Jump to content
IGNORERAD

Ville bara skriva ner några rader...


edvardpop

Recommended Posts

Du känner förmodligen uppgivenhet just nu.. Men jag tycker ändå att det är ganska taskigt att lägga ut bilder på din tirak på detta forum.. Tänk dig själv om thaibrudarna lade ut foton på sina "pojkvänner" när det gick emot deras intressen..

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • gnagarn1891

    5

  • Avregistrerad clion

    4

  • korp

    3

  • edvardpop

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag retades ju bara lite, lite humor mitt i missären brukar ju göra saker bättre :yes:

Ett noga användade av smiles är dock viktigt för att förmedla goda avsikter.

Ok Korp jag förstår. :drinks:

Edvard. Fy för böfelen för att gå igenom det du skrivigt.

Jag kan bara säga att jag har gått igenom samma sak. Det var i Samui 1997.

Även med tröstande ord så känns det fy skam. Det som fick mig att uthärda

det hela, var en ny resa till Thailand. Det känns säkert inte så nu men härda ut.

Jag lovar och jag kan tilloch med sätta en peng på att du har annat att tänka på

efter nästa resa. :wai:

MVH BanFang

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag sluter ögonen kan jag nästan förnimma bilden av dig gåendes brevid. Vi har precis stigit av bussen efter att ha tillbringat

några timmar i Phuket Town och är nu på väg ner till det internetcafè på Thanon Pisitkoranee i Patong där du jobbar. Det är första

gången vi befinner oss utanför din arbetsplats på tu man hand efter mycket tjat från min sida.

Du är klädd i en ljusblå pique, mörka åtsittande jeans och den där Manchester United kepsen jag köpte åt dig ett par dagar tidigare

när jag var inne på Central en sväng. Jag som brukar hålla på Arsenal. Plötsligt har din hand funnit min och det är svårt att undgå

förtjusningen som sprider sig i ditt anskikte då det är första gången. "Sanuk" säger du blygt med ett förläget leende på läpparna.

Det tyckte jag med...

Solen kommer nog aldrig mer skina så som den gjorde då men jag förstår att du till sist tröttnade på att vänta.

Egentligen har jag bara mig själv att skylla. Hej då Chaleaw.

bangkok100208-110208037.jpg

Hon har verkligen fina skor!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Känner igen historien herr Poppe.

Min första darling försvann också med en thaiman.

Åtminstone enligt uppgift.

Bästa botemedlet är att ragga upp en ny donna så snabbt som möjligt.

Minns att jag var i baren nån kväll efter att Ya hade stuckit till thaimannen och jag hittade en ny liten goding och Ya blev bara ett minne som inte gjorde ont.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Du känner förmodligen uppgivenhet just nu.. Men jag tycker ändå att det är ganska taskigt att lägga ut bilder på din tirak på detta forum.. Tänk dig själv om thaibrudarna lade ut foton på sina "pojkvänner" när det gick emot deras intressen..

Instämmer helt med föregående talare. Tänk om hon lagt detta bakom sig och befinner sig på lokal med sina vänner eller kanske med en ny boyfriend. En av medlemmarna från MPR som fått för mycket innanför västen glider in, känner igen tjejen och expert som han vid det tillfället är får för sig att tala henne till rätta...huuga så hemskt.

Mvh Fritz...

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Edvardpop, vad kan jag säga?

Mycket tråkigt för dej, låten "Wide open road" passar verkligen in, önskar att jag haft den vid tidigare tillfällen, den ger stöd och konfirmation om att du inte e ensam i din situation!

Tror du skrev att hon inte orkade vänta?

Bara att lära sig av misstaget och satsa fullt när en ny chans kommer!

MVH Tommy

PS jag gillar bilderna på din tjej, hon är söt!

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

håller inte med knasen å fritz tycker att bilderna ger mer åt storryn.starkt av dig edvard å dela med dig

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Du känner förmodligen uppgivenhet just nu.. Men jag tycker ändå att det är ganska taskigt att lägga ut bilder på din tirak på detta forum.. Tänk dig själv om thaibrudarna lade ut foton på sina "pojkvänner" när det gick emot deras intressen..

Fan ta & lämna tråden nu!

Edward lycka till :)

Link to comment
Dela på andra sajter

tråkigt Edvard

har varit i samma situation och Gud vet att det svider. saknaden är störst just när man förlorat någon som man kanske tog för given.

när mina förrhållanden har spruckit så har det lindrat smärtan när jag gett mig i lag med nya damer. funkar inte för alla förstås och det gäller att ta det försiktigt.

lycka till och hoppas att du snart mår bättre

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

där ser du edvard det e många som tröstar dig men du ser ju bra ut så å hitta nån ny goding blir inte svårt å då blir det så där konstikt i kroppen :wacko::wacko::wacko::wacko::give_rose: :girl_wacko: :girl_wacko: :girl_love:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...