Jump to content
IGNORERAD

Trams i Trubbel tråden

måne

Recommended Posts

Och batongen bär du ju alltid med dig :yes: Mvh Måne

Ibland är den till och med laddad med blåpiller eller gel från påse :whistle:

member of svampen's fan-club :yes:

Dela på andra sajter

Det skulle väl inte bli i år,vintern va det väl :unsure: men men jag kanske kan supa ihop med nån annan glad och törstig MPR:are.Verkar ju finns några trevliga i Götet.Mvh Måne

Måne

Dela på andra sajter

Det skulle väl inte bli i år,vintern va det väl :unsure: men men jag kanske kan supa ihop med nån annan glad och törstig MPR:are.Verkar ju finns några trevliga i Götet.Mvh Måne

Hej Måne,

Självklart ordnar vi en träff om du skulle besöka Göteborg! Det gäller för övrigt alla som har lust att besöka Sveriges framsida ;-)

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Hej Måne,

Självklart ordnar vi en träff om du skulle besöka Göteborg! Det gäller för övrigt alla som har lust att besöka Sveriges framsida ;-)

Herr Chang har talat.

Originell och hysteriskt rolig benämning.

Var får du allt ifrån, HC?

Suck!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

Tycker att båda våra största städer är underbara sommarstäder men gillar nog saltvattenlukten bättre :dance1: Pm:ar dig herr chang när det är dags.Mvh Måne

Måne

Dela på andra sajter

Man kan ju inte kalla Göteborg för Sveriges framsida när dom har ett fotbollslag som heter HÄCKEN :mdr:

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

pma mig också måne :unsure:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...