Jump to content
thaikonsult

Läs gärna vår information

Recommended Posts

Mr Ning Ning

Error 404 Not found var allt jag fick upp där.

apknug

Är detta detta allmän info om Thailand? Verkar vara mera reklam för ett bolag, gott så, men i så fall borde någon moderator flytta tråden till köp och sälj. 

• Fint 1

soi covboy

verkar inte finnas någon moderator längre

• Ge karma 1
  • Buu 1
  • Fint 1
  • Snurrigt 1
  • Tråkigt 1

Soengsang
2 timmar sedan, skrev samet:

Vad skall vi med moddar till? Finns ju en hel drös med låtsasmoddar som berättar vad som borde få skrivas, vart och hur. Samt att vissa borde stängas av och andra släppas in. 

Så det är väl då en lämplig motreaktion att de riktiga moddarna inte kladdar för mycket. 

Bra där, är ju ett par wannabes tex den du citerar :)

stefan5300
3 timmar sedan, skrev samet:

Vad skall vi med moddar till? Finns ju en hel drös med låtsasmoddar som berättar vad som borde få skrivas, vart och hur. Samt att vissa borde stängas av och andra släppas in. 

Så det är väl då en lämplig motreaktion att de riktiga moddarna inte kladdar för mycket. 

Det finns en låtsasmodd på Thaisnack också som vill att forumet skall lämnas om det inte passar🤣🤣.

• Fint 1

samet
9 timmar sedan, skrev stefan5300:

Det finns en låtsasmodd på Thaisnack också som vill att forumet skall lämnas om det inte passar🤣🤣.

Nejdå, jag är ingen låtsasmodd på Thaisanck. Men när du började med ditt vanliga gnäll och klagande påpekade jag för dig att det är frivilligt att deltaga på ett forum och att om det inte passade herrn kunde han lämna. Helt utan offerkoftor, drama-queen-exits eller plastpåsar. 

• Ge karma 6
  • Fint 1

stefan5300
On 2020-07-29 at 01:40, skrev samet:

Nejdå, jag är ingen låtsasmodd på Thaisanck. Men när du började med ditt vanliga gnäll och klagande påpekade jag för dig att det är frivilligt att deltaga på ett forum och att om det inte passade herrn kunde han lämna. Helt utan offerkoftor, drama-queen-exits eller plastpåsar. 

Låtsasmodd var väl fel ord jag skulle skrivit översittare med tappra försök till överlägsenhet och tillrättavisande. Ja just de ja, dramaqueen och plastpåsar som jag inte bryr mig om, kan du inte skriva något nytt som gör mig förbannad😀. Men fan jag är glad, är i Thailand, bilen går bra, dieseln är billig, kronan stärks,  ingen karantän, snart blir det Pattayaresa, umgås med familjen och andra trevliga saker🖕

• Ge karma 1

Benriach
6 timmar sedan, skrev stefan5300:

och plastpåsar som jag inte bryr mig om

Nä, du verkar inte bry dig om vad du stoppar i kassen heller...

• Buu 1
  • Haha 3

stefan5300
18 timmar sedan, skrev Benriach:

Nä, du verkar inte bry dig om vad du stoppar i kassen heller...

Jo så jag inte har glömt något.