Jump to content
IGNORERAD

Budget semester i Thailand 1 månad


Torres

Recommended Posts

HAHA...BTT.Om Du skulle ha ett annat nick skulle det förmodligen var Mr Förutsägbar.

Kan Du inte skriva en bok, nej förresten, räcker med en sida för det innehåll den skulle ha.

Baa

PS. man måste ändå beundra Dig, Du viker icke en tum från Din "kunskapsbank" DS

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 141
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    16

  • måne

    8

  • Up2You

    6

  • mamma bäng fan pappa käng

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

broder tuk tuk

Lappen!!

Var i tråden har jag påstått att du har kommit med moralpredikningar i tråden?

Det jag skriver är ju att jag inte skulle gilla ett scenario där du skulle gå omkring bland barerna med din ibland föraktfulla ton gentemot bargubbar.

DU har ju hittat darlingen via nätet och det gör väl dig och frugan bättre än vi moraliskt förtappade individer som köper lösnummer i barerna.

Sedan är det ju i praktiken så att även många nättjejer frilansar i barområdena och har erfarenhet av faranger. Gränsen mellan bartjej och de tjejer man hittar på nätet kan ibland vara hårfin eller ingen skillnad alls.

Jag vet att det är retligt när folk går omkring och tror att frugan jobbat i bar tidigare,

men nu är ju verkligheten i Thailand en gång för alla på det sättet.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag åkte till Thailand för första gången nu i september och stannade 1 månad ,jag är 40 år och det här är första gången jag åker själv...har alltid åkt

med respektive innan...

Mitt förhållande tog slut i Maj och jag tänkte att Thailand ÄR billigt och jag såg framgör mig,att jag satt på en beach och drack ur en kokosnöt...

Så fel den bilden var...Istället blev det fest, konserter (3) bakfylla och pga all musiken var jag nog döv en vecka...

Mao jag hade jättekul men det var inte så avkopplande som jag hade tänkt...

Efter 14 dagar hade jag bränt mina pengar...men va faan jag hade ju semester ( Har jobbat som ett svin innan) Så pengarna fanns ju...

Tog ur mer pengar och fortsatte bo på bra hotell...jag bodde tex på ett hotell 10 min innan jag insåg att det var för billigt...Shit jag är värd nåt

bättre på min semester...Taxi till nästa som var 4ggr så dyrt Där trivdes vi bättre!

Men nu är man ju tillbaka i Sverige igen och får betala räkningen...

Men men det var värt det,men nästkommande månad blir tuff...

Dessutom kommer min thaiflickvän hit i början på nov hoppas jag om allt går i lås...

Men nu vet jag lite mer hur det fungerar och kommer nog att hyra ett hus nästa gång...

Spräckt nog min budjet med en sisådär 100% good.gif

Hellre en flickvän som krånglar ibland ...än en som alltid är ful.

Känns som om jag får ändra denna texten nu..

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Glimten!!

Skönt att åtminstone någon håller med.

Du lär ju inte bli populär hos Lappen och hans polare,

och lite trist är det ju att två läger ska behöva bildas när medlemmarna ändå har en gemensam kärlek till Thailand, men så är det ju när gubbarna stadgat sig och darlingarna styr och ställer efter behag.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Glimten!!

Skönt att åtminstone någon håller med.

Du lär ju inte bli populär hos Lappen och hans polare,

och lite trist är det ju att två läger ska behöva bildas när medlemmarna ändå har en gemensam kärlek till Thailand, men så är det ju när gubbarna stadgat sig och darlingarna styr och ställer efter behag.

BTT

BTT,

Vilka "läger" är det du ser och baserat på vad hamnar man på vilken sida? Vilket "läger" är jag med i? Om jag själv får välja avstår jag nog både dig och Lappen i mitt "läger".

Link to comment
Dela på andra sajter

Var i tråden har jag påstått att du har kommit med moralpredikningar i tråden?

Det jag skriver är ju att jag inte skulle gilla ett scenario där du skulle gå omkring bland barerna med din ibland föraktfulla ton gentemot bargubbar.

DU har ju hittat darlingen via nätet och det gör väl dig och frugan bättre än vi moraliskt förtappade individer som köper lösnummer i barerna.

Så när du skriver moralpredikningar,moralpekpinnar och nämner mitt namn så betyder det att jag INTE kommer men moralpredikningar,moralpekpinnar.

Hur skriver du då den gång jag gör det...skulle vara intressant att veta.

gubbarna stadgat sig och darlingarna styr och ställer efter behag

Det här sådan generaliserande uttalanden som gör att "vi" opponerar sig.

För vad får du dom ifrån egentligen?

