitta i Sverige när man har en bekantskap i Asien, avståndet är långt och man håller kontakten med mail och chat

när tillfälle ges och det är inte heller lätt att veta vad tjejen gör utan man får göra det bästa av situationen speciellt när det gäller pengar

och ekonomi, har kontakt med en underbar tjej i Filippinerna och känner igen detta fenomen, det går till på samma sätt där också precis

som beskrivs i detta fall och för dem är pengarna det vktigast för att överleva.

speciellt om man träffar en tjej som börjar prata om att studera och vill gå college och att eventuellt att få betala skolpeng och kompletta

utbildningar då pratar vi stora pengar och det kan sluta med hundra tusen fattigare och när de eventuellt tagit examnen sticker de iväg

med någon annan kille, who knows....ett exempel bara.

mvh challenger98smile.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Överhörde en Jänkare på ett internet café på Samui för några år sedan. Han kom in och ville veta hur han kunne dölja att han ringde från Thailand. Hans fru hade tydligen nummer-presentatör. Han fick instruktioner från killen i kassan vilka knappar han skulle trycka för att dölja numret i presentatören.

Uppenbarligen så litade han inte riktigt på killen. Så han ringde upp en kompis först, och frågade om han kunde se vart han ringde från. Efter att han var nöjd med svaret, så ringde han upp sin fru. Han jobbade i nåt annat Asiatiskt land, men hade altså tagit en snabb visit till Thailand. Och hade ju inget intresse av att frugan skulle veta detta.

Såg han senare på kvällen tillsammans med en turist-guide. Skrattade lite för mig själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...