Jump to content
IGNORERAD

EFTERLYSNING

Sam sip sam

Recommended Posts

Ja min kära gamla Mazda blev stulen i natt i tyresö diamantgången

Mazda 626 år 1990 (xxx 836) vit mkt rostig så är det ngn som råkar se den skicka ett pm till mig

Dela på andra sajter

Ja min kära gamla Mazda blev stulen i natt i tyresö diamantgången

Mazda 626 år 1990 (xxx 836) vit mkt rostig så är det ngn som råkar se den skicka ett pm till mig

33:an, den gamla högen är väl inte mycket att ha :mdr:

Dela på andra sajter

33:an, den gamla högen är väl inte mycket att ha :mdr:

Det är min ögonsten ha ha den går så jävla fint klockrent och duger att frakta min kropp till jobbet

Köpte en annan bil nu i veckan så polaren skulle få ha pärlan att åka med till sitt jobb

men det verkar skita sig :mellow:

Dela på andra sajter

Det är min ögonsten ha ha den går så jävla fint klockrent och duger att frakta min kropp till jobbet

Köpte en annan bil nu i veckan så polaren skulle få ha pärlan att åka med till sitt jobb

men det verkar skita sig :mellow:

Jag får bjuda på gravöl nästa gång vi ses :drinks:

Dela på andra sajter

snygg hemsida rune såg den först nu :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Beklagar sorgen sam sip sam men det ser ut som dom har hittat bilen redan.

post-3639-125516983732_thumb.jpg

Får väl hoppas din är i bättre skick när den väl hittas

//Broskan

post-3639-125516983732_thumb.jpg

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

Den va bra Broskan :diablo:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

snygg hemsida rune såg den först nu :drinks:

Lite besviken att efterlysningen av pärlan inte var med där ha ha

Dela på andra sajter

Pärlan hittad i älta allt i bagagen orört vinterjcka en låda öl , startkablar osv

dåren har slagit in rutan på en olåst bil

krockat också

ja det var synd min kompis fick bilen av mig på fredagen snodd när han kommer ut lördag morgon

Dela på andra sajter

tur ölen va kvar :drinks: resten får du väl ut på försäkringen eller har du bara trafikförsäkring kanske :diablo::drinks::blink::rtfm:

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...