Jump to content
IGNORERAD

Jag längtar!


Vaxet

Recommended Posts

:yes:

Får man ansluta sig till "ensamma män med självömkan" ?

Efter minst 4 telefonsamtal om dagen till Thailand, så börjar även undertecknads förhärdade hjärta att mjukna. Inte lätt att lyssna på tjejens förtvivlan och längtan med gråten i halsen. Hur svårt är det egentligen att bli förälskad i dessa underbara tjejer?

Börjar luta åt Buzzens lösning... :yes:

Välkommen till de självömkandes förening, idag på söndagen har vi extra mycket rätt att tycka synd om oss själva. :yes:

För övrigt så har varken höger eller vänster hand kunnat matcha Fru Vax på något sätt överhuvudtaget, man blir mest andfådd och får skavsår.

Så jag tänker fortsätta sakna henne.

Buzzens lösning..????

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 38
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Vaxet

    9

  • silom

    6

  • BanFang

    3

  • Sam sip sam

    2

Mest aktiva i denna tråd

:yes:

Välkommen till de självömkandes förening, idag på söndagen har vi extra mycket rätt att tycka synd om oss själva. :yes:

För övrigt så har varken höger eller vänster hand kunnat matcha Fru Vax på något sätt överhuvudtaget, man blir mest andfådd och får skavsår.

Så jag tänker fortsätta sakna henne.

Buzzens lösning..????

Aha..hade du inte smör i flaskan? hehe (buzzens lösning= bege dig omgående till flygplatsen) se inlägg 10

สีลม

Link to comment
Dela på andra sajter

Aha..hade du inte smör i flaskan? hehe

Jösses Silom, hur länge har du levt ensam, flaska och smör tycks för mig lite väl desperat.

Påminner mig om en annan ensam vän jag har, han ägnade drygt tjugo ensamma år åt att lära sig hur man suger av sig själv. :bag:

Efter att ha tränat i tjugo år så blev det en stor besvikelse för honom när han insåg att han var helt värdelös på att suga av någon, inte ens lite skönt var det,och dessutom så smakade det illa. :bag::bag:

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Jösses Silom, hur länge har du levt ensam, flaska och smör tycks för mig lite väl desperat.

Påminner mig om en annan ensam vän jag har, han ägnade drygt tjugo ensamma år åt att lära sig hur man suger av sig själv. :bag:

Den största besvikelsen för honom var dock att när han väl lärt sig hur han skulle göra, ja då upptäckte han att han var helt värdelös på att suga av någon, och dessutom så smakade det illa. :bag::bag:

Haha man kan nästan se det framför sig. :D

สีลม

Link to comment
Dela på andra sajter

Jösses Silom, hur länge har du levt ensam, flaska och smör tycks för mig lite väl desperat.

Påminner mig om en annan ensam vän jag har, han ägnade drygt tjugo ensamma år åt att lära sig hur man suger av sig själv. :bag:

Efter att ha tränat i tjugo år så blev det en stor besvikelse för honom när han insåg att han var helt värdelös på att suga av någon, inte ens lite skönt var det,och dessutom så smakade det illa. :bag::bag:

så din vän tränade på att suga av sig själv i 20år,sen prova han o suga av nån annan.Men då insåg han att det va inte lika skönt och smakade illa och att han inte va så bra på avsugningar?Eller hur menar du? :crazy:

Ändrades av jlh66
Link to comment
Dela på andra sajter

så din vän tränade på att suga av sig själv i 20år,sen prova han o suga av nån annan.Men då insåg han att det va inte lika skönt och smakade illa och att han inte va så bra på avsugningar?Eller hur menar du? :crazy:

Haha hur många år har DU tränat? :D

สีลม

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, vilken svängning!

Förstår hur mycket du saknar dem - dina sockerbitar.

En sån underbar fru och pappas lilla flicka samt sonen.

Du får gärna låna Svarten na ka. Hur du vill göra med honom får du komma på själv.

Eller ni två kanske kan bestämma ihop. :-)

...

Tommy

Förstår den känslan. Man vill pratar med den man saknar men man är rädd att såra den personen när samtalet måste avslutas.

...

...

...

En varm sommardag gick två killar ut på en promenad ute i naturen.

Det var varmt.

En av de fick för sig att sola hela kroppen.

Han tog av sig byxorna och kalsongerna.

.

.

.

Efter ett tag skrek han. "Aj, jag har blivit biten av en orm på snoppen".

