Jump to content
IGNORERAD

Vad en thaitjej verkligen vill ha!


Farang

Recommended Posts

Tjabba, det är som så att jag ringer dagligen via Skype till en tjej i Thailand jag mötte på senaste resan.

Tyvärr fick vi alldeles för kort tid tillsammans då, men efter massor av timmar i samtal känner vi varandra rätt bra nu.

Trodde jag iallafall. frågade henne om hon hade nått önskemål från Sverige nästa gång vi träffas, och det hade hon.

Vad hon vill ha är..

en salami :surprised: hon har smakat nån från Caerforth (eller hur det stavas)tidigare.

Förra gången var det en annan brud, hon ville ha en dildo och Fia med knuff, blev paff då med.

Vad för udda önskemål har ni fått från era små kära?

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 156
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    31

  • Sabura

    25

  • broder tuk tuk

    13

  • ronoh

    13

Mest aktiva i denna tråd

Tjabba, det är som så att jag ringer dagligen via Skype till en tjej i Thailand jag mötte på senaste resan.

Tyvärr fick vi alldeles för kort tid tillsammans då, men efter massor av timmar i samtal känner vi varandra rätt bra nu.

Trodde jag iallafall. frågade henne om hon hade nått önskemål från Sverige nästa gång vi träffas, och det hade hon.

Vad hon vill ha är..

en salami :surprised: hon har smakat nån från Caerforth (eller hur det stavas)tidigare.

Förra gången var det en annan brud, hon ville ha en dildo och Fia med knuff, blev paff då med.

Vad för udda önskemål har ni fått från era små kära?

Hahahaha då har du gjort dåligt ifrån dej om tjejen önskade sej en dildo. :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahahaha då har du gjort dåligt ifrån dej om tjejen önskade sej en dildo. :whistle:

Kanske, kanske inte, tror det mest handlade om att hennes väninna hade en och hon också ville ha

hahahahahaha svampen, kupevärmare i Thailand... obetalbart :D

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Förra tjejen en dildo , nuvarande tjej en salami . unsure.gif

Är allt som det ska vara Farang ? eller saknas något ?

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Sök hjälp !!!

Tydligen en dam med STORA visioner.

Skojar bara, de är fredagskväll.

Skål!

Ändrades av Burken
Link to comment
Dela på andra sajter

Förra tjejen en dildo , nuvarande tjej en salami . unsure.gif

Är allt som det ska vara Farang ? eller saknas något ?

Antagligen saknades väl då en dildo och nu en salami, eller vad tror du?

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Antagligen saknades väl då en dildo och nu en salami, eller vad tror du?

Så då blev väl tjejerna nöjda när dom fick vad dom ville ha ! rolleyes.gif

Ändrades av AnOnYm

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker ni har snuskig fantasi, nuvarande vill ha salami för äta som mat, och förra verkligen älskade Fia med knuff.

Hon slog tärningen, flyttade sin pjäs, och skrek av glädje... I KICK HIM HAHAHAHA

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Polade med en tjej som har Beutysaloon i pattis ett tag, hon ville att jag skulle fixa..

ett Solarium!

Ett solarium i pattis där du har sol sol sol. ja sa hon, du vet väl hur thailändare funkar, allt som kommer ifrån farangland... hehe

Vet inte hur det gick men eftersom vi brejkade ett tag efter

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest boffe1609

Ja dessa önskemål

Under årens lopp har det önskatts Kafebryggare Damsugare Tvättmsk Electrolux Mikrovågsungn Resevrvdelar VW Volvo + alla småsaker som jag ha glömt Allt togs ner utom tvättmsk då jag kunde påvisa att vattentrycket i Notaburi var så lågt att det inte kunde funka där Detta kollades up så han köpte en i LOS med tryckmätning ej tidsmätning som vi har i Sverige Dessutm varje gång vi kom ned stod han i dörren gav oss en list på Whiskey som skulle inhandlas i Taxifree i BKK samma när vi åkte Så det frörst och det såg var min polare som stod i dörren och väntade ( Han var flygmekk på Thai)

Men vi hade aldrig problem med vikten mest vi tagit hem är omk.200kg 2pers.

Boffedrinks.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske, kanske inte, tror det mest handlade om att hennes väninna hade en och hon också ville ha

hahahahahaha svampen, kupevärmare i Thailand... obetalbart :D

ja kan nog vara gott att ha uppe i bergstrakterna i norra Thailand när tempen börja krypa ner mot 0 grader

själv frös jag som en hund en morgon i korat när det var 16 +

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Härligt farang att du inte är rädd för å bjuda på dig själv vart värt en karma men eftersom du har så många så blir det en :drinks: tävlingsinriktade clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Såg "Hade ju varit kul om samma kvinna ville ha både salamin o dildonmellow.gif "

Men läste "Hade ju varit kul om samma kvinna ville ha både salamin o Clionmellow.gif

så denna där krympte inte lika mycket som dej???????????????????????????????biggrin.gif

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Tjabba, det är som så att jag ringer dagligen via Skype till en tjej i Thailand jag mötte på senaste resan.

Tyvärr fick vi alldeles för kort tid tillsammans då, men efter massor av timmar i samtal känner vi varandra rätt bra nu.

Trodde jag iallafall. frågade henne om hon hade nått önskemål från Sverige nästa gång vi träffas, och det hade hon.

Vad hon vill ha är.. en salami :surprised: hon har smakat nån från Caerforth (eller hur det stavas)tidigare.

Förra gången var det en annan brud, hon ville ha en dildo och Fia med knuff, blev paff då med.

Vad för udda önskemål har ni fått från era små kära?

Hej Farang

Jag vet inte om du känner till det,

men i USA så använder man ofta ett slanguttryck

när man vill beskriva att två personer har sex med varandra.

De säger: "play hide the salami"

Mycket möjligt att damen ifråga har haft en kille från USA och att hon av honom har lärt sig det slang-uttrycket för Sex.

Det låter väl lite mildare än att säga, "Jag vill ha lite svensk K_K.

Lycka till med din frispråkiga pudding.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja dessa önskemål

Under årens lopp har det önskatts Kafebryggare Damsugare Tvättmsk Electrolux Mikrovågsungn Resevrvdelar VW Volvo + alla småsaker som jag ha glömt Allt togs ner utom tvättmsk då jag kunde påvisa att vattentrycket i Notaburi var så lågt att det inte kunde funka där Detta kollades up så han köpte en i LOS med tryckmätning ej tidsmätning som vi har i Sverige Dessutm varje gång vi kom ned stod han i dörren gav oss en list på Whiskey som skulle inhandlas i Taxifree i BKK samma när vi åkte Så det frörst och det såg var min polare som stod i dörren och väntade ( Han var flygmekk på Thai)

Men vi hade aldrig problem med vikten mest vi tagit hem är omk.200kg 2pers.

Boffedrinks.gif

Boffe,

du vet väl att förkortningen msk i Tvättmsk med riktig översättning av förkortningen skulle bli Tvättmatsked

:dance: humoristiske gubben :dance:

Ändrades av gubben4906

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

9999 röda rosor!

Blommor verkar inte gå hem på samma sätt som hos damerna här hemma.

De verkar istället föredra något som är praktiskt, något som luktar gott eller något som glänser runt fingret, handleden eller nacken. :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...