Jump to content
IGNORERAD

Egoism kan vara ganska uppfriskande ibland


emulov

Recommended Posts

Hej,

Sitter här och funderar på ett och ett annat, exempelvis varför min fru i mina ögon sett är så otroligt egoistisk.

När hon är tillsammans med sina kompisar från Thailand händer det aldrig någonsin att hon ringer och frågar hur jag mår eller för den delen har det. Men om jag (nu mot förmodan) skulle råka vara ute och exempelvis bowla med mina vänner när hon är hemma och ser på film, så ringer telefonen stup i ett: "Vad gör du?", "Var är du?", "Jag är uttråkad".

Hade jag vetat att det skulle bli så här illa, så ja... det vete fan om jag hade haft orken till dylik prestation.

P.S. Anna Anka for president.

Den som vill kan ju försöka översätta, inte för att jag egentligen tror någon av er klarar av det. Men som sagt, lycka till!

Link to comment
Dela på andra sajter

Egoistmen har väl genomsyrat enormt senast årtiondet i värden. Men i Thais ögon är det mer vad dom tror att man gör. Andra tjejer eller dyligt kanske.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan ju testa prata med henne, förklara hur du mår och vad du tänker. Att du känner dig lite ignorerad.

Om inte annat kan ju du ringa henne och säga att du är uttråkad när hon är ute med kompisarna. Det skulle ju göra att hon känner sig saknad. Vem vet hon kanske är förbannad på dig för att du aldrig ringer henne när hon är ute.

Om jag inte missat nått nu så verkar ju inte detta vara något större problem egentligen? Du får testa vara lite med rakt på sak, för att generalisera så är många svenskar ibland lite väl omständiga och känsliga, gäller även mig i hög grad.

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej emulov jag tycker nog att din frus betende ar ganska naturligt,jag menar om hon ar ute med

sina kompisar har hon val forhopppningsvis annat att tanka pa som att ata och snacka.

Om hon daremot ar ensam hemma och kanske ar lite labil och svartsjuk sa kanns det

kanske tryggt att ho ra din stamma ibland och iallafall inte hora nagra stimmiga brudar.

Forlat mina prickar men jag onskar dig lycka till.Hals.Tord

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...