Jump to content
IGNORERAD

Kommande Pension


Batting

Recommended Posts

25 minuter sedan, skrev bambam:

Tycker Finland gör rätt finnarna först. Finns mycket att lära där oxå av Danmark hur man hanterar ungdomsbrottslingar.

Se där jag får mer och mer rätt, det är bara mangimonk som tycker annorlunda. 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 526
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Batting

    74

  • Boa52

    37

  • Mankan

    35

  • Kenneth4618

    29

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

29 minuter sedan, skrev Batting:

Se där jag får mer och mer rätt, det är bara mangimonk som tycker annorlunda. 

Var har Mankan tagit vägen.
Gömmer han sig under sin röda Trump keps?
Om ni ser en sådan keps som vandrar omkring och verkar ha ett eget liv så stampa på den!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Batting:

Var har Mankan tagit vägen.
Gömmer han sig under sin röda Trump keps?
Om ni ser en sådan keps som vandrar omkring och verkar ha ett eget liv så stampa på den!

Inte stampa på folk för att du mår dåligt,prova psykologbesök istället🙅‍♂️

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev omarama:

Inte stampa på folk för att du mår dåligt,prova psykologbesök istället🙅‍♂️

Intressant, så du reagerar inte på att jag låter antyda att kräket får plats under en röd Trumpkeps.  :559bdc2ee8b8a_yaehamnotdurnk:
Nä jag bör inte trampa på honom:44:

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Batting:

Intressant, så du reagerar inte på att jag låter antyda att kräket får plats under en röd Trumpkeps.  :559bdc2ee8b8a_yaehamnotdurnk:
Nä jag bör inte trampa på honom:44:

Beklagar att dom inte lyckades lösa problemet på sjukhuset. 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Batting:

Var har Mankan tagit vägen.
Gömmer han sig under sin röda Trump keps?
Om ni ser en sådan keps som vandrar omkring och verkar ha ett eget liv så stampa på den!

 

12 timmar sedan, skrev Batting:

Intressant, så du reagerar inte på att jag låter antyda att kräket får plats under en röd Trumpkeps.  :559bdc2ee8b8a_yaehamnotdurnk:
Nä jag bör inte trampa på honom:44:

Du är så trevlig Batting. Din sjukhusvistelse har tydligen givit dig extra styrka men självklart är det jätte synd om illbattingen eller hur apknug.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Mankan:

 

Du är så trevlig Batting. Din sjukhusvistelse har tydligen givit dig extra styrka men självklart är det jätte synd om illbattingen eller hur apknug.

Nu väntar jag bara på att du ska ge FF en reprimand för att han gjorde sig till talesman för det finska folken, och faktiskt gav mig rätt.
Eller är det bara mig du vågar ge dig på?
Bara för att du vet att jag har så många emot mig.
Du tycker möjligen inte att det är liiite mesigt att stå bakom ryggen på de stora grabbarna och räcka ut tungan?
Mig gör det förbannad med ett så hållningslöst beteende.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Batting:

Nu väntar jag bara på att du ska ge FF en reprimand för att han gjorde sig till talesman för det finska folken, och faktiskt gav mig rätt.
Eller är det bara mig du vågar ge dig på?
Bara för att du vet att jag har så många emot mig.
Du tycker möjligen inte att det är liiite mesigt att stå bakom ryggen på de stora grabbarna och räcka ut tungan?
Mig gör det förbannad med ett så hållningslöst beteende.

 

På vilket jävla sätt gav han dig rätt?

 

De är ju här hela problematiken ligger i ditt ihåliga resonemang och det jag kritiserar dig för. Sluta att vifta med rasistkortet så fort någon  inte håller med om att öppna gränser är rätt väg att gå. Jag ger mig inte på dig jag, försöker diskutera med dig vilket tämligen verkar meningslöst. Jag har inga som helst problem med att säga vad jag tycker till FF eller någon annan men just i denna fråga finns det ju liksom ingen anledning. Att du har många emot dig visar bara på att det finns hopp för mänskligheten.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Mankan:

På vilket jävla sätt gav han dig rätt?

 

De är ju här hela problematiken ligger i ditt ihåliga resonemang och det jag kritiserar dig för. Sluta att vifta med rasistkortet så fort någon  inte håller med om att öppna gränser är rätt väg att gå. Jag ger mig inte på dig jag, försöker diskutera med dig vilket tämligen verkar meningslöst. Jag har inga som helst problem med att säga vad jag tycker till FF eller någon annan men just i denna fråga finns det ju liksom ingen anledning. Att du har många emot dig visar bara på att det finns hopp för mänskligheten.

Hur många tror du är emot dej, då😗

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Boa52:

Hur många tror du är emot dej, då😗

Ja inte fan vet jag. Varför skulle jag bry mig?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, Boa52 said:

Hur många tror du är emot dej, då😗

Räck upp handen så räknar vi :-)

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev Batting:

Var har Mankan tagit vägen.
Gömmer han sig under sin röda Trump keps?
Om ni ser en sådan keps som vandrar omkring och verkar ha ett eget liv så stampa på den!

Våldsamma vänsterns tillhörighet verkar det som, Afa eller kanske Antifa, lilla Greta håller nog med dig , ni verkar vara på samma planhalva.  

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev SatanG:

Räck upp handen så räknar vi :-)

 

/ SatanG

Enligt sista Demo (eller om det var Sifo)  undersökningen så är 62 % av folket i landet emot en större invandring, så då är det ju klart i demokratins Sverige. Eller tänker vår demokraturregering göra som de själva vill även denna gång ?

