Jump to content
IGNORERAD

Intet ont som inte har något gott med sig


Fantomen

Recommended Posts

Det var ingen här, får väl behålla priset själv då.

F964E2EB-63B2-45B9-A8B3-2FADEEFCD5B3.jpeg

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 74
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Fantomen

    19

  • Atom

    10

  • LTD

    7

  • Esspe

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

48 minuter sedan, skrev Fantomen:

Nu jävlar blir det dyrt för "arrangören"! 

 

20200721_200259.jpg

Fantomen dricker väl bara mjölk?:lipa:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Som sagt var.. Tomma tunnor skramlar bäst.

Ett enda stort jävla pyramidspel och pensionären har såklart inga pengar.

"Den notan får du allt ta själv" sade han. 

20200721_210242.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minutes ago, Fantomen said:

Som sagt var.. Tomma tunnor skramlar bäst.

Ett enda stort jävla pyramidspel och pensionären har såklart inga pengar.

"Den notan får du allt ta själv" sade han. 

20200721_210242.jpg

Jävla ballongjägare!

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-07-14 at 11:51, skrev Soengsang:

Baksidan är väl att mycket verksamhet kommer att får stänga snart, Pattaya kommer att bli en ödestad.

Ska bli intressant att se hur mycket som finns kvar i vår om detta vansinne fortgår.

 

En annan sida är att du kom ut ur garderoben som den sanna sossen du är, hehe.

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Wanchai:

En annan sida är att du kom ut ur garderoben som den sanna sossen du är, hehe.

Är du totalt bombad i huvudet av ditt pillertrillande och droganade?

Var hitta du sossen i detta?

Tyvärr är du den del av SD-svans som bekräftar art inte alltid de skarpaste knivarna finner sin tröst i SD.

Men sorteras en dag dina gelikar och andra från LHS ut från SD, kommer vi en dag att bli ett starkt parti.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev audirs2:

Fantomen dricker väl bara mjölk?:lipa:

Men Guran dricker Marguerita.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

51 minuter sedan, skrev Soengsang:

Är du totalt bombad i huvudet av ditt pillertrillande och droganade?

Var hitta du sossen i detta?

Tyvärr är du den del av SD-svans som bekräftar art inte alltid de skarpaste knivarna finner sin tröst i SD.

Men sorteras en dag dina gelikar och andra från LHS ut från SD, kommer vi en dag att bli ett starkt parti.

Har aldrig varit SD som du. Jag är trygg i min åsikt vilket du inte verkar vara. 

 

Nu försöker du snygga till det med att rensa ut folk från partiet som du tar avstånd från men du har ju själv skrivit, på ett grannforum, att du återgår till dina rötter som sosse. Vet du inte vad du skrivit heller?

 

Din kniv verkar vara väldigt spillt. Ja inte lätt sitta på en barkbåt i Östersjön och ha tråkigt. Krya på dig, det finns en morgondag.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Atom:

Jävla ballongjägare!

Va fan! Jag var ju svans och köpte kebab medans ni sexturister/pensionärer jagade lammkött!

Har fortfarande inte fått mina basketturneringsvinnaröl (vilket suger då det var enda anledningen till att jag mötte uppe dig ikväll).

Sämsta träffen ever! :sFduh:

 

20200721_231004.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
5 minuter sedan, skrev Fantomen:

Va fan! Jag var ju svans och köpte kebab medans ni sexturister/pensionärer jagade lammkött!

Har fortfarande inte fått mina basketturneringsvinnaröl (vilket suger då det var enda anledningen till att jag mötte uppe dig ikväll).

Sämsta träffen ever! :sFduh:

 

20200721_231004.jpg

Nja jag undrar om inte BTT's jätteträffar ligger snäppet under ☺

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

7 hours ago, Fantomen said:

Va fan! Jag var ju svans och köpte kebab medans ni sexturister/pensionärer jagade lammkött!

Har fortfarande inte fått mina basketturneringsvinnaröl (vilket suger då det var enda anledningen till att jag mötte uppe dig ikväll).

Sämsta träffen ever! :sFduh:

 

20200721_231004.jpg

Jag köpte dig så många basketöl att jag fick ta springnota från taxin och sedan fick jag stryk av frugan för att gjort av med alla semesterpengar. Inga fler turneringar för min del.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha så jävla bra Atom  "Läste din tråd sen" 👍

Ändrades av Nakhon
Link to comment
Dela på andra sajter

En hel jävla flock här inom forumet som borde känna färg.  Ut med språket istället fegisar. Kom igen............

Ändrades av Nakhon
Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Nakhon:

En hel jävla flock här inom forumet som borde känna färg.  Ut med språket istället fegisar. Kom igen............

Känner gul/svart färg, heja Häcken 💪

I övrigt är det förbaskat bra här nu 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Ja som trådtiteln antyder...

Nu kan man göra riktigt bra klipp på begagnatmarknaden! 

 

20200831_192031.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-07-13 at 16:17, skrev Fantomen:

Visst det är allt ett jävla skit med Covid-19 och allt vad det bär med sig. Död och elände, gamla som dör ensamma, företag som går i konkurs, fattigdom och tragik, arbetslöshet och ekonomier som kraschar mm, mm.

Men jag tänkte skriva några rader ur ett rent själviskt "välmåendeperspektiv" och försöka att inte göra detta till ännu en jävla Covid-tråd även om det ju säkert verkar så inledningsvis.


