Jump to content
IGNORERAD

Cheap food pattaya


svampen

Recommended Posts

Fritz varför ska tråden läggas ner vill du inte läsa så hoppa över den bara, det är väl enklast så.

Sen om det snackas öl hit och dit gör väl inget.

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 78
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • svampen

    19

  • måne

    11

  • L64

    6

  • Fritz

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Men hallå..Herr X anser att "Kloster" är det enda ölet som är värt namnet. Nu kommer herr Y och rekommenderar ett ställe där det inte serveras nån pilsner över huvud taget. Kan vi lägga ner denna meningslösa tråd ?

drinks.gif Mvh Fritz..

Hej Fritz

Varför lägga ner tråden? Om alla hållit sig till ämnet och inte gått Off Topic hela tiden så hade inläggen verkat vettigare. Det blir lite rörigt när det diskuteras två ämnen på en gång.

Ha de

Perra

Nu skall man plugga, plugga, plugga.

Undra vad man skall bli när man blir stor?

Link to comment
Dela på andra sajter

Men hallå..Herr X anser att "Kloster" är det enda ölet som är värt namnet. Nu kommer herr Y och rekommenderar ett ställe där det inte serveras nån pilsner över huvud taget. Kan vi lägga ner denna meningslösa tråd ?

drinks.gif Mvh Fritz..

Från början var väl ämnet "billig mat pattis" sen har det delat upp sej

i en öl tjat ochså eller?

Jag tycker heller inte om kloster men det hör väl inte hit?

Mvh Svampen :no:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sorry...mitt inlägg var menat som ett skämt. Inser numera att jag borde hållit fingrarna borta från tangenterna.

Ursäkta än en gång..

Fritz...

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sorry...mitt inlägg var menat som ett skämt. Inser numera att jag borde hållit fingrarna borta från tangenterna.

Ursäkta än en gång..

Fritz...

No Proplem Ha det gott Fritz!

MVH Svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

MC Donalds hårdsattsar både mat & öl!

Att det finns människor på denna jord som äter skiten är för mig en gåta

Link to comment
Dela på andra sajter

Att det finns människor på denna jord som äter skiten är för mig en gåta

Dom vill väl leva upp till myten om den Amerikanska drömmen

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom vill väl leva upp till myten om den Amerikanska drömmen

VIVA LAS VEGAS AMERICAN JUNKFOOD !

Har ätit hamburgare tex Turkiet,Marocko,Polen,Indien osv det var skitmat!

MC Donalds har i alla fall bra produkter 100% nötkött,färsk sallad snyggt &

rent kök.

Jag tycker att deras klass håller bra tillintet från alla lunch Restauranger

som står och värmer på halvfabrikat.

Ett bra tips om AMERICAN JUNKFOOD Pattaya här nedan har all bbq ribs osv.

MVH Big Svampen Mac !

post-4567-12557833773_thumb.jpg

post-4567-12557833773_thumb.jpg

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du söte rare vän MC är väl halvfabrikat om ngt du menar väl inte att du jämför det med en riktig burgare för då har du aldrig ätit en riktig burgare!!!!!!! ta bara deras ruttna pommes som ex och det frusna brödet dom värmer upp usch tvi

hamburgaren på nämda ställe helt ok men riktig pommes saknade jag och dåligt med tillbehör annars ok

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Du söte rare vän MC är väl halvfabrikat om ngt du menar väl inte att du jämför det med en riktig burgare för då har du aldrig ätit en riktig burgare!!!!!!! ta bara deras ruttna pommes som ex och det frusna brödet dom värmer upp usch tvi

hamburgaren på nämda ställe helt ok men riktig pommes saknade jag och dåligt med tillbehör annars ok

Har aldrig påstått att MC inte har halvfabrikat läs innantill och jag har ätit hamburgare på Grand!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har aldrig påstått att MC inte har halvfabrikat läs innantill och jag har ätit hamburgare på Grand!

jo jag läser innantill så här skrev du så jag tvivlar starkt på att du ätit hamburgare på grand för hade du gjort det så hade du inte tittat åt MC :preved:

VIVA LAS VEGAS AMERICAN JUNKFOOD !

Har ätit hamburgare tex Turkiet,Marocko,Polen,Indien osv det var skitmat!

MC Donalds har i alla fall bra produkter 100% nötkött,färsk sallad snyggt &

rent kök.

Jag tycker att deras klass håller bra tillintet från alla lunch Restauranger

som står och värmer på halvfabrikat.

ps var det inte du som tog med dig blå band såser ha ha ha ha ds

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

jo jag läser innantill så här skrev du så jag tvivlar starkt på att du ätit hamburgare på grand för hade du gjort det så hade du inte tittat åt MC :preved:

VIVA LAS VEGAS AMERICAN JUNKFOOD !

Har ätit hamburgare tex Turkiet,Marocko,Polen,Indien osv det var skitmat!