Är det någon här som har uppvisat det betendet eftersom du hela tiden tjatar om det?

DU har ju hittat darlingen via nätet och det gör väl dig och frugan bättre än vi moraliskt förtappade individer som köper lösnummer i barerna.

När har jag någonsin sagt det!!!

Det är ett antagande som du felaktigt gör igen och det händer ofta nu.

Vad du eller andra träffar eller hittar sina flickvänner har jag som helst inget att göra med.

För din information så min bästa vän träffade en tjej när han följde med på mitt bröllop.

Hon jobbade i bar och hon har varit här och hälsat på.

En trevlig,go och omtänksam tjej som jag gillar mycket.

Tror snarare det är du som ser ner på bartjejer eftersom det är hela tiden du som drar upp det.

För i dina ögon duger dom bara till en sak och det är att stilla ditt behov tydligen.

Link to comment
Dela på andra sajter

lite trist är det ju att två läger ska behöva bildas när medlemmarna ändå har en gemensam kärlek till Thailand

Vad svamlar du om egentligen...vilka läger?

Jag tycker om Thailand men kanske inte på samma sätt som du och ABSOLUT inte på grund av samma sak.

Vet inte varför du hänger är men jag försöker få uppslag till nästa resa.

Gör du det så måste du skynda på för dom tips du får lär inte finnas kvar när du åker ner 2015 :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr Atom!

Med två läger menar jag de gubbar som gift sig med en thailändska och ändå kan skriva och prata om sitt gamla barliv och inte skäms för det eller ser ner på det livet och de som lever det nu.Det andra lägret är de gubbar som när de gift sig radikalt bryter med allt som rör deras gamla liv i Thailand.

Barer och barliv blir tabubelagda ämnen som helst ska sopas under mattan.

När någon antyder något som drabbar deras borträngda dåliga samveten reagerar de med hätskhet och ilska.

Mycket av aggresssiviteten bottnar givetvis i ett behov av att skydda sin darling mot bla omgivningens fördomar, vilket i och för sig är lovvärt. Men när det slår över i att de sätter skygglappar för öronen tycker jag nog arr det är lite trist.

Samma gubbar som två år tidigare satt i baren och klämde lilla Noi på tuttarna har plötsligt förvandlats till moralens stora väktare.

Finns väl ingen logik i det?

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Glimten!!

Skönt att åtminstone någon håller med.

Du lär ju inte bli populär hos Lappen och hans polare,

och lite trist är det ju att två läger ska behöva bildas när medlemmarna ändå har en gemensam kärlek till Thailand, men så är det ju när gubbarna stadgat sig och darlingarna styr och ställer efter behag.

BTT

Jag är "stadgad" sen snart två år sen tillbaka och blir lite irriterad över att du påstår dig veta hur jag och min "darling" har det i vårat förhållande eftersom jag är övertygad om att vi aldrig träffats. För övrigt ber jag dig att aldrig mer namnge någon som du haft en bisarr dröm om.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Med två läger menar jag de gubbar som gift sig med en thailändska och ändå kan skriva och prata om sitt gamla barliv och inte skäms för det eller ser ner på det livet och de som lever det nu.Det andra lägret är de gubbar som när de gift sig radikalt bryter med allt som rör deras gamla liv i Thailand.

Så i din snäva värld finns inte chansen att det finns ett till läger?

Lägret för dom som aldrig varit med en bartjej

Ändrades av Lappen
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har de spårat ur helt här å blivit PAJKASTNING. Skulle de inte handla om budgetresande??????? Skapa en ny tråd för annat!!!!!

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste herr Atom!

Med två läger menar jag de gubbar som gift sig med en thailändska och ändå kan skriva och prata om sitt gamla barliv och inte skäms för det eller ser ner på det livet och de som lever det nu.Det andra lägret är de gubbar som när de gift sig radikalt bryter med allt som rör deras gamla liv i Thailand.

Barer och barliv blir tabubelagda ämnen som helst ska sopas under mattan.

När någon antyder något som drabbar deras borträngda dåliga samveten reagerar de med hätskhet och ilska.

Mycket av aggresssiviteten bottnar givetvis i ett behov av att skydda sin darling mot bla omgivningens fördomar, vilket i och för sig är lovvärt. Men när det slår över i att de sätter skygglappar för öronen tycker jag nog arr det är lite trist.

Samma gubbar som två år tidigare satt i baren och klämde lilla Noi på tuttarna har plötsligt förvandlats till moralens stora väktare.

Finns väl ingen logik i det?

BTT

OK, så vem mer än Lappen anser du tillhoera detta "läger" och varfor är du säker på att Lappen ens tillhor det "läger" du tilldelat honom?

