Jump to content
IGNORERAD

UB och moderationspolitik

UbonBorge
 Dela

Recommended Posts

• Svar 404
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• GudrunMedTriangeln

69

• Farang

64

• noBuzz

38

• Avregistrerad clion

18

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Enl.rykten så har maichai och NoBuzz blivit bannade av KIM pga

§1: Du kommer inte att använda maipenrai.se för att lägga ut material som är falskt

Även vaxet ligger i farozonen pga vissa poolaffärer... :whistle:

ps. dessa trovärdiga rykten är ännu obekräftade.

källa:http://www.maipenrai.se/forum/index.php?app=forums&module=extras&section=boardrules

Dela på andra sajter

Börje,

Du ska inte tro på rykten...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Vad får dig att tro det?Trivialt för dig betyder ju inte att alla människor tycker lika som dig, för jorden kretsar väl ändå inte runt dig?

För så jätteviktig är du väl ändå inte :suicide:

Och vad jag begriper och inte begriper tror jag att du inte har en susning om :suicide:

...cut...

Med dina inlägg ger du oss ett ganska hyfsat underlag att bedöma det senare.

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Dela på andra sajter

Dina "enligt uppgifter" och "förmodligen" är ju helt värdelöst att skriva här ,skrivnär du vet något istället

Vad får dig att tro det?Trivialt för dig betyder ju inte att alla människor tycker lika som dig, för jorden kretsar väl ändå inte runt dig?

För så jätteviktig är du väl ändå inte

Och vad jag begriper och inte begriper tror jag att du inte har en susning om

Enl.rykten så har maichai och NoBuzz blivit bannade av KIM pga

§1: Du kommer inte att använda maipenrai.se för att lägga ut material som är falskt

Även vaxet ligger i farozonen pga vissa poolaffärer...

ps. dessa trovärdiga rykten är ännu obekräftade.

källa:http://www.maipenrai.se/forum/index.php?app=forums&module=extras&section=boardrules

Tyvärr så låter du inte helt frisk. Skulle rekommendera ett besök hos någon psykmottagning på ett sjukhus i närmaste stad.

UbonBorge,

Jag har nu försökt att pyssla ihop alla dina inlägg i tidigare trådar till ett psykogram över din person.

Ja, älskling, vad kan man säga? NoBuzz ligger nog inte så fel med sin diagnos och rekommendation.

Mitt välmenta råd till dig är att du äntligen mognar till och upptäcker världen utanför ditt överförstorade ego.

Tills dess är det nog bättre för dig att du håller klaffen i de ämnen som du inte har en susning om.

Oäntlig trött! GmT

Dela på andra sajter

UbonBorge,

Jag har nu försökt att pyssla ihop alla dina inlägg i tidigare trådar till ett psykogram över din person.

Ja, älskling, vad kan man säga? NoBuzz ligger nog inte så fel med sin diagnos och rekommendation.

Mitt välmenta råd till dig är att du äntligen mognar till och upptäcker världen utanför ditt överförstorade ego.

Tills dess är det nog bättre för dig att du håller klaffen i de ämnen som du inte har en susning om.

Oäntlig trött! GmT

Om en sådan person som Ubonborge skulle hålla klaffen i de ämne han inte har en aning om, ja då skulle han ju få tystna för alltid. :yes:

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Dela på andra sajter

Ubon Borge visar som vanligt sin stupiditet.

Varför inte starta en omröstning ifall medlemmarna tror att kungen är död eller inte?

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Ni behöver inte bry er så mycket om UbonBorge, han är numera portad från MPR på obestämd tid.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Ni behöver inte bry er så mycket om UbonBorge, han är numera portad från MPR på obestämd tid.

Herr Chang har talat.

Får man fråga Fodervärden varför debattören Borge har blivit utsatt för detta tramseri?

Frågvise Arne

Dela på andra sajter

Får man fråga Fodervärden varför debattören Borge har blivit utsatt för detta tramseri?

Frågvise Arne

Möjligen får du fråga Arne, men du får inget svar. Vi diskuterar inte enskilda moderationer på detta forum. Läs forumreglerna och dra dina egna slutsatser, och se gärna §5 vad gäller dig själv.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Frågvise Arne

är väl inte så svårt att räkna ut vem som uppmanat fodervädarna

finns ju några lipsillar här på forumet som är vana att få som dom vill he he ha ha

Trevlig helg alla

Dela på andra sajter

är väl inte så svårt att räkna ut vem som uppmanat fodervädarna

finns ju några lipsillar här på forumet som är vana att få som dom vill he he ha ha

Trevlig helg alla

Jaha, tro vad du vill, men admins och moderatorer är fullt kapabla att fatta egna beslut oberoende av vad andra medlemmar tycker.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Möjligen får du fråga Arne, men du får inget svar. Vi diskuterar inte enskilda moderationer på detta forum. Läs forumreglerna och dra dina egna slutsatser, och se gärna §5 vad gäller dig själv.

