Jump to content
IGNORERAD

Nytt Pass


hasseryd

Recommended Posts

Ska fixa nytt Pass i Sep bor i Chiangmai men tänkte ev tillbringa väntetiden i Pattis.

Hur tror ni det ser ut i Pattis i Sep`? Barer Hotell Rest......

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev hasseryd:

Ska fixa nytt Pass i Sep bor i Chiangmai men tänkte ev tillbringa väntetiden i Pattis.

Hur tror ni det ser ut i Pattis i Sep`? Barer Hotell Rest......

Finns väl ingen som vet, jag tror inget men hoppas för jag har biljett ner och hotell betalt i Pattaya i sept.

Så här långt hade dom kommit igår, video från 9juli.

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev hasseryd:

Ska fixa nytt Pass i Sep bor i Chiangmai men tänkte ev tillbringa väntetiden i Pattis.

Hur tror ni det ser ut i Pattis i Sep`? Barer Hotell Rest......

Öppet på soi made in Thailand. Faktiskt en hel del folk. Men ingen kö till biljardborden (pun intended....).

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Broskan:

Finns väl ingen som vet, jag tror inget men hoppas för jag har biljett ner och hotell betalt i Pattaya i sept.

Så här långt hade dom kommit igår, video från 9juli.

 

//Broskan

Ha ha ha lite lusting vid 24:30 när han sa att det går att hyra rum för en timma. "Inte säker på varför någon vill hyra en timma. Kanske man vill ta en dusch eller nått."

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-07-10 at 19:56, skrev Mankan:

Ha ha ha lite lusting vid 24:30 när han sa att det går att hyra rum för en timma. "Inte säker på varför någon vill hyra en timma. Kanske man vill ta en dusch eller nått."

Fräsha upp sig lite e la gott 🙃

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...