Jump to content
IGNORERAD

Se upp för Total Security


måne

Recommended Posts

Grabben råkade trycka på en sida tillhörande Total Security(nyfiken på vad det var)Och sen började helvetet :diablo: smittade hela datorn och har haft ett proffs här idag som suttit 4 timmar och rett ut det hela :great: Har man väl tryck för att se vad det är så går det inte att komma ur :diablo: Den infekterar och slöar ner datorn så att den till slut lägger av,SÅ SE UPP MED TOTAL SECURITY Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

vadå måne tipps e alltid välkomna hoppas det reder ut sig

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Känner till detta eländesvirus också, och med tanke på var jag hittade det så kanske tråden borde stanna i Nightlife. :bag:

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Vaxet,måste tyvärr göra dig besviken.Jag har aldrig p-surfat :crazy: men å andra sidan så har jag aldrig ljugit heller.Men jag kan garantera dig att det inte kommer ifrån några sidor :clapping: Mvh Måne (clion,det har ju slutat komma goa bilder så det är knappt nån ide att gå in där längre)

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Sluta använd Internet Explorer (vilket jag misstänker att ni gör) så slipper man såna där överraskningar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Nobody

Sluta använd Internet (vilket jag misstänker att ni gör) så slipper man såna där överraskningar.

Kassaskåpssäkert! :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest boffe1609

Hej

Jag har oxå haft detta o tror att det kommer från Bill Gates eftersom det står att man skal gå till Mikrosoft uppgraderingstjänst Så den som rekomenderade att man ska ge fan Explorer har nog rät Problemet är att Bla, Swdebank med flera vill Explorer

Boffedrinks.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...