Parasollkillen Inlagd Oktober 13, 2009 Dela Inlagd Oktober 13, 2009 Hej govänner! Finns det någon som har några synnerligen goda tips på var man hittar dom bästa vita sränderna i Thailand. En god vän till mig skall åka till Thailand för första gången i mars nästa år. Själv har jag varit mest i norra Thailand och i området från Pattaya till Koh Chang. Men det finns säkert några mer resvana människor här med goda tips, tacksam för lite information kring detta /Parasollkillen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nypan Inlagd Oktober 13, 2009 Dela Inlagd Oktober 13, 2009 Kho Kordan utanför Aoh Nang tillhör en av alla mina favoriter. Det finns flera fina däromkring. Förväxla den inte med Chicken island, Kordan ligger strax före från Oh Nang räknat. Undvik Pippi där är det inte så fint längre tyvärr. "Nypan" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Oktober 13, 2009 Dela Inlagd Oktober 13, 2009 Kho Kordan utanför Aoh Nang tillhör en av alla mina favoriter. Det finns flera fina däromkring. Förväxla den inte med Chicken island, Kordan ligger strax före från Oh Nang räknat. Undvik Pippi där är det inte så fint längre tyvärr. Hmmm, är det möjligen Poda Island du menar? Den ligger ju strax innan Chicken Island om man åker ut från Ao Nang. /biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nypan Inlagd Oktober 14, 2009 Dela Inlagd Oktober 14, 2009 Hmmm, är det möjligen Poda Island du menar? Den ligger ju strax innan Chicken Island om man åker ut från Ao Nang. /biker Tack !! Du har så rätt, jag börjar kanske bli gammal.Men denna Ö är fin tycker jag, om man går en bit till vänster då man kommer i land så kan du nästan vara ensam.Det finns dessutom flera fina stränder man når från samma plats. "Nypan" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.