måne Inlagd September 29, 2009 Dela Inlagd September 29, 2009 Och batongen bär du ju alltid med dig Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd September 29, 2009 Dela Inlagd September 29, 2009 Och batongen bär du ju alltid med dig Mvh Måne Ibland är den till och med laddad med blåpiller eller gel från påse member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 29, 2009 Trådstartare Dela Inlagd September 29, 2009 Gel från påse tycker även min lille spigg om Mvh Måne som ev.ska till Götelaborg snart då du farang Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd September 29, 2009 Dela Inlagd September 29, 2009 Götlaborg lär nog dröja, funderar på annat istället member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 29, 2009 Trådstartare Dela Inlagd September 29, 2009 Det skulle väl inte bli i år,vintern va det väl men men jag kanske kan supa ihop med nån annan glad och törstig MPR:are.Verkar ju finns några trevliga i Götet.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd September 29, 2009 Dela Inlagd September 29, 2009 Finns väl även dom som använder handbojor till icke polisiära ändamål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd September 29, 2009 Dela Inlagd September 29, 2009 Exactemente, har även hört att batong kan användas i dessa sk ändamål. Ändamålaren Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd September 29, 2009 Dela Inlagd September 29, 2009 Det skulle väl inte bli i år,vintern va det väl men men jag kanske kan supa ihop med nån annan glad och törstig MPR:are.Verkar ju finns några trevliga i Götet.Mvh Måne Hej Måne, Självklart ordnar vi en träff om du skulle besöka Göteborg! Det gäller för övrigt alla som har lust att besöka Sveriges framsida ;-) Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd September 30, 2009 Dela Inlagd September 30, 2009 Hej Måne, Självklart ordnar vi en träff om du skulle besöka Göteborg! Det gäller för övrigt alla som har lust att besöka Sveriges framsida ;-) Herr Chang har talat. Originell och hysteriskt rolig benämning. Var får du allt ifrån, HC? Suck! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 30, 2009 Trådstartare Dela Inlagd September 30, 2009 Tycker att båda våra största städer är underbara sommarstäder men gillar nog saltvattenlukten bättre Pm:ar dig herr chang när det är dags.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 30, 2009 Dela Inlagd September 30, 2009 Man kan ju inte kalla Göteborg för Sveriges framsida när dom har ett fotbollslag som heter HÄCKEN BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 30, 2009 Dela Inlagd September 30, 2009 pma mig också måne När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 30, 2009 Trådstartare Dela Inlagd September 30, 2009 Ok clion Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.