Jump to content
IGNORERAD

Fornya korkort i pattis


kenke

Recommended Posts

Ni som ar kvar och skall fornya era korkort   dax kanske att ta en kolapp     jag gjorde det haromdagen  vantetid nastan 3 manader  De hade visst oppnat igen den 20 juli och darefter hade visst 3000 anmalt sitt intresse for fornyelse   en hel del efterslapning.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Nicholas:

Är det amnesti nu för förnyelse? 

Om jag fattar det ratt  ar det de vanliga reglerna som galler     da har man ju anda lite amnesti    men drar covid 19  ut pa tiden ar det ju en valdigt intressant fraga

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ställde en fråga om körkort nyligen och fick då till svar att man har ett år på sig för förnyelse.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev lasseiudon:

Jag ställde en fråga om körkort nyligen och fick då till svar att man har ett år på sig för förnyelse.

Jo, de gick ut med den informationen i våras.

Finns nog att finna om man söker.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

23 timmar sedan, skrev Soengsang:

Jo, de gick ut med den informationen i våras.

Finns nog att finna om man söker.

Då är det väl samma regler som innan covid.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-08-16 at 08:52, skrev lasseiudon:

Jag ställde en fråga om körkort nyligen och fick då till svar att man har ett år på sig för förnyelse.

Har också hört det, men får man köra med ett utgånget körkort? Det är ju en sak att man har tid på sig att förnya, en annan sak om du får köra med det.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev gst:

Har också hört det, men får man köra med ett utgånget körkort? Det är ju en sak att man har tid på sig att förnya, en annan sak om du får köra med det.

I normala fall får man inte det men under lockdown var det ok enligt hörsägen.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-08-16 at 08:52, skrev lasseiudon:

Jag ställde en fråga om körkort nyligen och fick då till svar att man har ett år på sig för förnyelse.

Men det gäller inte ett år efter expiredate, utan detta är att du kan förnya utan nytt KKprov inom ett år efter expiredate , bara de vanliga extremt svåra testerna Lol

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev rolba:

I normala fall får man inte det men under lockdown var det ok enligt hörsägen.

Tror just "hörsägen" kan bli dyrt 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...