Jump to content
IGNORERAD

Kommande Pension


Batting

Recommended Posts

4 timmar sedan, skrev Soengsang:

Då är det viktigt att äta en bra frukost..... fungerar för mig, har också haft problem med magen.

Det är inte så lätt att hitta alla gånger.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 526
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Batting

    74

  • Boa52

    37

  • Mankan

    35

  • Kenneth4618

    29

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

7 timmar sedan, skrev Soengsang:

Då är det viktigt att äta en bra frukost..... fungerar för mig, har också haft problem med magen.

E den i vägen? 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-08-02 at 15:46, skrev Kenneth4618:

Batting, mannen med den största oturen oavsett vad han gör 😂😂

 

 

Du är en riktigt vidrig person som gör dig lustig över en person som är sjuk... Kanske allvarligt sjuk.

Du ser inte allvaret i hans sjukdomsbild eller rent ut sagt skiter i det bara du får lite karmapoäng av dina mpr-vänner...

 

Jag berörs av vad han upplever på sjukan, jag berörs av vad läkaren säger till Batting... Skit samma om han och jag inte har samma politiska åsikter...

 

Sen har ju Batting en hel del kul kunskaper som jag gillar tex att jobba med olika prg inom bildhantering, mm, mm...

Men det har ju ni missat då ni mest gillar mobbning.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Tekkor:

Du är en riktigt vidrig person som gör dig lustig över en person som är sjuk... Kanske allvarligt sjuk.

Du ser inte allvaret i hans sjukdomsbild eller rent ut sagt skiter i det bara du får lite karmapoäng av dina mpr-vänner...

 

Jag berörs av vad han upplever på sjukan, jag berörs av vad läkaren säger till Batting... Skit samma om han och jag inte har samma politiska åsikter...

 

Sen har ju Batting en hel del kul kunskaper som jag gillar tex att jobba med olika prg inom bildhantering, mm, mm...

Men det har ju ni missat då ni mest gillar mobbning.

 

Och du verkar vara den störtsta idi*ten som går i par skor.

 

Förstår att det är karma som upprör dig mest här i livet.

 

Om du haft några som helst hjärnceller kvar hade du fattat att det inte var hans sjukdom jag kommenterade

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-09-19 at 10:50, skrev Kenneth4618:

Och du verkar vara den störtsta idi*ten som går i par skor.

 

Förstår att det är karma som upprör dig mest här i livet.

 

Om du haft några som helst hjärnceller kvar hade du fattat att det inte var hans sjukdom jag kommenterade

Det säger han ju.
Du vill sätta munkavle på någon som inte har samma politiska åsikt som dig själv.
Du är helt enkelt en fruktansvärt rädd och trångsynt person.
Det spelar ingen roll vad jag skriver om så poppar du upp och trakasserar.
Det fattar väl alla vad det beror på, men skriver man det så förnekar du det.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Batting:

Du är helt enkelt en fruktansvärt rädd och trångsynt person.

Det där stämmer på pricken in på dig själv😂

 

Om nu hade hängt med lite på forumet och sett alla mina inlägg och bildtrådar sedan 2008 så hade du kanske upptäck att jag är precis tvärtom😇

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-09-21 at 09:27, skrev Kenneth4618:

Det där stämmer på pricken in på dig själv😂

 

Om nu hade hängt med lite på forumet och sett alla mina inlägg och bildtrådar sedan 2008 så hade du kanske upptäck att jag är precis tvärtom😇

 

Vadå, du tål ju inte höra att någon har en annan åsikt.
Om jag hade varit rädd så skulle jag väl låtsas tillhöra din hejaklack, och knappast deklarera några vänsteråsikter.
Du tål inte ens att någon är med i vilka lotterier som helst.
Det ser du som ett hot. 
Du är en riktig mes!

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-09-21 at 09:27, skrev Kenneth4618:

Det där stämmer på pricken in på dig själv😂

 

Om nu hade hängt med lite på forumet och sett alla mina inlägg och bildtrådar sedan 2008 så hade du kanske upptäck att jag är precis tvärtom😇

 

Vilken normal person orkar läsa allt du spammat mpr med under årens lopp? Ja förutom dina "mpr vänner".

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-09-17 at 11:33, skrev Mankan:

Det är inte så lätt att hitta alla gånger.

Om du tittar i skafferiet bakom din frus Frukostmüsli så står säkert dina Kalaspuffar där. :66:

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Batting:

Sisådär nu har jag klarat av en hel arbetsvecka!  :559bdc4880218_haveaniceday:

Jag tycker verkligen synd om dina kollegor som får dras med dig igen 😟

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Tekkor:

Vilken normal person orkar läsa allt du spammat mpr med under årens lopp? Ja förutom dina "mpr vänner".

Dito!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Jag tycker verkligen synd om dina kollegor som får dras med dig igen 😟

Du är fortfarande en vidrig individ som ger dig på en som just repat sig lite från en jobbig sjukdom...

31 minuter sedan, skrev Fredman:

Dito!

Nja så många inlägg har du inte så du kan tävla med KarmaKåtaKenneth4618.

 

Sen skall du få ett tips så du inte står där som en fåne, läs vad spam betyder.

Det gäller att veta vad ord betyder när man använder dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev Tekkor:

Du är fortfarande en vidrig individ som ger dig på en som just repat sig lite från en jobbig sjukdom...

Nja så många inlägg har du inte så du kan tävla med KarmaKåtaKenneth4618.

 

Sen skall du få ett tips så du inte står där som en fåne, läs vad spam betyder.

Det gäller att veta vad ord betyder när man använder dem.

Om du inte förstod det då gällde ”dito” dig. För att även du ska förstå så menade jag att ingen orkar läsa alla lögner du lägger in.
Jag kollade upp spam och hittade detta.

Spam – oönskade meddelanden via elektronisk kommunikation som e-post och SMS, se skräppost

Kommentarspam – oönskad reklam på interaktiva webbplatser, som till exempel på en blogg.

Spam (Monty Python) – sketch av Monty Python

Spam (maträtt) – köttkonserv
 

Jag tycker nog även att man kan lägga till: All skit som en mytoman lägger in på ett forum”. 

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev Fredman:

Om du inte förstod det då gällde ”dito” dig. För att även du ska förstå så menade jag att ingen orkar läsa alla lögner du lägger in.
Jag kollade upp spam och hittade detta.

Spam – oönskade meddelanden via elektronisk kommunikation som e-post och SMS, se skräppost

Kommentarspam – oönskad reklam på interaktiva webbplatser, som till exempel på en blogg.

Spam (Monty Python) – sketch av Monty Python

Spam (maträtt) – köttkonserv
 

Jag tycker nog även att man kan lägga till: All skit som en mytoman lägger in på ett forum”. 

Förvänta dig inte att 5-5:orna ska förstå det där.

Psykfallet har ju gjort så man är tvungen o ignorera vissa trådar.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tekkor när han ser att andra får karma på MPR 😁

bild.png.c4ff13ac79bf2c71623b4e8b735fc7dd.png

 

Har satt upp honom på ignorerade listan men tyvärr kan man se dem när någon kommenterar dem

 

Undrar om 11 inlägg på raken i en tråd kan kallas spam eller karmajakt 😂

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Tekkor när han ser att andra får karma på MPR 😁

bild.png.c4ff13ac79bf2c71623b4e8b735fc7dd.png

 

Har satt upp honom på ignorerade listan men tyvärr kan man se dem när någon kommenterar dem

 

Undrar om 11 inlägg på raken i en tråd kan kallas spam eller karmajakt 😂

Whatever, pensioner handlar det iallafall inte om.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev lasseiudon:

Whatever, pensioner handlar det iallafall inte om.

You don't say,  Einstein

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-09-27 at 10:37, skrev Kenneth4618:

Tekkor när han ser att andra får karma på MPR 😁

bild.png.c4ff13ac79bf2c71623b4e8b735fc7dd.png

 

Har satt upp honom på ignorerade listan men tyvärr kan man se dem när någon kommenterar dem

 

Undrar om 11 inlägg på raken i en tråd kan kallas spam eller karmajakt 😂

Om det inte hade varit så stor åldersskillnad, kunde man tro att du av misstag lagt upp en selfibild.

För vem var det som börja gråta och fick andningsbesvär när jag börja få karmapoäng, kidsen KKK och Nånsäng

vart så uppröra då de är så beroende av karmaklicken i sina liv....

 

Det går faktiskt att läsa om detta beroende där folk får stimulering av belöningscentrat i hjärnan när de får positiva liks.

Det ger välbefinnande och har man inga andra glädjeämnen i livet så förstår jag att de blivit torsk på mpr karma...

 

Fortfarande så har du inte fattat vad spam är, du får forska vidare.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tekkor:

Om det inte hade varit så stor åldersskillnad, kunde man tro att du av misstag lagt upp en selfibild.

För vem var det som börja gråta och fick andningsbesvär när jag börja få karmapoäng, kidsen KKK och Nånsäng

vart så uppröra då de är så beroende av karmaklicken i sina liv....

 

Det går faktiskt att läsa om detta beroende där folk får stimulering av belöningscentrat i hjärnan när de får positiva liks.

Det ger välbefinnande och har man inga andra glädjeämnen i livet så förstår jag att de blivit torsk på mpr karma...

 

Fortfarande så har du inte fattat vad spam är, du får forska vidare.

 

 

Rättning, det var ju mig och inte Kenneth4618 som du anklagade för att inte ha samma briljerade kunskaper om spam som du. 😂😂😂

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev Tekkor:

Om det inte hade varit så stor åldersskillnad, kunde man tro att du av misstag lagt upp en selfibild.

För vem var det som börja gråta och fick andningsbesvär när jag börja få karmapoäng, kidsen KKK och Nånsäng

vart så uppröra då de är så beroende av karmaklicken i sina liv....

 

Det går faktiskt att läsa om detta beroende där folk får stimulering av belöningscentrat i hjärnan när de får positiva liks.

Det ger välbefinnande och har man inga andra glädjeämnen i livet så förstår jag att de blivit torsk på mpr karma...

 

Fortfarande så har du inte fattat vad spam är, du får forska vidare.

 

 

Så trevligt att du gör en psykoanalys av dig själv. Kallas visst för självinsikt😁

 

Det ju du som verkar må väldigt illa av andras karma då du ältar det i inlägg efter inlägg.

Kan ju be P3 ta bort mina karma om det skulle få dig att må bättre 😂

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-09-27 at 00:22, skrev Batting:

Vadå, du tål ju inte höra att någon har en annan åsikt.
Om jag hade varit rädd så skulle jag väl låtsas tillhöra din hejaklack, och knappast deklarera några vänsteråsikter.
Du tål inte ens att någon är med i vilka lotterier som helst.
Det ser du som ett hot. 
Du är en riktig mes!

Eller när det på en träff ges bort en sopsäck med pantburkar till barnen.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
On 2020-09-26 at 22:22, skrev Tekkor:

Du är fortfarande en vidrig individ som ger dig på en som just repat sig lite från en jobbig sjukdom...

Nja så många inlägg har du inte så du kan tävla med KarmaKåtaKenneth4618.

 

Sen skall du få ett tips så du inte står där som en fåne, läs vad spam betyder.

Det gäller att veta vad ord betyder när man använder dem.

Tråkigt med din sjukdom. 
Samtidigt är det anmärkningsvärt att använda sjukdomskortet när man gör korkade inlägg. Ja, så länge inte sjukdomen var någon typ av frontallobsskada. 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

Tråkigt med din sjukdom. 
Samtidigt är det anmärkningsvärt att använda sjukdomskortet när man gör korkade inlägg. Ja, så länge inte sjukdomen var någon typ av frontallobsskada. 
 

Läsförståelsen är inte din starka sida förstår jag, läser inlägget igen så är det ett svar på när KKK var vidrig mot Batting när han berätta att han var på bättringväg efter sin sjukdom.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev stefan5300:

Eller när det på en träff ges bort en sopsäck med pantburkar till barnen.

Nu var det din kompis sudden som gick bananas  när han inte fick pantburkarna Det var jag som gav bort burkarna😁

 

Hörde att lilla fröken blivit kränkt igen på nått grannforum 🙂

 

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...