Precis som IL så tar du din mikroskopiskt lilla del av Thailand och applicerar det på hela Thailand och i ditt fall också på alla Faranger. Jag är, som jag skrivet tidigare, inte emot prostitution och jag är medveten om att en stor andel av thailändskorna i Sverige har en bakgrund från baren. Däremot är jag alltid emot när folk mot, eller trots, bättre vetande gor generaliseringar i raljerande syfte.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Lappen!

Att du träffat din fru via nätet har du själv påstått vid ett antal tillfällen. Dock inte i denna tråd där du nu plötsligt påstår något helt annat.

Vad det är är tydligen underförstått.

Herr Atom!

Att det finns två läger upptäcker man snabbt genom att bla läsa alla de sk prostituionstrådarna där olika åsikter för och emot blandas friskt.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Så här skrev du ängre upp på sidan:

Bäste herr Atom!

Med två läger menar jag de gubbar som gift sig med en thailändska och ändå kan skriva och prata om sitt gamla barliv och inte skäms för det eller ser ner på det livet och de som lever det nu.Det andra lägret är de gubbar som när de gift sig radikalt bryter med allt som rör deras gamla liv i Thailand.

Du är ju inte med i något av de lägren, jag är inte med i något av de lägren och Lappen säger att inte han heller är med i något av de lägren. Så jag repeterar min fråga, vilka är med i respektive läger?

Kan det inte finnas andra uppfattningar, typ min: Jag tycker det är OK att ha sex med en bartjej om man betalar själigt och behandlar henne efter omständigheterna värdigt. Jag är själv inte intresserad och har aldrig varit men vem vet när man är 50+ och haft lite otur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste herr Atom!

Med två läger menar jag de gubbar som gift sig med en thailändska och ändå kan skriva och prata om sitt gamla barliv och inte skäms för det eller ser ner på det livet och de som lever det nu.Det andra lägret är de gubbar som när de gift sig radikalt bryter med allt som rör deras gamla liv i Thailand.

Barer och barliv blir tabubelagda ämnen som helst ska sopas under mattan.

När någon antyder något som drabbar deras borträngda dåliga samveten reagerar de med hätskhet och ilska.

Mycket av aggresssiviteten bottnar givetvis i ett behov av att skydda sin darling mot bla omgivningens fördomar, vilket i och för sig är lovvärt. Men när det slår över i att de sätter skygglappar för öronen tycker jag nog arr det är lite trist.

Samma gubbar som två år tidigare satt i baren och klämde lilla Noi på tuttarna har plötsligt förvandlats till moralens stora väktare.

Finns väl ingen logik i det?

BTT

Hej BTT

Kan inte jag också få vara med i ett "läger"? Vi kan ha gul keps kanske!

Skärp till dig nu din byfåne.

Hade du haft någon äkta verklighet i Thailand och jobbat som lärare där i 4 år skulle du ha mött

många sk vanliga vackra kvinnor som är intresserad av ett förhållande. Ja om du inte är totalt

socialt handikappad, ful som stryk eller både och. Vilket är din verklighet här?

/SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

hej

btt du får pluskarma av mig för dina sakliga,ärliga inläg

sedan tycker jag det är upp till var o en att styra över sina val av nöjen.

sedan tycker jag att om någon vill impotera ett fnask via webben så up2you.

mvh jannegbg

en som vägrar sätta sin fot i en horbar

ds

mvh jannegbg

Link to comment
Dela på andra sajter

Lappen!

Att du träffat din fru via nätet har du själv påstått vid ett antal tillfällen. Dock inte i denna tråd där du nu plötsligt påstår något helt annat.

Vad det är är tydligen underförstått.

Herr Atom!

Att det finns två läger upptäcker man snabbt genom att bla läsa alla de sk prostituionstrådarna där olika åsikter för och emot blandas friskt.

BTT

Är du dum på riktigt eller???

Det var det här jag svarade på.

det gör väl dig och frugan bättre än vi moraliskt förtappade individer som köper lösnummer i barerna

Ett fult och osant antagande från dig din jävla tomte :diablo:

Link to comment
Dela på andra sajter

hej

btt du får pluskarma av mig för dina sakliga,ärliga inläg

sedan tycker jag det är upp till var o en att styra över sina val av nöjen.

sedan tycker jag att om någon vill impotera ett fnask via webben så up2you.

mvh jannegbg

en som vägrar sätta sin fot i en horbar

ds

Du har visat med dina inlägg att du inte besitter någon högre skolning eller högre intelligens så det är inte förvånande med dina inlägg :suicide:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...