Den andra killen ringde sjukvårdsrådgivningen snabbt.

"Ja, du får suga bort giftet" sa personalen.

"Vad sa hon" frågade kompisen med ormbettet oroligt.

"Hon sa att du komma att dö" svarade kompisen.

...

:whistle:

Mvh

Magrood

Ändrades av Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Vaxet

Tack för inbjudan. :preved:

Mitt arbete styr men jag gör allt för att komma ner. :drinks:

Om längtan blir för stor så har jag några fler cd skivor du kan få. :great:

Support your local Hill´s Angels

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter kvar i Sverige medan familjen har åkt hem till Thailand.

Första gången i mitt liv som jag är tvungen att vara kvar då jobbet kräver detta.

Men fy fan, jag mår så dåligt och saknar dem så att det gör ont i varenda kroppsdel.

Då tänker jag på alla er som genom åren skrivet på forum om hur ni väntar på damens UT, eller bara på att få åka ner till Thailand igen.

Jag tänker på en god vän som bor i Thailand 3 månader för att sedan jobba någonstans i världen i 3 månader.

Hur orkar ni, hur gör ni när längtan blir så stark att det inte bara gör psykiskt utan också fysiskt ont?

Vekling är väl antagligen vad jag är, men jag saknar dem så mycket redan nu, 1 vecka efter att de åkt.

Ge mig era knep på hur ni klarar av att längta, sakna och vänta.

Hej Vaxet, Med risk för töntstämpel. Men det "skiter" jag i. En låt till dig och din familj. MVH BanFang.

http://http://www.youtube.com/watch?v=EuemQGnSH6chttp://http://www.youtube.com/watch?v=EuemQGnSH6c

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ha Ha Magrood den va bra .ps hoppas du tål snusksnacket bla gubbarna.det e bara killsnack :dance1::dance1:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

så din vän tränade på att suga av sig själv i 20år,sen prova han o suga av nån annan.Men då insåg han att det va inte lika skönt och smakade illa och att han inte va så bra på avsugningar?Eller hur menar du? :crazy:

Läsförståelse när den är som sämst, men det är kul. :mdr:

Oj, vilken svängning!

Förstår hur mycket du saknar dem - dina sockerbitar.

En sån underbar fru och pappas lilla flicka samt sonen.

Du får gärna låna Svarten na ka. Hur du vill göra med honom får du komma på själv.

Eller ni två kanske kan bestämma ihop. :-)

Mvh

Magrood

Njae, han är trevlig din gubbe, men du får behålla honom, och jag lovar dig att ormbett etc, är din uppgift att lösa. :yes:

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha Ha Magrood den va bra .ps hoppas du tål snusksnacket bla gubbarna.det e bara killsnack :dance1::dance1:

He he he

Jag brukar inte vilja gå in, för jag är rädd att det blir svårt att ta mig ut.

Så länge jag själv inte blir objekt för snusksnacket tål jag.

---

Vaxet

Bra att du blir glad igen. :drinks:

Älsklingen är ute och springer nu... ska kolla när han kommer hem om han har blivit biten någon stans. :suicide:

---

Bäst att jag lägger mig nu innan jag trillar ned i grabb-snacket ännu mer. :bag:

---

Mvh

Magrood

Ps. Om jag gör något konstigt nu får ni skylla på hormon-svängningar na kha. :-)

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Jobba 25 timmar dygnet så har du inte tid att tänka så mkt och tiden går fort

Jag hänger med sam sip sam.

Pust!! huh.gif

32 dagar kvar.

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lider med er grabbar som har barn och alskade langt borta. Sjalv har jag det kampigt om jag ar borta mer an en vecka tycker jag - men kanske inte skall gnalla. Kanns helt vardelost att sitta pa telefon och fa beskrivit for sig saker som typ - idag fragade Amelia efter Pappa, idag sa gjorde hon sin forsta Wai, osv.osv. Att sitta pa nagot random hotelrum i Langtbortistan hjalper knappast och det ar ibland svart att "tanka bort" saknaden men att kunna rakna ned hjalper en del.

I borjan tog jag med mig tjejerna pa jobbuppdrag runt om i Asien men nu ar det for meckigt med flygresa osv. samt att jag reser mkt till klart obarnvanliga stallen typ. Mindanao, Kabul, Dhaka osv. Innan ungen fanns var det lite skont att fa sakna Alisa och funkade helt ok - tycker det ar betydligt varre att vara ifran lilltjejen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...