Jump to content
IGNORERAD

Dessa femmor?


gubben4906

Recommended Posts

Mja, nu betyder ju just 55 inte ha ha.

Femfemma, gammalt uttryck för idi*t, dåre, stolle, knäppskalle etc.

Person som enligt 1864 års strafflag bedömts vara psykiskt sjuk brottsling enligt 5 kap. 5 § strafflagen och blir således straffri.

Så di forumister som fått 55 i svar från thaidamerna borde nog fundera på om det är mycket mer lönt att fortsätta denna relation.

Relationsteoretikern Arne

Arne du är bäst... 555555

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • gubben4906

    5

  • Keithan

    3

  • Farang

    2

  • Balut Power

    2

Mest aktiva i denna tråd

Avregistrerad clion

Men de e ju perfekt för os senildementa då behöver vi bara hacka 5555 istället för flytta pekfingret höger vänster höger vänster :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Så här står det i Wikipedia om femfemmor

Femfemma, gammalt uttryck för idi*t, dåre, stolle, knäppskalle etc.

Person som enligt 1864 års strafflag bedömts vara psykiskt sjuk brottsling enligt 5 kap. 5 § strafflagen och blir således straffri. Sedan 1965, då brottsbalken började gälla, har uttrycket ingen förankring i straffrätten men används ibland vardagligt i nedsättande bemärkelse.

:crazy: gubben :crazy:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...