Jump to content
IGNORERAD

Spel till Playstation 3


PlayTheGame

Recommended Posts

Tänker köpa ett gäng med spel till PS3 och ta med hem till systersonen.

Jag tänker handla originalspel på Panthip.

Ngn som vet om de är kompatibla med lillgrabbens nyinhandlade PS3:a?

"Some play hard to get, I play hard to want"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Jag har själv precis köpt ett PS3 Slim. Att köpa PS3 spel utomlands ska inte vara några problem. Däremot om du ska köpa Blueray film, så får du kolla så att dom är regionsfria.

Link to comment
Dela på andra sajter

funderar på en ps3 slim, men hur e det nuförtiden med konsoler..måste man chippa o mecka el e det bara o tuta o köra unsure.gif

Kumunkondee

Link to comment
Dela på andra sajter

funderar på en ps3 slim, men hur e det nuförtiden med konsoler..måste man chippa o mecka el e det bara o tuta o köra unsure.gif

Det går inte att chippa Ps3 alls, du måste spela orginalspel. Vill du ha piratkopierade spel får du skaffa en Xbox 360, som även är precis lika bra som Ps3, om man inte ser på en massa Blue Ray filmer vill säga.

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Det går inte att chippa Ps3 alls, du måste spela orginalspel. Vill du ha piratkopierade spel får du skaffa en Xbox 360, som även är precis lika bra som Ps3, om man inte ser på en massa Blue Ray filmer vill säga.

okieee..great.gif

Kumunkondee

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, fantastiskt att ingen lyckats knäcka PS3:an ännu.

Måste vara den bästa konsolen någonsin. Ur tillverkarens perspektiv :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har själv precis köpt ett PS3 Slim. Att köpa PS3 spel utomlands ska inte vara några problem. Däremot om du ska köpa Blueray film, så får du kolla så att dom är regionsfria.

Jag åker en sväng till Panthip och kollar utbudet och handlar ett gäng på ren chans. Hoppas att de fungerar!

/ PTG

"Some play hard to get, I play hard to want"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag åker en sväng till Panthip och kollar utbudet och handlar ett gäng på ren chans. Hoppas att de fungerar!

/ PTG

Återkom gärna med tillgång och priser!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...