honken Inlagd Oktober 7, 2009 Dela Inlagd Oktober 7, 2009 Känner att man måste hylla lite folk för vad de gjort och vad de sagt. Så kör på ni andra också, men här kommer min hyllning! Surin P3: Du får en hyllning för din tid du lagt ner, även om andra inte vart så nöjda med ändringarna så är jag rätt nöjd numera. Odin: Roligare gubbe får man leta efter. Clion: Skön attityd, dock ett problem men går nog att fostra han Swedenfarang: Kul party nisse. peterfisk7: He is my fishing master! Blir nog en del frågor mot våren till denna personen. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 7, 2009 Dela Inlagd Oktober 7, 2009 Jag hyllar "hyllan" .. men den tösen från uppsala, maja gräddnos, huserar inte här vad jag vet... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 8, 2009 Dela Inlagd Oktober 8, 2009 Då hyllar jag Herr CHang för all tid han lägger ner på forumet. Jag hyllar Atom, Wille, Joints och NoBuzz för nyanserade inlägg i bl.a. politiska trådar på MPR. Jag hyllar min fru som indirekt är en av huvudpersonerna på MPR, pga att hon står ut (tillåter) med mig och all tid jag lägger ner här. Plus att jag hyllar alla andra som stått ut med MPRs förändringar och problem. Trots vått och torrt fortfarande läser och skriver här... All heder åt Er. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GudrunMedTriangeln Inlagd Oktober 8, 2009 Dela Inlagd Oktober 8, 2009 (ändrad) Jag vill hylla: Alla som orkar läser mina inlägg: För de måste vara ena riktig talmodiga, uthålliga, nyfikna och sega jävlar. Alla som inte orkar läsa mina inlägg: För att de verkar ha förstått att livet ha både viktigare och roligare saker att erbjuda än pixeldebatter. Sen tackar jag min man som ligger i sängen och snarkar och lämnar mig ifred med datorn (och triangeln). "Thank You For The Music" GmT P.S. Igen en tråd där man inte kan tjata till sig några karmapoäng, suck! Ändrades Oktober 8, 2009 av GudrunMedTriangeln Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 8, 2009 Dela Inlagd Oktober 8, 2009 Jag hyllar IL för att han rakryggad orkar stå emot alla glåpord som kastats över honom, men mest för hans kunskap om hur det är att leva i den del av landet och viljan att låta sig integreras i den bygdementalitet som fortfarande lever kvar i dan Issanska landsbygden. Opolitiske Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 8, 2009 Dela Inlagd Oktober 8, 2009 Jag hyllar Kim för hans fantastiska bilder och koll på läget i "vår" by.Jag hyllar p3 för hans support.Jag hyllar herr chang för hans changkunskap.Jag hyllar clion för hans clirrande.Jag hyllar Maichai för hans rapportering om händelserna i Thailand.Jag hyllar Vaxet för hans kluriga funderingar om livet i Thailand.Jag hyllar BP för att han har kommit ut ur garderoben .Jag hyllar alla andra för härliga dispyter här på forumet.Och sist men inte minst LAMAI64 för att han tar med oss på sina kulinariska utflykter.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Oktober 8, 2009 Dela Inlagd Oktober 8, 2009 jag hyllar er alla som hyllas bör Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 8, 2009 Dela Inlagd Oktober 8, 2009 Jag vill också hylla alla som håller sig till ämnet i seriösa trådar :arf: Någon... någon...? Bueller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Oktober 8, 2009 Dela Inlagd Oktober 8, 2009 Också jag hyllar Herr Chang och P3 för all tid de lägger ner! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Oktober 8, 2009 Dela Inlagd Oktober 8, 2009 Just i dag kan man hylla Hans G som fyller 65 allt enligt kalendern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest boffe1609 Inlagd Oktober 8, 2009 Dela Inlagd Oktober 8, 2009 Hyllning av 1 Mr Chang 2 Isan-lover som verkar stå för sina åsikter och som trådrnas end prolektär 3 Även borgarna på samma grunder som Isan-Lover men för att de äro borgliga 3 Senn hyllar jag resten av oss alla som håller liv i forumet Boffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 8, 2009 Dela Inlagd Oktober 8, 2009 de va ett jäkla hyllande Power Broskan Gubben Glimten Måne Sweden Honken fast han håller på nåt konstikt :hysteric: Baa chang knasen krögarn bibben hakoncnx wille ja alla När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Toboas Inlagd Oktober 8, 2009 Dela Inlagd Oktober 8, 2009 Då vill jag passa på att hylla Magrood för hennes inlägg som ofta förtydligar och förklarar sån't som kanske är oklart från "vår" sida. MPR skulle tappa mycket om den rösten försvann härifrån. