Jump to content
IGNORERAD

Fina bilder


Pele

Recommended Posts

Just det, favorit i repris. Har nog alla bilderna nedladdade på min dator hemma i Sverige redan och drömmer fortfarande om att få se uppföljningen gjord av Pele, nu snart 25 år senare. Det hade varit nåt. :)

Men ser gärna om bilderna här på Mpr igen, gärna med lite bildtext till. great.gif

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Pele

    10

  • Baabar

    8

  • Farang

    4

  • Skibi

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Valdigt intressanta, vackra och mangfasseterade foton som ger upphov till spannande fragor och triggar min nyfikenhet.

Om jag inte ar helt fel ute sa ser det ut som du besokt nagon av de s:k Hill tribes:en (tankte mest pa kladsel, landskapet och de mkt typiska trabyggnaderna). Oavsett vilket sa vore det mkt spannande att fa berattat lite mer om ditt/dina besok och upplevelser.

Edit: Ser att det star LahuPele pa fotona och det svarar ju pa min fraga.

Ändrades av wille
Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Påminner om när vi va på djungelvandring i tre dar uppe i gyllene triangeln 77-78

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag har lite tid över ska jag berätta mer om mina resor. Jag tappade sugen att lägga ut bilder när min dator havererade och alla de bilder som jag skannat försvann. Nu har jag bara kvar en bråkdel av alla bilder jag lagt ut på thaitjejer och Nonkis hörna. Men det är roligt att ni tycker om bilderna. Så jag återkommer ...

Kim, är du mycket i Thailand nu för tiden?

Pele

PianoPele

En darrning vid ögonens möte

www.thaitribes.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Kim, är du mycket i Thailand nu för tiden?

Pele

Låter tråkigt det där med datorhaveriet och det spillda arbetet med att scanna. Har själv stora skräcken för dylikt och backupar därför regelbundet bilder till både skivor och externa hårddiskar.

Om jag är mycket i Thailand nu för tiden? Ja det blir ungefär dom vanliga 4 mån per år i snitt fortfarande. Just nu är jag här sedan snart en månad tillbaka och blir här totalt knappa 5 innan vi åker tillbaks till work and worries.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Så jag återkommer ...

Kör på, Pele!

Nice pix! great.gif

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...