Herr Chang har talat.

Bäste Paragrafryttare & Fodervärd, nu är ju inte paragrafer något som jag finner något större läsvärde i.

Kliar det i dina långa fingrar så får du väl stänga av mig men jag kan ju förstå att det inte är så kul att svara på frågor när man inte har något bra svar.

OReglerade Arne

Dela på andra sajter

Alltid tråkigt när folk blir portade, får väl hoppas att det var välförtjänt, har inte haft möjlighet att hänga med så mycket på sistone...

Dela på andra sajter

Jaha, tro vad du vill, men admins och moderatorer är fullt kapabla att fatta egna beslut oberoende av vad andra medlemmar tycker.

Herr Chang har talat.

Det betvivlar jag inte för 5 satang ,men när vissa surkartar pm:ar går det fort ibland

he he ha ha

Dela på andra sajter

Antar att ni tagit bort eventuella inlagg som varit olampliga fran UB. For i annat fall sa ar det ju han som blir kallad bade det ena och det andra. Helt vardelost med moderering och banning utan att tydligagora varfor pa forumet eftersom det skapar forvirring. Transparens lar ju inte skada om det finns sakliga motiv och konsekvent moderering rader.

Dela på andra sajter

I 99% av fallen så har de som blivit avstängda inte blivit det pga någonting de sagt på forumet utan pga det som sagts i eposter och PM till oss moderatorer.

Dela på andra sajter

I 99% av fallen så har de som blivit avstängda inte blivit det pga någonting de sagt på forumet utan pga det som sagts i eposter och PM till oss moderatorer.

Svart for forummedlemmar att gissa sig till och utan info sa kan det hela ibland verka lite arbitrart.

Dela på andra sajter

Sorry..hamnade fel med mitt inlägg..godnatt

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Det är inte alls svårt att gissa sig till.

• De som håller sig till reglerna blir inte avstängda.
  • De som är på gränsen till att hålla sig till reglerna blir inte heller avständga utan en liten varning först.
  • De som bryter mot reglerna blir också varnade först.
  • De som via eposter eller PM hotar mods eller en medlem blir avstängd.

Vi är vanliga människor som försöker hålla en god nivå på forumets inlägg och trådar.

Vi försöker ha en inriktning som passa de flesta.

Så med andra ord så ber vi alltid snällt bråkstakarna att ta sig i kragen och lugna ner sig.

Vi sitter alltså inte på måfå och stänger av medlemmar slumpmässigt.

Dela på andra sajter

• De som är på gränsen till att hålla sig till reglerna blir inte heller avständga utan en liten varning först.

Vi är vanliga människor som försöker hålla en god nivå på forumets inlägg och trådar.

Så med andra ord så ber vi alltid snällt bråkstakarna att ta sig i kragen och lugna ner sig.

En liten fråga hur kan ni kolla att en medlem blivit hotad på pm eller e-post

för medlemmen kan ju redigera dom och se till att en oskyldig kan bli bannad

Dela på andra sajter

Om en medlem rapporterar ett PM så ser vi vad det står i det PM:et

Finns ingen möjlighet för mottagaren att modifiera innehållet.

Ang. eposter så gäller det endast oss moderatorer.

Dela på andra sajter

Jag betvivlar inte vara sig modereringskapacitet eller valvilja. Jag tolkade det hela fel nar jag trodde UB blivit bannad for nagot i den aktuella traden och det verkade det lite udda. Tycker fortfarande att en hanvisning hade hjalpt. X har blivit bannad pga brot mot paragraf Y osv. Mest for att undvika diskussioner som denna :crazy:

Dela på andra sajter

En liten fråga hur kan ni kolla att en medlem blivit hotad på pm eller e-post

för medlemmen kan ju redigera dom och se till att en oskyldig kan bli bannad

Elementärt min käre Sam sip sap. Ivan Drago knäcker x-tra som admin och hackar sig in i resp PM-box och jämför innehållet och avlägger sedan en skriftlig rapport i tre exemplar till moderatorerna

:whistle:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...