Jump to content
IGNORERAD

Chat?


Joints

Recommended Posts

Vissa forum förmedlar möjligheten till att chatta med andra medlemmar. Skulle vara roligt om den möjligheten även fanns här. Eller är jag kanske ensam om den önskan?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    8

  • Kim

    3

  • Joints

    3

  • Enis

    2

Mest aktiva i denna tråd

broder tuk tuk

Chatta på nätet gör man väl bara med söta tjejer.

Varför ska jag chatta med Kim eller Banarne?

Kim är ju redan gift och Banarne vet jag inte vad han är,

om han finns överhuvudtaget.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Chatta på nätet gör man väl bara med söta tjejer.

Varför ska jag chatta med Kim eller Banarne?

Kim är ju redan gift och Banarne vet jag inte vad han är,

om han finns överhuvudtaget.

BTT

Tja, meningen är väl att man utbyter åsikter mer direkt.

Skriver du bara för att ragga? Tror inte du har någon chans på Arne vare sig han finns eller inte.

Å när det gäller Kim är min känsla att du bränt dina chanser totalt. Men det är bara min lilla analys. Jag har kanske fel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte detta en chatttråd..som så många andra  :rolleyes3:

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vissa forum förmedlar möjligheten till att chatta med andra medlemmar. Skulle vara roligt om den möjligheten även fanns här. Eller är jag kanske ensam om den önskan?

Vi talade just om en chat igår på moderatorforumdelen (som inte syns för andra) och det går tatt ordna en sån men det kostar oss några dollar extra i månaden om vi vill ha en acceptabel sådan. Och är det sedan ingen som chattar där så är det bortkastade pengar. Så frågan är om det finns något intresse för en chat och hur stort det intresset i så fall är?

Vi tar gärna emot synpunkter om detta här i denna tråd.

Blogg är för övrigt på gång för de som är intresserad av just det. P3 snickrar för fullt på detta..  :thumbsup:

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror nog dom flesta här sitter på msn eller liknande så det känns dom det är lite och slänga pengarna i sjön. Har jobbat med lite andra forum och det var lite trixande att få till det och det användes väldigt lite.

Lite som chaten som facebook har fixat... Tror aldrig jag kört den, förutom en gång när jag skulle fråga en tjej om hennes msn.. hehe..

En blogg däremot vore en häftig function och säkert uppskattad av medlemarna.

keep up the good work!  ;D

.-' henke

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Bror, jag kan meddela att jag inte finns utan är en plugin-mjukvara som fodervärdarna köpt och installerat men nu inte kan avinstallera pga av en allvarlig bug.

[move]Programvaran Arne, V3.2 [/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi jobbar medvetet mot att reducera antalet onödiga inlägg här på MPR. Alltså dom där t ex en fin bild eller story följs av femtioelva meddelanden typ "bra bild", "härlig story", "meera" osv

Dessutom trådar som liknar chat med en massa kort konversation sida upp och sida ner.

Det förstnämda tycker jag vi lyckats ersätta ganska bra med karmasystemet där man istället för att skriva "meera" eller ""bra skrivet" direkt i tråden klickar på positiv karma samt där skriver samma sak. Något som gör att den som förtjänade en bra kommentar också har nytta av den i karmatävlingen. Gäller bara att se till att medlemmarna anammar detta sätt att visa sin uppskattning istället för att skriva den direkt i tråden. Vi är dock på god väg tycker jag.

Chattrådarna skulle man ju kanske kunna undvika till stor del genom just en chat men som många redan skriver så brukar dom bli ganska folktomma och eftersom det kommer att kosta oss pengar så får vi väl överväga saken först.

Skulle ha varit något om man kunde samordna chatten med något annat forum med tjejer på, thailandska.se eller något annat engelskspråkigt borta i Thailand. Då skulle nog en chat snabbt bli väldigt populär. ;)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Quote

Skulle ha varit något om man kunde samordna chatten med något annat forum med tjejer på, thailandska.se eller något annat engelskspråkigt borta i Thailand. Då skulle nog en chat snabbt bli väldigt populär. ;)

Oj... vad tycker BTT om det?

Vad kan det vara för slags tjejer på en sådan chat?

