Jump to content
IGNORERAD

Västra Frölunda Indians(Tar det iår)

Maitan
 Dela

Recommended Posts

• Svar 31
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Maitan

7

• Bengt-Erik

4

• Serath

4

• peterfisk7

2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hej MPRe nu statar vi en nu tråd som kommer att handla V.Frölunda och deras motståndare :drinks:

Som ni kan förstå så har ni en Frölundait här,ok vi får se vad som kommer att hända på denna tråd.

Säger bara göött vinst över Modo :drinks::clapping::drinks:

Mvh Maitan :great::preved::clapping:

Nu är vi äntligen överens :drinks:

Dela på andra sajter

Hej MPRe nu statar vi en nu tråd som kommer att handla V.Frölunda och deras motståndare :drinks:

Som ni kan förstå så har ni en Frölundait här,ok vi får se vad som kommer att hända på denna tråd.

Säger bara göött vinst över Modo :drinks::clapping::drinks:

Mvh Maitan :great::preved::clapping:

hej maitan

frölunda o blåvitt ligger mig varmt om hjärtat

mvh jannegbg

Dela på andra sajter

hap hap... fast än att jag gillar dig som fn Mait så måste jag upp till kamp nu. Skellefte är årets överaskning, dom har ett hårt år framför sig men jag lovar att dom hamnar ovanför Frölunda :na:

Dela på andra sajter

Hej Grabbar!

Tyvärr måste jag göra er besvikna,HV 71 kommer vinna jag håller inte på dom

men eftersom jag håller på Aik,Men jag håller lite på dom till nästa säsong

för då har Aik gått upp :na:

Dela på andra sajter

peterfisk7 lite djurgården då :whistle::rolleyes:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

HV71!!!!!!!!!!!!!!!!

Tar det givetvis...

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

HV!!!!!!!!!!!!!!!

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Dela på andra sajter

Det var en skön seger :yes:

Välförtjänt också

Alla säger det är så svårt att slå HV i Kinnarp´s Arena men SAIK har 4 raka vinster där... :D:dance1:

Mvh Micke

Ändrades av Akha
Dela på andra sajter

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Nu måste jag säga att ni alla har fel,BRYNÄS är snart tillbaka i storform då har ni inget att haämta.

mvh walle

Dela på andra sajter

Frölunda... allsvenskan nästa?

Dela på andra sajter

Med tanke på det lag dom har så skulle tränarn sparkats för långe sen, Samt några av "sjärnorna"

HV ser ut att förlora ikväll med, Men det har vi råd med :na:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...