Jump to content
IGNORERAD

SAME SAME BUT DIFFERENT


Vaxet

Recommended Posts

Hej Vaxet!

Du får nog lämna de mörka valven på bottenplanet och ta hissen upp till översta våningen om du skall hitta lösningen på din lilla gåta. :lol:

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Vaxet

    6

  • Joints

    2

  • svarten

    2

  • jolin

    2

Mest aktiva i denna tråd

Tja, Vaxet har väl en poäng.

Jag 49 år lever med fru Chang 37 år, och man får väl en del blickar ute i svenska samhället. Om man tittar efter dom...

Det ska i och för sig sägas att fru Chang ser betydligt yngre ut (åtminstone för svenskar), så jag kan väl till viss del förstå hur svenska damen tänker i kön till kassan på Hemköp när vi råkar stå tillsammans där. Detta är lite besvärande för mig, men inte värre än jag kan förtränga det.

Jag funderar ibland på att konfrontera dessa damer, men det är ju egentligen inte möjligt då det bara rör sig om blickar. Men om dom skulle säga något...

Intressant nog upplever fru Chang att hon blir väldigt väl behandlad när hon är ute i Göteborg på egen hand. Men om jag är med... håhåjaja.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo visst har Vaxet en poäng här, men det kan finnas olika många bottnar i en bröllopstårta och i fallet Charles/Lisa så fanns det uppenbart mer än en.

Detta faktum är nog ganska känt av allmänheten och bidrar säkert till att öka acceptansen av äktenskapet.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Man undrar ju om Charles och Lisa kört svensk sed, dvs brudens familj betalar allt vad gäller bröllopet. Dom verkar ju i och för sig ha råd med det.

Men det får vi väl aldrg veta.

Fast jag önskar förstås paret lycka till!

Nästan... Charles är hardcore Microsoft vilket är oacceptabelt för mig. Charles, hur många arbetstimmar har du slösat bort för oss alla med ditt skit OS och med ditt skit Office?

Apple fanboy Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag 49 år lever med fru Chang 37 år, och man får väl en del blickar ute i svenska samhället. Om man tittar efter dom...

Det ska i och för sig sägas att fru Chang ser betydligt yngre ut (åtminstone för svenskar), så jag kan väl till viss del förstå hur svenska damen tänker i kön till kassan på Hemköp när vi råkar stå tillsammans där. Detta är lite besvärande för mig, men inte värre än jag kan förtränga det.

Jag föreslår att du tillverkar dig en t-shirt med texten "Cradle Robbers International" och när någon ser extra ogillande ut passar ni på att ge varandra en rejäl puss (om nu fru Chang accepterar att göra det offentligt..)

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Kvinnan framstår nästan som en hjälte..

http://aftonbladet.s...ticle3839268.ab

Medans mannen i vanlig ordning  framstår som ett svin..

http://www.aftonblad...ticle3847307.ab

SAME SAME BUT DIFFERENT

Svensk pk-media när den är som bäst  :lol:

Det har jag sakt i alla år, vi svenska män/kärringar har tålt allt skit från dessa moralkärringar och säger vi imot så är vi mansgrisar från det förgångna.

För att inte tala om om vi träffar en tjej från en annan del av världen, då är vi horbockar samt mansgrisar.

Tjejer kan göra vad dom vill semestra i nåt kulturland som Turkiet, Grekland med mera men när vi åker på semester då heter det nåt annat.

När tjejer träffar en älder man så söker dom trygghet heter det, medans om vi skulle träffa en tjej som är yngre så är vi gubbsjuka.

Listan kan göra hur lång som helst, när för fan grabbar o gubbar börja säg ifrån och skrik KILLAR KAN

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...