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Bike:

Enligt sista Demo (eller om det var Sifo)  undersökningen så är 62 % av folket i landet emot en större invandring, så då är det ju klart i demokratins Sverige. Eller tänker vår demokraturregering göra som de själva vill även denna gång ?

Regering och riksdag gör alltid som dom själva vill. Sverige är inte Schweiz, och inte ens Schweiz regering går på opionsundersökningar.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Bike:

Enligt sista Demo (eller om det var Sifo)  undersökningen så är 62 % av folket i landet emot en större invandring, så då är det ju klart i demokratins Sverige. Eller tänker vår demokraturregering göra som de själva vill även denna gång ?

De försöker nog men vi får hoppas att riksdagen har insett vad svenska folket vill.Nu kommer troligen V att vika sig igen men jag tror det vore politiskt självmord om de försöker genomföra detta.

 

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Mankan:

På vilket jävla sätt gav han dig rätt?

 

De är ju här hela problematiken ligger i ditt ihåliga resonemang och det jag kritiserar dig för. Sluta att vifta med rasistkortet så fort någon  inte håller med om att öppna gränser är rätt väg att gå. Jag ger mig inte på dig jag, försöker diskutera med dig vilket tämligen verkar meningslöst. Jag har inga som helst problem med att säga vad jag tycker till FF eller någon annan men just i denna fråga finns det ju liksom ingen anledning. Att du har många emot dig visar bara på att det finns hopp för mänskligheten.

Min känsla om att finnar inte gillade flyktingar gav han mig rätt i.
När jag uttryckte det så fick jag skit av dig, men när någon annan gör det så drar du öronen åt dig.
Du kan bara ge dig på folk som du vet har andra emot sig.
DU ÄR EN YNKRYGG!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Bike:

Våldsamma vänsterns tillhörighet verkar det som, Afa eller kanske Antifa, lilla Greta håller nog med dig , ni verkar vara på samma planhalva.  

Våldsam vet jag inte, men heller någon slags rakryggad hållning än, vad var det den där Sverigedemokraten sa, än en Syltrygg va?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Bike:

Enligt sista Demo (eller om det var Sifo)  undersökningen så är 62 % av folket i landet emot en större invandring, så då är det ju klart i demokratins Sverige. Eller tänker vår demokraturregering göra som de själva vill även denna gång ?

Demo eller sifo eller vilken undesökning hänvisar u till, tror det är en egen skittanke

Link to comment
Dela på andra sajter

Just now, Batting said:

Våldsam vet jag inte, men heller någon slags rakryggad hållning än, vad var det den där Sverigedemokraten sa, än en Syltrygg va?

Vad han sa vet jag inte men han hade antagligen rätt :-)

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

40 minuter sedan, skrev Batting:

Min känsla om att finnar inte gillade flyktingar gav han mig rätt i.
När jag uttryckte det så fick jag skit av dig, men när någon annan gör det så drar du öronen åt dig.
Du kan bara ge dig på folk som du vet har andra emot sig.
DU ÄR EN YNKRYGG!

Är du helt jävla pantad? FF kallar väl inte folk rasister som du gör så varför ska jag ge mig på honom?

 

De han skriver håller jag ju med om och de gör varken honom eller mig till rasist. Dessutom är det ju du som ger dig på mig inte tvärt om.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Mankan:

Är du helt jävla pantad? FF kallar väl inte folk rasister som du gör så varför ska jag ge mig på honom?

 

De han skriver håller jag ju med om och de gör varken honom eller mig till rasist. Dessutom är det ju du som ger dig på mig inte tvärt om.

Det fortsätter rasa in pensionstips i en väldig fart..........

mvh

biker

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev biker:

Det fortsätter rasa in pensionstips i en väldig fart..........

mvh

biker

Ja den här sandlådan lär väl hålla på tills det matchar trådnamnet.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-10-11 at 18:07, skrev Mankan:

Är du helt jävla pantad? FF kallar väl inte folk rasister som du gör så varför ska jag ge mig på honom?

 

De han skriver håller jag ju med om och de gör varken honom eller mig till rasist. Dessutom är det ju du som ger dig på mig inte tvärt om.

Det var ju någon mer som glatt själv skulle kalla sig rasist. Jag såg inte att du reagerade då heller.
Ger jag mig på dig?
Hur går det till?
Du är ju som sagt var en av mina trognaste följare.
Du söker ju upp mig!
 

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev Batting:

Det var ju någon mer som glatt själv skulle kalla sig rasist. Jag såg inte att du reagerade då heller.
Ger jag mig på dig?
Hur går det till?
Du är ju som sagt var en av mina trognaste följare.
Du söker ju upp mig!
 

Söker upp dig? Vad yrar du om?

 

Jag vet inte vad det är jag ska reagera på förutom dina dumma kommentarer. Jag tror inte du är så dum som du spelar så du inte förstår vad FF egentligen skrev.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 hours ago, Mankan said:

Söker upp dig? Vad yrar du om?

 

Jag vet inte vad det är jag ska reagera på förutom dina dumma kommentarer. Jag tror inte du är så dum som du spelar så du inte förstår vad FF egentligen skrev.

Om du inte heller kan sluta tjafsa kommer jag bänka dig med. 

Ta ert tjafs på pm eller telefon. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...