Maitan Inlagd September 25, 2009 Dela Inlagd September 25, 2009 Hej MPRe nu statar vi en nu tråd som kommer att handla V.Frölunda och deras motståndare Som ni kan förstå så har ni en Frölundait här,ok vi får se vad som kommer att hända på denna tråd. Säger bara göött vinst över Modo Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd September 25, 2009 Dela Inlagd September 25, 2009 Hej MPRe nu statar vi en nu tråd som kommer att handla V.Frölunda och deras motståndare Som ni kan förstå så har ni en Frölundait här,ok vi får se vad som kommer att hända på denna tråd. Säger bara göött vinst över Modo Mvh Maitan Nu är vi äntligen överens http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannegbg Inlagd September 25, 2009 Dela Inlagd September 25, 2009 Hej MPRe nu statar vi en nu tråd som kommer att handla V.Frölunda och deras motståndare Som ni kan förstå så har ni en Frölundait här,ok vi får se vad som kommer att hända på denna tråd. Säger bara göött vinst över Modo Mvh Maitan hej maitan frölunda o blåvitt ligger mig varmt om hjärtat mvh jannegbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd September 25, 2009 Dela Inlagd September 25, 2009 hap hap... fast än att jag gillar dig som fn Mait så måste jag upp till kamp nu. Skellefte är årets överaskning, dom har ett hårt år framför sig men jag lovar att dom hamnar ovanför Frölunda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 25, 2009 Trådstartare Dela Inlagd September 25, 2009 Hej min vän Herr thainab,må det så vara men då läser du tabellen upp och ner. Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peterfisk7 Inlagd September 25, 2009 Dela Inlagd September 25, 2009 Hej Grabbar! Tyvärr måste jag göra er besvikna,HV 71 kommer vinna jag håller inte på dom men eftersom jag håller på Aik,Men jag håller lite på dom till nästa säsong för då har Aik gått upp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 25, 2009 Dela Inlagd September 25, 2009 peterfisk7 lite djurgården då När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peterfisk7 Inlagd September 25, 2009 Dela Inlagd September 25, 2009 Nej clion inte djurgården Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 25, 2009 Trådstartare Dela Inlagd September 25, 2009 Tjänare perterfisk7,kan hålla med dig ang.HV71 men förf-n blanda inte in AIK i detta. Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fridde Inlagd September 25, 2009 Dela Inlagd September 25, 2009 men guldet kommer att stanna här i värmland "Ett land vars ungdom inte gör uppror, det är ett land som det är synd om." Fridde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Serath Inlagd September 25, 2009 Dela Inlagd September 25, 2009 HV71!!!!!!!!!!!!!!!! Tar det givetvis... Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 22, 2009 Trådstartare Dela Inlagd November 22, 2009 (ändrad) Frölunda möter HV71 den 24e,nu får dom f-n ta poäng.Man blir desperat snart ligger sjua i tabellen kom igen gubbs Mvh Maitan Ändrades November 22, 2009 av Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Serath Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 HV!!!!!!!!!!!!!!! Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Akha Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 HV71 - Skellefteå AIK 2 - 3 Mvh Micke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 22, 2009 Trådstartare Dela Inlagd November 22, 2009 Härligt Micke de slog HV göött Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 Lule-Frölunda 2-1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Akha Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 (ändrad) Det var en skön seger Välförtjänt också Alla säger det är så svårt att slå HV i Kinnarp´s Arena men SAIK har 4 raka vinster där... Mvh Micke Ändrades November 22, 2009 av Akha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 Elitserien är väl mest för amatörlag? http://svt.se/2.19861/1.1778619/khl_vill_ha_aven_leksand_och_malmo?lid=puff_1778628&lpos=rubrik /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 Nu måste jag säga att ni alla har fel,BRYNÄS är snart tillbaka i storform då har ni inget att haämta. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 Jag säger bara en sak LHC , där har ni årets vinnare Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 25, 2009 Trådstartare Dela Inlagd November 25, 2009 Detta är tröstlöst Frölunda-HV71 0-3 f-n gubbs nu får ni rycka upp er.Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Serath Inlagd November 25, 2009 Dela Inlagd November 25, 2009 Frölunda... allsvenskan nästa? Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 25, 2009 Trådstartare Dela Inlagd November 25, 2009 Ja man kan börja undra Serath,ser inget vidare ut... Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd November 26, 2009 Dela Inlagd November 26, 2009 Maitain Va händer med frölunda, utför Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Serath Inlagd November 26, 2009 Dela Inlagd November 26, 2009 Med tanke på det lag dom har så skulle tränarn sparkats för långe sen, Samt några av "sjärnorna" HV ser ut att förlora ikväll med, Men det har vi råd med Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu