Jump to content
IGNORERAD

Hur många innlägg måsta man ha för Nightlife

smagg

Recommended Posts

Räcker med 0 inlägg och 1 PM

Detta PM skickar du till nån av moderatorerna och ber om inträde till Nightlife :)

member of svampen's fan-club :yes:

Dela på andra sajter

Räcker med 0 inlägg och 1 PM

Detta PM skickar du till nån av moderatorerna och ber om inträde till Nightlife :)

Har Du en aning om vad det kostar att komma ut igen? :crazy:

Hade

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Hade

Jag har hört att man aldrig kommer ut igen. Som den italienska maffian ungefär.

För övrigt så tycker jag det vore en bra idé om det faktiskt fanns ett minimumkrav på antalet inlägg för att komma in. Nightlife låter ju bra så det skulle nog locka en del att skriva lite mer.

Dela på andra sajter

Jag har hört att man aldrig kommer ut igen. Som den italienska maffian ungefär.

För övrigt så tycker jag det vore en bra idé om det faktiskt fanns ett minimumkrav på antalet inlägg för att komma in. Nightlife låter ju bra så det skulle nog locka en del att skriva lite mer.

Nackdelen blev väl att många skulle skriva många onödiga inlägg bara för att uppnå detta krav.

Dela på andra sajter

Hade

fråga clion eller nån annan som kommit ut därinne :mdr:

Dela på andra sajter

Nackdelen blev väl att många skulle skriva många onödiga inlägg bara för att uppnå detta krav.

Ja så kanske det är. Men just nu känns det som det är lite väl dålig fart på forumet. Eller är det bara jag som inbillar mig igen?

Dela på andra sajter

Ni som var med på TT, kommer ni inte ihåg att det går i vågor? Ena dagen kunde man logga in och där fanns 10 nya inlägg sen gårdagen, och var segt hela veckan. Nästa vecka när man var inloggad så var det 10 nya inlägg bara man tog en pissepaus, och man hann inte ens läsa alla nya.

Dela på andra sajter

Ni som var med på TT, kommer ni inte ihåg att det går i vågor? Ena dagen kunde man logga in och där fanns 10 nya inlägg sen gårdagen, och var segt hela veckan. Nästa vecka när man var inloggad så var det 10 nya inlägg bara man tog en pissepaus, och man hann inte ens läsa alla nya.

Det har inte hänt så mycket nytt på nyhetsfronten. Alla väntar på vad som komma skall. Prostitutionsdebatten verkar vara mer eller mindre avklarad. Blir liksom inte någon större debatt om den längre.

Kanske är det så att det har blivit svårt att hitta på nya heta ämnen och nyrekryteringen går trögt. Enda sandlådekriget på senare tid har handlat om prgrammering hit och dit. Ett riktigt bottenapp.

Tror att det behövs friskt nytt blod men det kanske inte är så lätt att slå sig in här bland alla besserwissers (mig inkluderat) som redan avhandlat alla ämnen och vet ungefär vad alla andra tycker och tänker också.

Själv så har jag knappt haft styrfart de senaste månaderna. Dels beroende på opålitligt bredband men också att det inte har funnits några skojiga debatter att hoppa in i.

Dela på andra sajter

Njae... till skillnad från andra sandlådekrig så var det om lager etc ett RIKTIGT sandlådekrig.

Dessutom så får man väl anta att just vår sandlåda var djupare än andras. (med tanke på hur länge kriget varat)

Så något bottennapp tycker jag nog inte att det var. Snarare tvärtom.. ett riktigt toppsandlådekrig!

:)

Dela på andra sajter

Återkommer till Thailand och min kära dator på onsdag. Kommer då att fixa alla nightlife ansökningar. Bara att pm:a till mig så jag får nåt att göra då.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Farang jag är Hedersmedlem jag går aldrig ut på natten :blink: felet e att brodern är tilltufsad eller på deiting (mycket tyst på senare tid) :blink:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Det har inte hänt så mycket nytt på nyhetsfronten. Alla väntar på vad som komma skall. Prostitutionsdebatten verkar vara mer eller mindre avklarad. Blir liksom inte någon större debatt om den längre.

Kanske är det så att det har blivit svårt att hitta på nya heta ämnen och nyrekryteringen går trögt. Enda sandlådekriget på senare tid har handlat om prgrammering hit och dit. Ett riktigt bottenapp.

Tror att det behövs friskt nytt blod men det kanske inte är så lätt att slå sig in här bland alla besserwissers (mig inkluderat) som redan avhandlat alla ämnen och vet ungefär vad alla andra tycker och tänker också.

Själv så har jag knappt haft styrfart de senaste månaderna. Dels beroende på opålitligt bredband men också att det inte har funnits några skojiga debatter att hoppa in i.

Känner ungefär samma sak.

Är liksom inget riktigt drag här, eller är det kanske så att vissa av oss hängt här och tidigare på TT för länge.

Svårt att gå igång på samma typ av tråd för 37:e gången, och dessutom så känner många av oss ju varandra IRL och om inte IRL så vet man ju ändå rätt väl var olika skribenter står.

Kul för datanördarna (sorry grabbs) att de fått någon att slänga käft med genom Gudruns intåg, men där är man ju så kunskapsmässigt rökt att man knappt törs läsa inläggen med risk för att få mindervärdeskomplex.

Nä detta forum behöver lite nytt blod och med tanke på hur många medlemmar som finns och hur få som skriver så borde ju detta nya blod redan finnas på MPR.

Så alla ni som läser, men inte skriver, börja skriva!

Eller är det så djävligt att många har ett liv i verkligheten och inte vill hänga på ett forum för mycket? :unsure:

Vaxet

som försöker hålla mig borta, men tyvärr är för nyfiken på vad ni skriver.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Dela på andra sajter

Ja vad göra. För min egen del så väntar jag på att en riktig tomte kommer igen.

Sven55 ubonborge osv. Jag tycker det blir super kul med lite hätska debatter.

thaikaj gjorde ett par inhopp men jag tror han skrev på fyllan. Och det blev inte så mycket med han.

Dela på andra sajter

GudrunMedTriangeln

Hallå gubbar!

Utebliven mens är bara förstadiet till klimakteriet! na.gif

Lite manlig menopaus kan väl inte rubba riktiga karlar!

Förresten, visste ni att Chang Beer innehåller stora mängder östrogen?drinks.gif

GmT

Dela på andra sajter

Förresten, visste ni att Chang Beer innehåller stora mängder östrogen?drinks.gif

GmT

Ja, för inte bara magen växer efter några månader i Thailand, jag får pattar med :bag:

Dela på andra sajter

Alla som ansökt via PM eller epost till Nightlife den senaste veckan, har härmed tillträde till denna del.

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...