Jump to content
IGNORERAD

Ska man ge blommor till en thaidam?


Herr Chang

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ban99arne

    8

  • silom

    7

  • Herr Chang

    6

  • Farang

    5

Mest aktiva i denna tråd

  • 1 månad senare...

Pengar eller guld verkar vara det bästa sättet att få sin thai-kvinna på gott humör. Fast vissa andra småsaker kan ochså blidka våra solstrålar.drinks.gif

Vissa thai tjejer verkar leva på öl.whistle.gif

Allt som jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande.

Link to comment
Dela på andra sajter

I detta ämne anser jag mig vara expert då jag varit frikostig med blommor till dom kvinnor jag uppvaktade innan jag träffade min fru.

Därför kan jag med min erfarenhet i ämnet våga påstå att blommor ger alltid avsett resultat :whistle:

Hälsningar

HansG

Link to comment
Dela på andra sajter

I detta ämne anser jag mig vara expert då jag varit frikostig med blommor till dom kvinnor jag uppvaktade innan jag träffade min fru.

Därför kan jag med min erfarenhet i ämnet våga påstå att blommor ger alltid avsett resultat :whistle:

Hälsningar

HansG

Vet inte var du träffade dina kvinnor?

Men i pattia gäller pengar"varför blommor kan inte äta, bättre pengar kan köpa mat"

Ha en bra dag alla önskar Pust

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte var du träffade dina kvinnor?

Men i pattia gäller pengar"varför blommor kan inte äta, bättre pengar kan köpa mat"

Ha en bra dag alla önskar Pust

Nej inte i Pattaya!

Hälsningar

HansG

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte var du träffade dina kvinnor?

Men i pattia gäller pengar"varför blommor kan inte äta, bättre pengar kan köpa mat"

Ha en bra dag alla önskar Pust

Yngve, Din omoraliske tölp, kommer Du uppåt nåt i år?

Baa (Morgan)

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad man inte ska ge är perfym eller knivar.

Har gjort båda misstagen.

Trodde alla damer gillade lite perfym men nää, antydde tydligen att hon luktade illa.. :huh:

Knivarna var värre, hackade och fejade massor i köket så köpte riktigt fina knivar... Antydde att jag ville döda henne (annan dam). :suicide:

Blommor är nog neutralt och fint, många gånger tas en gåva väldigt personligt. :whistle:

Håller mig till pengar eller så får hon själv köpa vad hon vill ha. :great:

Angående parfym så tror jag det är väldigt individuellt. Hade läst någon tråd innan jag åkte och hälsade på damen att inte ge parfym som present. Men jag chansade eftersom jag tror att alla tjejer faktiskt gillar det (gillar att göra sig fina och se bra ut). Kan säga att hon blev super glad och använder den varje dag.

Slutsats: Presenter, oavsett vad, tror jag uppskattas av en dam man uppvaktar.

Ha det gött!

Marlon

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du Baa,det finns ett thailänskt ordspråk som heter "när katten är borta,då dansar RÅTTAN på bordet i Udon"

Jag åker till Thailand nästa vecka,blir Pattis först sedan uppåt.Ska höra med Thaifiskaren hur det blir med

hans resa.

Men jag har ditt nummer så jag ringer dej,ha det bra under tiden och vila upp dej för det kommer du att behöva

Ha det bra alla önskar Pust.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...