Jump to content
IGNORERAD

Vad en thaitjej verkligen vill ha!


Farang

Recommended Posts

Jag tror alla på det här forumet har olika historier, jag ber om ursäkt för att jag delade mig av mina historierer, jag uppfattas tydligen som hallick av visa...

Det enda jag kan göra är att skratta :D

Problemet är att du skrev som att du erbjöd kvinnor till män (BTT). Det vara bara att välja. Här är ingen feltolkning (Siam-Nilsson)..det står klart och tydligt att det är erbjudet och bara att ta för sig.

Dela med dig av dina historier ronoh, men det här är ett forum och på ett fritt forum diskuteras det och ibland ifrågasätts saker och ting som är skrivet. Det får man vara beredd på. Skriver man även smått provocerande så blir det med automatik kontrasvar.

Jag skrev också att du agerade som "hallick". Jag har inte någonstans sagt att du är en hallick. Jag förutsätter att du förstår ordet hallick.

Jag är ledsen om jag nu förstör din coola image. Skratta på du...men som du vet..skrattar bäst som skrattar sist.

Ha det gött! :D

Ändrades av Stefan66
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 156
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    31

  • Sabura

    25

  • broder tuk tuk

    13

  • ronoh

    13

Mest aktiva i denna tråd

Guest Siam-Nilsson

Bättre fria än fälla tycker jag.

"Att ta för sig" tror jag fortfarande syftade på att det var fritt fram för BTT och hugande charmörer på MPR att lägga in en stöt på de singel-tjejer som syntes på kortet. Det innebär ju för den skull inte att damerna är livegna eller några horor som inte kan säga ”- Nej tack - jag är inte intresserad av dig”.

Tro det eller ej, men jag har faktiskt fått nobben flera gånger i Thailand, men inte sjutton slutade jag upp med att stöta på vackra damer för det. Enträgen vinner . . . :dance1:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bättre fria än fälla tycker jag.

"Att ta för sig" tror jag fortfarande syftade på att det var fritt fram för BTT och hugande charmörer på MPR att lägga in en stöt på de singel-tjejer som syntes på kortet. Det innebär ju för den skull inte att damerna är livegna eller några horor som inte kan säga ”- Nej tack - jag är inte intresserad av dig”.

Tro det eller ej, men jag har faktiskt fått nobben flera gånger i Thailand, men inte sjutton slutade jag upp med att stöta på vackra damer för det. Enträgen vinner . . . :dance1:

Jamen det är väl solklart att jag förstod det, men jag tycker det var plumpt skrivet vilket jag också påpekade. Jag tror inget illa om ronoh utan att han bara skrivit i farten så att säga och att det sedan kom ut lite fel...det kan hända vem som helst.

Helt klart är det så..att ju fler nej desto närmare kommer man ett ja. :lol:

Ändrades av Stefan66
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är klädsamt att krydda sina påståenden om hur det är i Thailand och med thailändare med "tror jag", "tycker jag mig ha sett", "enligt mina erfarenheter" etc...

Enligt min mening!

Herr Chang har talat.

Fodervärden borde leva som han lär och i stället skriva "Enligt min mening, tror jag!".

Det gör naturligtvis inget men jag ville bara påpeka det, tror jag.

Klädsamme Arne, tror jag.

Ändrades av ban99arne
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Japp!!

Och nu har herr Ronoh lovat hjälpa mig med kontakten av tjejen i den blå dräkten.

Får väl se vad det hela leder till.

Lovar utförliga rapporter på forumet efterhand.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Bättre fria än fälla tycker jag.

"Att ta för sig" tror jag fortfarande syftade på att det var fritt fram för BTT och hugande charmörer på MPR att lägga in en stöt på de singel-tjejer som syntes på kortet. Det innebär ju för den skull inte att damerna är livegna eller några horor som inte kan säga ”- Nej tack - jag är inte intresserad av dig”.

Tro det eller ej, men jag har faktiskt fått nobben flera gånger i Thailand, men inte sjutton slutade jag upp med att stöta på vackra damer för det. Enträgen vinner . . . dance1.gif

något svårare att bli av med dem om man läser dina historier, efter besök i banglampoo om jag inte minns fel !

tjejen med klacken av!

Ändrades av conservator
Link to comment
Dela på andra sajter

Och nu har herr Ronoh lovat hjälpa mig med kontakten av tjejen i den blå dräkten.

Får väl se vad det hela leder till.

Det kommer säkerligen gå åt helvete på samma sätt som alla dina andra trevande försök att etablera en seriös relation med en kvinna och det inkluderar den söta finskan du träffade förut.

Du har helt enkelt inte den emotionella förmågan att etablera ett normalt förhållande med en tjej och detta svider så hårt att du tar varje chans du får att racka ner på oss andra som har ett lyckligt förhållande med en (thai)kvinna.

dandy

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...