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 9, 2009 Dela Inlagd Oktober 9, 2009 Jag hyllar Mai Chai! För hans snabba reportage om nyheter i Thailand, tänker främst på oroligheterna med de röda i Pattaya och Bkk för ett tag sedan. Surin P3 för hans oförtröttade försök till förbättringar på forumet (som dock var dock snabbare förr). Och Vaxet, en gubbe som tänker innan han postar! MVH Tommy (som knappt tänker alls). "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Havsmajoren Inlagd Oktober 9, 2009 Dela Inlagd Oktober 9, 2009 (ändrad) jag tycker man borde hylla gubben4906 för de sätt han redovisar sin egen sjukdom om och säkert på vilket sätt vi många andra kan känna igen oss i alkoholism e fan inte lätt...o han har liksom fört fram detta på Mpr Ändrades Oktober 9, 2009 av Havsmajoren Kumunkondee Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Havsmajoren Inlagd Oktober 9, 2009 Dela Inlagd Oktober 9, 2009 jag tycker man borde hylla gubben4906 för de sätt han redovisar sin egen sjukdom om och säkert på vilket sätt vi många andra kan känna igen oss i alkoholism e fan inte lätt...o han har liksom fört fram detta på Mpr de fan inte lätt o va full jämt men det underlättar när man e full Kumunkondee Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Toprunner Inlagd Oktober 9, 2009 Dela Inlagd Oktober 9, 2009 jag tycker man borde hylla gubben4906 för de sätt han redovisar sin egen sjukdom om och säkert på vilket sätt vi många andra kan känna igen oss i alkoholism e fan inte lätt...o han har liksom fört fram detta på Mpr Om du definierar alkoholism som en sjukdom, kan du vara snäll att källhänvisa det påståendet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Havsmajoren Inlagd Oktober 9, 2009 Dela Inlagd Oktober 9, 2009 Om du definierar alkoholism som en sjukdom, kan du vara snäll att källhänvisa det påståendet! jag definierar inte alkoholsm som någonting, sjukdom eller inte... Kumunkondee Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Havsmajoren Inlagd Oktober 9, 2009 Dela Inlagd Oktober 9, 2009 men det e en sjukdom Kumunkondee Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Snucke Inlagd Oktober 9, 2009 Dela Inlagd Oktober 9, 2009 jag hyllar alla häe. men saknar BTT så inni helvete!. utan såna som honom förlorar hela forumet sin mening! Snucke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Havsmajoren Inlagd Oktober 9, 2009 Dela Inlagd Oktober 9, 2009 jo det e sant...brodern tillför en hel del roligt dravel. Kumunkondee Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Snucke Inlagd Oktober 10, 2009 Dela Inlagd Oktober 10, 2009 en massa tråkiga gubbar som har samm åsikt fan va tråkigt! faktum är ju att BTT har ju så fan mycket rätt i vad han säger . Men det vill ni ju inte veta av .så ni har kanske skrämt bort honom. Nu är det ju mer en klubb för inbördes beundran. Snucke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Snucke Inlagd Oktober 10, 2009 Dela Inlagd Oktober 10, 2009 USCH vad tråkigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Oktober 10, 2009 Dela Inlagd Oktober 10, 2009 Ja, BTT säger hur det verkligen är. En riktig sanningssägare. Fan va bra han är - BTT. Undrar vad han gör just nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Oktober 10, 2009 Dela Inlagd Oktober 10, 2009 Nu är det ju mer en klubb för inbördes beundran. Snucke Helt rätt! Åh va jag hatar inbördes beundran, alla borde ju tycka som BTT. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu