Jump to content
IGNORERAD

In i dimman

Guest wille
 Dela

Recommended Posts

Alkohol, wille och kamerautrustning ar en taskig kombination. Efter att ha lovat froken att ta lite bilder av henne nar hon jobbade sa slapade jag med mig nagra polare och tankte att man kunde gora en festkvall av det hela. Sagt, gjort och ett sumpat objektiv och extern blixt senare stod jag med endast en fast 50 mm glugg och forbannade varlden. Vagar pasta att foto inte ar som Dart iaf - inte blir man battre med lite dricka innanfor vasten. Denna gang blir det kanske lite suddigare an vanligt men lika mkt Alisa.

IMG_9138.jpg

IMG_9151.jpg

IMG_9154.jpg

IMG_9157.jpgIMG_9190.jpg

IMG_9166.jpg

IMG_9162.jpg

IMG_9215.jpgIMG_9224.jpg

IMG_9189.jpg

IMG_9160.jpg

IMG_9240.jpg

IMG_9221.jpg

IMG_9268.jpg

IMG_9202.jpg

Dela på andra sajter

schyssta bilder som vanligt från dig, du skämmer bort oss här på forumet.

mvh. Lars

En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints)

We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.

Dela på andra sajter

Tja.

Fina bilder Wille även med bara ett objektiv och utan blixt.

Vad är det för etablissemang?

mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

hej

är inte det en massa dojor på dessa pix

Den i förgrunden samt i bakgrunden på denna bild misstänker jag kan vara katoy? :unsure:

IMG_9221.jpg

member of svampen's fan-club :yes:

Dela på andra sajter

Själv tror jag det är 90% ladyboy på dessa bilder ser så ut. Men som jag sagt tidigare när det gäller dessa, så kan man aldrig veta säkert.

"Nypan"

Dela på andra sajter

har hon nåt uppträdande under 5/12 till 7/1 skulle va roligt å höra henne sjunga :wacko::wacko::wacko:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Clion,

Lar hon garanterat ha - dock i Krungthep da Pattaya inte direkt ar hennes grej.

Skulle ocksa kunna saga att alla tjejer pa korten ar just tjejer om an ganska valtranade dansare, men vill ju inte gora Nypan och Janne besvikna. Kikar man lite extra kan man ju se att de allra flesta har hofter, dessutom kvinnliga sadana, nagot som Katoyer i allmanhet inte har osv.

Dela på andra sajter

wille ska inte va i pattis så mycket 5/12-7/12 bkk 13/12-14/12 bkk 30/12-8/1 inget bokat mer än 1 natt 5/1-6/1 på nana ha det bra wille

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

har hon nåt uppträdande under 5/12 till 7/1 skulle va roligt å höra henne sjunga :wacko::wacko::wacko:

Det är inte så att du framför allt vill SE henne sjunga? :whistle:

Kan Wille prata ur skägget och nämna vilken klubb det är?

Fina bilder var det i alla fall!

Dela på andra sajter

Det är inte så att du framför allt vill SE henne sjunga? :whistle:

Kan Wille prata ur skägget och nämna vilken klubb det är?

Fina bilder var det i alla fall!

Ta och pallra dig till Bankgok snart sa tar jag med dig pa ett besok...

Dela på andra sajter

mig också?? :blink::blink::blink:

Dela på andra sajter

Ta och pallra dig till Bankgok snart sa tar jag med dig pa ett besok...

Jag lyder och har nu bokat biljetten. Kunde inte komma loss just nu så det blir om fem veckor. Kommer den klubben fortfarande att vara inne då? Jag har mitt rykte att tänka på.

Dela på andra sajter

• 5 veckor senare...

en undran wille har du en extern blixt när du fotar på klubben eller duger den inbyggda?

Dela på andra sajter

Alla bilder fran scenen ar helt utan blixt da det inte ar tillatet att anvanda dar. Detta gor det omojligt for mig att fa till bra foton - blir garna lite suddigt med tanke pa balans mellan slutartid och skarpa ar lite trixigt. Hogt ISO ar ett maste vilket du kan se da en del bilder ar ganska korniga.

I vanliga fall anvander jag dock en extern blixt snarare an den inbyggda - den anvandes pa Alisa, dansarna som poserar osv.

Dela på andra sajter

Wille... rivsår på ryggen idag :whistle:

;-)

5555!

Cat Woman suite:en bestalldes fran USA och hanger numera i garderoben - lite dyr kanske men en val vard investering :rolleyes: Sjalv hade jag bestallt en Storm Trooper hjalm etc. som var fantastigt dyr men aven en gammal pojkdrom. Tyvar kom den aldrig och pengarna betalades tillbaka - blir nog Chewbacca nasta ar istallet!

Dela på andra sajter

Hej Fina bilder Wille. men är det Chicago eller Cats? :) mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...