På senare tid har det ibland nästan börjat kännas som när jag var nere första gången vilket väl var ungefär när Aqua och Spice Girls låg på topplistorna.
Jag var uppe tidigt idag för att agera skolskjuts och stannade till på "Rompho Thai Market" på vägen hem för att handla lite frukost till frugan.

Det var världens drag där och en väldans massa folk. Vad som var väldigt slående var att det var inte en enda falle där. Där var bara thaiare och jag kände mig nästan lite uttittad!
En rätt så märklig känsla faktiskt och det kunde nästan lika gärna varit en marknad i Stolletanasaratachaburi långt ut på vischan i Isaan.
 

Senare på eftermiddagen tog vi en sväng ner till Beach Road och gick in på Jomtien Night Market. Det stället var ju innan pandemin "jomtienryssarnas" favvishak nummer ett alla kategorier. De gånger vi åker dit säger frugan alltid att vi ska till "Russian Market" för då råder det aldrig någon tvekan om vart vi ska. Det är vanligtvis vääääldigt mycket Putinanhängare där som äter sin grillade fisk, knaprar på sina vitlöksbröd samt dricker sina insmugglade Chang som de handlat på 7/11 för där är de ju 15 baht billigare än på marknaden.

Idag var där inte en enda (ryss alltså)! Fullkomligt fantastiskt och alldeles.............(lång paus här) Alldeles underbart!!! Det var lite thaiare samt några trevliga europeiska expats och jag mådde som en prins!
Nästan alla matställen var öppna och det var för en gångs skull riktigt behagligt att sitta där och trycka i sig lite klyftpotäter, revbensspjäll och annat onyttigt samt skölja ner det hela med någa kalla.

Likadant på stranden. Där är det lite Thaiare här och var som krökar, äter och badar med kläderna på som vanligt men inte en enda rödsprängd ryss i kaptensmössa så lång ögat når!

 

Ja vilket jävla "rant" det blev ser jag vilket egentligen inte var meningen men, men. Som Tony/Robert sade: "Jag e inte bitter!"
Givetvis accepterar jag att ryssarna är här när det är som vanligt annars hade jag (nog) flyttat men just nu är det riktigt skönt att slippa dem på ett tag måste jag erkänna. ;)

 

Så tack Covid-19 för att jag får återfinna lite av 90-talskänslan igen med mitt älskade Thailand! :love:

Jag tycker också att ryssarna kan vara riktigt störiga, men så råkade jag följa med på en sådan där dagstripp med minibuss.
Det visade sig att det bara var ryssar och jag som hade anmält sig.
 "Oh shit!", tänkte jag.
Och det började väl iofs också lite stapplande.
Ryssarna bodde på ett antal olika hotell, och de stod ju inte utanför entren och väntade när vi kom.
Vi fick vänta på dem.
Chauffören fick handgripligen gå in och hämta dem.
På ett hotell kom ett litet gäng ryssar utsläntrande och passerade bussen och såg ut som om dom tänkte gå ut och shoppa.
Det tog ett tag innan vi förstod att det var dem vi väntade på.

Nåväl dagsturen blev klart försenad, men när vi väl kom iväg så får jag nog säga att de var rätt så trevliga.
Dom köpte frukter och bjöd varandra och även mig att smaka.
Jag tror t.o.m. att de blev lite nyfikna när de fick höra att jag var från Sverige.
Dom försökte samtala på knagglig engelska, och försökte att liksom få med mig i gänget.

Jag får nog säga att det var en positiv överraskning.
Tvärtemot den överraskning som jag fick när jag råkade hamna vid samma frukostbord som ett gäng Kineser.  :46:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
8 timmar sedan, skrev Rospigg:

Och vad tycker man om ryssarna i dag då ? Possitivt överaskade ?

 

Har vid mina träffar med ryssar dragit en och samma slutsats om dem de är ett avskum till pack helt opålitliga as

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Rospigg:

Och vad tycker man om ryssarna i dag då ? Possitivt överaskade ?

 

Den erfarenhet jag har av de jag stött på i Thailand är att dom är jäkligt burdusa och tar noll hänsyn till sin omgivning. Skadeglädjen är stor nu om rubeln rasar och dom får svårt att finansiera sin vistelse här. 

 

Ett Thailand utan ryssar och kineser, sicket paradis 😎

Ändrades av LTD
Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev LTD:

 

Ett Thailand utan ryssar och kineser, sicket paradis 😎

Dvs som det har varit här i 2 år nu 🙃

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-02-26 at 23:28, skrev Rospigg:

Och vad tycker man om ryssarna i dag då ? Possitivt överaskade ?

 

Nä det är ju lite svårt att förhålla sig positiv i dagsläget.
Men nog måste väl någon knäppa Den Elaka Dvärgen snart?
Hur positivt kan det upplevas av ryssarna att han skickar in värnpliktiga gossar till det där?
Jag skulle då fan inte vilja sitta i någon stridsvagn när Ukrainarna får tillgång till lite mer Pansarskott. 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Jaha ja... För att återknyta till den här "gamla" tråden och ämnet. Nu verkar det vända. Inte sett så många jetskis här sen pre covid. 

De fucking suger! Nu längtar man till Skövde!

 

IMG20220529173048.thumb.jpg.01fb8f42427b6770780a12e9601429e3.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...