Jump to content
IGNORERAD

Golf i Nong Khai / Udon Thani


Chryzaliz

Recommended Posts

Ser ut att vara några golfare i dessa områden. Själv är jag nybliven golfare och tänkte försöka komma ut och spela lite i dessa områden under de kommande 6 månaderna.

Är ni några som skall ut så lägg in en tråd med tid och plats så kommert jag gärna med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej.

Jodå det finns ett gäng som lirar, en del "hellre än bragolf", ganska regelbundet. Bor Du i NongKhai eller Udon?

Det finns en förening i Udon som spelar varje måndag tillsammans, både nybörjare och ganska duktiga. En stor blandning av nationaliteter, ganska trevligt gäng som dessutom har en månadsfinal, tror det är sista måndagen varje månad.

Sedan finns det ju en hel del svenskar som längre eller kortare perioder vistas i de här områdena och spelar en del golf tillsammans. PM:a tel nummer och mailadress så skall jag ge lite mer info.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Hallå Baa

Nu närmar det sig så jag hoppas att du tränat flitigt.

enligt kalkylen är det 72 dagar 9 timmar 31 minuter kvar till man får lämna landet med snön.

Baa

mai-mii, mai.mii mai.mii

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå Baa

Nu närmar det sig så jag hoppas att du tränat flitigt.

enligt kalkylen är det 72 dagar 9 timmar 31 minuter kvar till man får lämna landet med snön.

Baa

HeHe

72 dagar är en evighet.

Betr. träningen så har jag kommit upp i ett snitt av 2,5 stora Leo efter varje runda, gott nog?

Hade och hälsa proffset.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...