Kan det vara olagligt att chatta med dem i så fall? :crazy:

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Kim det är väl ganska enkelt att ordna genom en länk, men som ni ser så är det inte många inne i dom olika chattrummen.

http://www.thailandc...l.com/chat.html

Mvh

Nerike

Det är väl lite skillnad på att ha en egen chat eller länka till någon annans. Chaten du länkar till är för övrigt medlem Tick's skapelse om jag inte missminner mig helt.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Så där, nu finns det en chat på maipenrai.se också...

Se huvudmenyn här på forumet.

Lycka till

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Att kombinera chatten med en annan chat med tjejer på skulle ju vara väldigt bra för de med thailändska fruar.

Sedan att vissa gubbar kan få lite trubbel med frugan kanske är en annan femma.

Jag själv, rent personligen, skulle aldrig inleda en chatt med en thaitjej eftersom risken att bli blåst tom är större

på en chatt än i baren.

I baren har man åtminstone en viss koll på vem man har att göra med,

men visst som ide kan det ju vara kul.

Sedan kan man ju fråga sig var glädjen finns i att sitta och chatta med en i det närmaste analfabetisk kvinna på

andra sidan jordklotet.

Har faktiskt själv under en tidsperiod prövat att chatta med ett par thaitjejer på thaitruelove.com,

men dialogen var inte av den högre skolan.

Det är ju i och för sig inte dialogen i baren heller,

men då är ju inte syftet att vara så verbal.

Risken vid chatt att systern med farang eller i värsta fall tjejens egen gubbe sitter och styr vid spakarna,

är ju ganska överhängande,

så det gäller verkligen att vara alert och på sin vakt med alla sinnen på helspänn.

För det mesta avslöjar lurifaxorna sig själva genom att lögnerna till sist vävs in i varandra på ett felaktigt sätt.

Det var så jag kom på att de båda tjejer jag chattade med bodde i Amerika med äldre faranger.

Men visst som underhållande avkoppling kan ju chatt va rätt kul.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest paw-76

Hahaha  :D   BTT  . Tjejerna måste verkligen ha blåst dej , big time . Måste vara jobbigt och hela tiden tro att

du ska bli lurad av tjejerna . Du kanske skulle prova det manliga könet istället . Kanske funkar bättre för dej . :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Jo på vissa svenska sajter är många kvinnor i medelåldern och över ganska knubbiga,

vilket jag inte tror gäller på en sajt med thaitjejer.

Men visst det finns ganska många något rundhyltade thaikvinnor med.

Jag föredrar faktiskt den lite mulligare varianten framför de mer beniga alternativen.

Särskilt bland barerna finns det ganska många knubbliknande existenser,

och tur är ju det, annars hade broder haft det ganska körigt med att hitta de rätta formerna.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Paw!

Nope manliga individer tänder jag inte på.

Har visserligen blivit lurad av ett antal katoyer i baren, men jag upptäckte ganska snabbt, trots fyllan, att knotigheten vid beröring inte riktigt passade min smak.

Minns att den ena hade whiskeysprucken röst vilket jag tidigt påtalade,

men han skyllde på för mycket rökning.

Numera är jag väldigt observant på katoeyiska tendenser och tror mig kunna undvika blamerande episoder.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Förutom de pakistanska och indiska plågoskräddarna,

så är horden av katoyer längs Beach Roads södraste delar i den tidiga morgontimman, det mest påfrestande i

Pattaya.

Ganska vanligt att dessa gryningsfjärilar tom överfaller och rånar turister på pengar och smycken.

Brukar själv ignorera dem så mycket som möjligt,

eller i varje fall säga ett snällt nej tack när de erbjuder sina tjänster.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest paw-76

Aj då , så du har blivit lurad av dom också .?  Har du ett stort L i pannan  :laugh: , kanske är därför du blir lurad .

Skoja bara .  ;D

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Att lilla Noi inte drar sig för att hitta på fina historier vet ju alla någotsånär rutinerade barrävar,

men man tycker ju att katoyerna borde veta bättre.

Fattar de inte att deras tricks avslöjas ganska snabbt väl i bädden.

Det räcker ju att man lägger handen på röven, så är det avslöjat.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente Bäste Bror Tok Tok, att prata med en kvinna är slöseri med tid, det vet var och en som träffat påp en sådan!

[move]Kvinnokänaren Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...