Jump to content
IGNORERAD

Konsulatet i Göteborg flyttar


Roi Et Perra

Recommended Posts

När jag hämtade mitt pass i fredags förra veckan, sa damen bakom skrivbordet att de skulle flytta från NCC huset till Nordstan. Tydligen brevid eller ovanför McDonalds mot Östra Hamn gatan. Fick inget datum av henne men kanske dags för de som skall lämna in passen snart att kolla adressen.

// Perra

Nu skall man plugga, plugga, plugga.

Undra vad man skall bli när man blir stor?

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

tack för infon

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Synd.

Det var alltid lätt att hitta parkering precis utanför NCC-kåken, de hade till och med egna kundparkeringsplatser alldeles utanför.

Femman-huset och vid Mc Donalds, det blir lite bökigare fast det finns ju ett halvdyrt P-hus, knappt 500m bort.

Nån susning om varför de flyttar?

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Synd.

Det var alltid lätt att hitta parkering precis utanför NCC-kåken, de hade till och med egna kundparkeringsplatser alldeles utanför.

Femman-huset och vid Mc Donalds, det blir lite bökigare fast det finns ju ett halvdyrt P-hus, knappt 500m bort.

Nån susning om varför de flyttar?

MVH Tommy

Hon nämnde något om att de skall få större lokaler. De är lite trångt i rummet där de sitter när båda två håller på och röjer bland papper och pass. ;)

// Perra

Nu skall man plugga, plugga, plugga.

Undra vad man skall bli när man blir stor?

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag hämtade mitt pass i fredags förra veckan, sa damen bakom skrivbordet att de skulle flytta från NCC huset till Nordstan. Tydligen brevid eller ovanför McDonalds mot Östra Hamn gatan. Fick inget datum av henne men kanske dags för de som skall lämna in passen snart att kolla adressen.

De flyttar 2 November till

Norra Hamngatan 36 2:a vån

Box 11499

SE-404 80 Göteborg

Enligt deras hemsida.

Allt som står skrivet är sant utom i de fall du råkar känna till saken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja de kan behöva större lokaler, de tycks alltid ha fullt upp, kanske dags att anställa mer personal?

Det kan behövas Särskilt sedan Ambassaden i Fjollträsk slutat ta emot visaärenden via post...

De ca 5 ggr jag vart på konsulatet i Götet, så har det alltid funnits flera kunder där.

De 2 ggr jag var på Ambassaden i Washington så var jag ensam ena gången, andra gången var det en annan gube där, och då var det betydligt flottare Byggnad i Washington, och personalen som syntes, var ca 15 pers, mot Götets ensamma dam (en eloge till henne!).

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

nja tre e dom nog har i alla fall vart dom ggr jag vart där :rolleyes:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

nja tre e dom nog har i alla fall vart dom ggr jag vart där :rolleyes:

:wai:

De två gånger jag var där nu inom en månad var de två som jobbade, men det är mycket möjligt att de är tre som arbetar där. Men tycker inte det har en större betydelse hur många de är som jobbar där. Mer än en person i det lilla kontoret gör att det blir trångt. I vilket fall som helst ska de flytta för att de behöver mer plats. Hur mycket plats och hur många som kommer att jobba eller jobbar där nu har jag ingen aning om. Vill du har exakt besked så får du ringa dom och fråga. :D

// Perra

Nu skall man plugga, plugga, plugga.

Undra vad man skall bli när man blir stor?

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

va ska dom ha den där för :blink: arne åker ju aldrig eller e det för att arne ska åka :blink:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...