BBJ Inlagd Oktober 17, 2009 Dela Inlagd Oktober 17, 2009 Jag och min dam var på konsert igår med "superstar" Jonas Andersson på Södra Teatern i Stockholm. Han har uppträtt 2 kvällar i Stockholm och nu bär det iväg till Sundsvall. Han var också med på Nyhetsmorgon i TV4 i torsdags. Titta in på TV4 Play (http://tv4play.se/ak...3808&currPage=2) så hittar ni intervjuer och musik där. I går kväll var det dock en trevlig show som Jonas gav. Måste erkänna att jag vart positivt överraskad av musiken som var båder bra och gav en hel del "sväng". Han sjöng mest på Thai, men även på engelska och på svenska erbjöd han "I natt jag drömde". Då han bott i Thailand sen han var 9 år så är hans thai tydligen oklanderlig, men svenskan är bra men inte perfekt, han hittar inte rätt ord ibland, helt förståerligt. Bifogar lite bilder från gårdagen: Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest gosatta Inlagd Oktober 17, 2009 Dela Inlagd Oktober 17, 2009 hade biljett men sprang på sjukdom, trist.. hur mycket folk var det där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ubon-robbe Inlagd Oktober 17, 2009 Dela Inlagd Oktober 17, 2009 Hej! Var också där igår gillade föreställningen och så gjorde Tik också, det var väl istort sett fullsatt förutom övre balkong. Mvh Robbe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd Oktober 17, 2009 Dela Inlagd Oktober 17, 2009 Kanon konsert gillade medley med Carabao och Sek Loso mvh Repe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emulov Inlagd Oktober 18, 2009 Dela Inlagd Oktober 18, 2009 Hej BiggBossJacken, Tack för bilderna. Jag var själv där och tycker det var en toppentillställning! Recension finns även att läsa på DN: DN:s betyg -Det hade garanterar blivit betyg 5/5 om Christy medverkat också: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UT006 Inlagd Oktober 18, 2009 Dela Inlagd Oktober 18, 2009 Hej! En petitess; men jag är lite förvirrad angående hans efternamn. Har också hört Andersson, men har något svagt minne av att han egentligen skall heta någonting på L? Tror det stod så i någon biografi; i samband med en intervju. “The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.” - Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest gosatta Inlagd Oktober 18, 2009 Dela Inlagd Oktober 18, 2009 wadeholm eller nått heter han . . andersson är ett artistnamn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UT006 Inlagd Oktober 18, 2009 Dela Inlagd Oktober 18, 2009 . . Andersson är ett artistnamn LoL Låter mera som ett alias, typ Smith eller Jones. Tackar, ja så var det nog. “The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.” - Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 18, 2009 Dela Inlagd Oktober 18, 2009 http://www.thefamily.org/en/ "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest gosatta Inlagd Oktober 19, 2009 Dela Inlagd Oktober 19, 2009 http://www.thefamily.org/en/ satt en halv dag på den där sajten när jag hittade den för någon månad sen, det gör både jonas och christy så mycket mer mystiska / läskiga.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Los Inlagd Oktober 19, 2009 Dela Inlagd Oktober 19, 2009 Sitter på jobbet och kommer inte in på den länken som Enis postade. Vad är det som är läskigt, kan någon förklara. Nyfiken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Los Inlagd Oktober 19, 2009 Dela Inlagd Oktober 19, 2009 Hörde Jonas sjunga på radion förresten och en otroligt bra sångstämma hade han. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest gosatta Inlagd Oktober 19, 2009 Dela Inlagd Oktober 19, 2009 the family / guds barn är en kristen "pedofil" sekt ifrån USA, jonas föräldrar var/är med där det är därför dom flyttade till Thailand, christy som också är farang kändis i Thailand är med i samma sekt. . ps. basserar helt min åsikt om the family på xfamily sidan som då kanske inte är 100% opartiska ds. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Los Inlagd Oktober 19, 2009 Dela Inlagd Oktober 19, 2009 Ok, låter kusligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sanuuk555 Inlagd Oktober 19, 2009 Dela Inlagd Oktober 19, 2009 Både jag o min tjej tyckte föreställningen var kanonbra! och visst det lät lite roligt när han pratade svenska men han ju bott i Thailand så länge! och sen blev det en sväng till tigern och några goda Chang! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung Lennart Inlagd Oktober 19, 2009 Dela Inlagd Oktober 19, 2009 Jonas lär själv vara medlem i sekten?? En länk som beskriver sekten och söm länkar vidare: http://www.sektfakta.com/sekter/familjen-guds-barn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest gosatta Inlagd Oktober 19, 2009 Dela Inlagd Oktober 19, 2009 enligt xfamily är han fortfarande medlem, han är född in i den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.