MC Donalds har i alla fall bra produkter 100% nötkött,färsk sallad snyggt &

rent kök.

Jag tycker att deras klass håller bra tillintet från alla lunch Restauranger

som står och värmer på halvfabrikat.

ps var det inte du som tog med dig blå band såser ha ha ha ha ds

Tack för inlägget det enda jag påstår är att dom har 100% nöt färsk sallad rena lokaler.

Varit på grand hotell flertal tillfällen åt Hamburgare på verandan i början av 2000talet.

Visst tar med mig cafe paris & beanaise enkelt hemma.

Har även ätit bra burgare på Hard Rock lite här & där på vårat klot!

Hoppas du är tillfredställd med svaren PS: jag är inget MC FREAK men tycker att

det finns sämre alternativ av FASTFOOD.

Ha det bra MVH Svampen.

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

God morgon Måne lite trött idag var ju Munkar i stan igår senare Thai Party

hos oss ja du vet!

Trodde att du skulle skriva "Berns Salonger" ditt favoställe eller? :great:

MVH Svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har varit,nu är degen slut för sådana rikemansställen :whistle: Nu räcker det bara till några fulöl och någon enstaka gång Hellas :drinks: .Annat var det förr :crazy: .Ja,blev själv varse munkarnas ankomst till byn,luktar mat fortfarande,f-n man ska nog satsa på att bli munk,bara åka omkring och äta och mumla lite som dom vill höra(nu får jag väl f-n av IL)men det är tur att de har något som dom tror på.Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Har varit,nu är degen slut för sådana rikemansställen :whistle: Nu räcker det bara till några fulöl och någon enstaka gång Hellas :drinks: .Annat var det förr :crazy: .Ja,blev själv varse munkarnas ankomst till byn,luktar mat fortfarande,f-n man ska nog satsa på att bli munk,bara åka omkring och äta och mumla lite som dom vill höra(nu får jag väl f-n av IL)men det är tur att de har något som dom tror på.Mvh Måne

Same Same har varit uppe & vädrat hela morgonen "svinkallt" här inne,

Även petat liv i Din grannes tant som vart över här igår!!!!!!!

Ingen dum ide om att bli Munk men är det bara mat man blir bjuden på ingen Wirre ???????????????

Skämt åtsido ha det!

MVH Svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad det gäller wirren så finns det väl munkar som både super och röker :whistle: men vet ej om det skulle vara ett liv för mig att sitta och mumla i folks hem varje dag :unsure: Mvh Måne PS grannkärringa kom och hämta min dam för ett workoutpass i simbassängen :whistle: (blir nog bastu och massage)själv ska jag städa :diablo: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad det gäller wirren så finns det väl munkar som både super och röker :whistle: men vet ej om det skulle vara ett liv för mig att sitta och mumla i folks hem varje dag :unsure: Mvh Måne PS grannkärringa kom och hämta min dam för ett workoutpass i simbassängen :whistle: (blir nog bastu och massage)själv ska jag städa :diablo: Mvh Måne

Men Måne då, när chefen är ute kan du ju sitta kvar framför burken :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bp.det törs f-n göra,du vet väl vilket temperament våra små duvor har :diablo: Och hon kommer säkerligen att besikta mitt jobb när hon kommer hem :rolleyes: Nä,jag får göra som clion och anpassa mig <_< hon måste ju orka jobba imorgon :whistle: och då ska jag sträcka på mig och somna om :crazy: (efter jag har skjutsat henne till jobbet :bag: )Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Bp.det törs f-n göra,du vet väl vilket temperament våra små duvor har :diablo: Och hon kommer säkerligen att besikta mitt jobb när hon kommer hem :rolleyes: Nä,jag får göra som clion och anpassa mig <_< hon måste ju orka jobba imorgon :whistle: och då ska jag sträcka på mig och somna om :crazy: (efter jag har skjutsat henne till jobbet :bag: )Mvh Måne

Det är bra att du är en skötsam kille Måne :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad det gäller wirren så finns det väl munkar som både super och röker :whistle: men vet ej om det skulle vara ett liv för mig att sitta och mumla i folks hem varje dag :unsure: Mvh Måne PS grannkärringa kom och hämta min dam för ett workoutpass i simbassängen :whistle: (blir nog bastu och massage)själv ska jag städa :diablo: Mvh Måne

HAHA mumla i folks hem har du väl gjort ett par gånger vi har väl haft ett par trevliga samtal

över en wirre eller två när det ring ring på dörren i ottan :drinks:

Nu har jag vädrat ut lukten & varit och köpt ALVEDON åt KÄRRINGEN!!!!!!!!!!

MVH Svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag har fått hit grannkärringen :diablo: Gubben är igång,se upp :clapping: Mvh Måne

Ja jag vet "gamle svarten" telefon inatt!

Håller på & gör Rambutanpaj & Vaniljsås NERIKE är här hälsar så mycket.

MVH Svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...