Jump to content

Vi har många oreggade läsare på forat.

Tekkor

Recommended Posts

Bibben
30 minuter sedan, skrev Tekkor:

tröttnat på att "gänget" spammar sönder deras trådar med trams och personangrepp....

Japp, du är helt klart en fullvärdig medlem i gruppen FREAKEN, grattis.

32 minuter sedan, skrev Tekkor:

Får vi in hatiska svar mot mig så är det ett tydligt svar på varför fler flyr mpr och att få vill regga nya konton.

Det är ditt/ert spammande de är trötta på, det är det enda tydliga svaret. 

Du/ni borde läsa här:

https://bfy.tw/OmjU

• Ge karma 5
  • Fint 3
  • Haha 1

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Scandinaviancorner

Dom har gatt over till Thaisnack dar det an sa lange bara handlar om Thailand med nagra undantag 

• Ge karma 3
HighWai
On 2020-08-15 at 15:59, skrev Tekkor:

Så varför reggar de sig inte.

Är det för allt hat och förföljelse man får om man inte gillar det "gänget" gör?

Ser att en del bra postare slutat att publicera på forumet, de har haft fina trådar men upphört att uppdatera sina trådar.

Men de vill kanske inte bli ihopkopplade med mpr´s standard eller så har de tröttnat på att "gänget" spammar sönder deras trådar med trams och personangrepp....

Får vi in hatiska svar mot mig så är det ett tydligt svar på varför fler flyr mpr och att få vill regga nya konton.

Ha en trevlig Lördagkväll.

Tänker också att det är konstigt att man inte reggar sig. Man får ju bättre skärp på dagens humorbild då. 

• Haha 2
C-dude
42 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

Dom har gatt over till Thaisnack dar det an sa lange bara handlar om Thailand med nagra undantag 

Okey. Så på Thaisnack har dom då 2 trådar som e aktuella just nu. 

1: När kan vi åka till Thailand igen?

2: När finns det botemedel mot covid så att vi kan åka till Thailand igen?

C;D

• Ge karma 2

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Soengsang

Kycklingen i all ära.

Men TS är inte mycket o hänga i granen, och väl skitnödiga ordningsvakter.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Kenneth4618

TS känns  mer som en ryggdunkarklubb. Nä tacka vet ja logdans där det går lite vilt till 😉😉

Ska det bara handla om Thailand blir det lite för enehanda och tråkigt. Det är min personliga åsikt 🙂

Edited by Kenneth4618
  • Ge karma 5
  • Fint 2

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

frogfish
4 minuter sedan, skrev Soengsang:

Kycklingen i all ära.

Men TS är inte mycket o hänga i granen, och väl skitnödiga ordningsvakter.

Nja, nu ska du inte vara sån. Finns de som inte är bekväma med "grabbigheten" på tex mpr. Se det som ett komplement.

Sen är det lite kul med "dubbelspelande" lirare som vägrar erkänna detta. Lite "vem är vem?" över det hela. Och en del (äggskallar) är ju enklare att gissa än andra😂

• Haha 2
Mankan
1 timme sedan, skrev Scandinaviancorner:

Om 90 % på thaisnack och bara 30% på MPR handlar om Thailand så finns det väl ändå mer att läsa om Thailand på MPR. Trots allt tjat om att forumet är dött så finns det ju få liknade forum som har samma aktivitet som MPR.

Edited by Mankan
  • Ge karma 7

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Soengsang
2 minuter sedan, skrev frogfish:

Nja, nu ska du inte vara sån. Finns de som inte är bekväma med "grabbigheten" på tex mpr. Se det som ett komplement.

Sen är det lite kul med "dubbelspelande" lirare som vägrar erkänna detta. Lite "vem är vem?" över det hela. Och en del (äggskallar) är ju enklare att gissa än andra😂

Gissar du tänker på Phonthaisong :)

Men han törs ju iaf sticka ut hakan, utan sånna blir det inga diskussioner, fan vad trist om alla tyckte lika.....

• Ge karma 3

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

kalasbullen

Bibben, trilla inte av pallen när du borstar tänderna ikväll.

Finns ju något talesätt.. Stor i orden men...

:)

• Ge karma 1
  • Haha 1