Jump to content
IGNORERAD

3 veckor går fort


silom

Recommended Posts

Hej på er,

Tiden går fort när man har roligt. Nyss hemkommen från Pattaya och sitter nu och sorterar bland ett antal hundra bilder och filmer från resan. Har börjat med en grovsortering enligt följande modell: 1)Los sep-09 bilder samt 2)Övriga bilder Los sep-09. "Övriga bilder" är sparad i en system map av någon anledning, hehe. Men här nedan kommer några s.k. barntillåtna bilder.

Uppdraget var ju att resa i journalisten AS fotspår och dokumentera de enligt honom välfrekventa pedofilbarerna i Thailand. Jag tog uppdraget på allvar och dök oanmäld upp bland bierbarer och gogobarer för att dokumentera pedofilerna och alla barn som enligt uppgift jobbar där. Det var ett hårt arbete och jag kände direkt att jag behövde profesionell hjälp av långliggarna i Pattaya för att hinna med uppdraget. Tack Jive och noBuzz för för en trevlig kväll, hoppas vi ses snart igen.

Första bilden visar hur vi ingående granskar Bamboo Bar nära Walkingstreet.

post-5605-125352080835_thumb.jpg

Än så länge inga barn eller pedofiler i sikte...

post-5605-125352145778_thumb.jpg

Men vänta lite nu, här ser jag något konstigt... en fet plånbok, ett kraftigt blått rep... hmmmm undrar om inte detta spår kan leda till något?

post-5605-125352166232_thumb.jpg

Här slutade spåret.

Efter några hårda dagars pedofiljakt behövde tjejen och jag lite avkoppling och besökte Sriracha Tiger Zoo utanför Pattaya. Det här var mysigt men det kommer snart bli värre, mycket värre.

post-5605-125352242826_thumb.jpg

Vi titta på en krokodilshow. Mot slutet av showen pekade någon från showen på mig och vinkade in mig. Jag protesterade först lite, men så slog det mig att jag är ju en pedofiljägare och borde inte banga för lite krokodiler.

post-5605-125352259712_thumb.jpg

Jag lovar. här är jag redo att hoppa minst 2 meter åt vilket håll som helst. Nu i efterhand så undrar jag hur man ser på säkerheten? Kan man tämja en krokodil? Innan jag klev över odjuret så stod det 4 killar runt huvudet på krokodilen, men när dom tog fotot så backade alla obekvämt långt bort från mig och krokodilen.

post-5605-125352261317_thumb.jpg

Nu kanske ni saknar någon ny bild på tjejen?

post-5605-125352269595_thumb.jpg

Hårda dagar och nätter kräver en rejäl frukost. vad går upp mot detta?

post-5605-125352272266_thumb.jpg

Som ni ser gick det ingen nöd på mig i Pattaya. Och till skillnad från journalisten AS så kallar jag detta för semester!

Och NEJ, det blir inga bilder från mitt andra arkiv...hehehe privat mak mak.

post-5605-125352080835_thumb.jpg

post-5605-125352145778_thumb.jpg

post-5605-125352166232_thumb.jpg

post-5605-125352242826_thumb.jpg

post-5605-125352259712_thumb.jpg

post-5605-125352261317_thumb.jpg

post-5605-125352269595_thumb.jpg

post-5605-125352272266_thumb.jpg

สีลม

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe.. min blåa nätverksslang har fortfarande inte hämtat sig från all uppmärksamhet. :)

Tack för en trevlig kväll själv & hör gärna av dig nästa gång du är i närheten igen.

Eller så ses vi kanske i Sverige nästa sommar. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Trevliga bilder.

Lite frågor som följer hör:

1.Varför tog du på dig uppdraget att leta rätt på/jaga pedos?

2.Om du hittat en vad hade du gjort då?

3.Jagade du ensam, eller hade du någon kompanjon?

4.Fanns det bounty per fångad skalle?

PS: Förstår att det var en journalist som du försöke efterlikna.

Men vi alla vet att journalister är kräk som inte kan göra nått rätt och skriver falskt hela tiden för att få läsare.

Skulle man kunna tjäna pengar på att fånga pedos skulle jag nog söka jobb som pedo-hunter.

Tror jag vet den bästa dräkten man kan köra med för att fånga dom.

absolution-279x300.jpg

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Aha, där fick jag i bild bekräftat det jag anade långt innan, dvs silom = porto. wink.gif

Ser ju ut som en trevlig vistelse tillika med trevligt sällskap (förutom krokodilen då). Jag har även från dina tidigare texter anat att du skaffat ny tjej och det framgår ju onekligen av bilderna. Inte för att jag har med det att göra, men vad gick egentligen snett med Cholna?

Som sagt inte min sak att snoka i det så jag förväntar mig egentligen inget svar, slänger bara upp en stilla undran nu när du går public igen.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå där Silom.

Kul att du tog kontakt med gubbarna i los, jag fick dessutom en liten rapport om vad som gjordes.

Tysthetslöftet är väl typ liksom borta nu antar jag, du har ju på ett rätt tydligt sätt visat att Bosse-porto-jingjing är tillbaka i Silom.

Och det tror jag är rätt många som tycker är kul, jag gör det i alla fall, så vill du snacka pool, shoot man.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

så vill du snacka pool, shoot man.

Han ville iaf bada i den när han var här.. mumlade något om att bli medlem i badpojkarna eller något sånt. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Han ville iaf bada i den när han var här.. mumlade något om att bli medlem i badpojkarna eller något sånt. :)

hehe jag försökte muta mig in i "badgänget" men buzzen var omutbar... han nämnde att jag var tvungen att jobba mig in i den inre badkretsen, och börja som "badvakt" :crazy:

สีลม

Link to comment
Dela på andra sajter

Aha, där fick jag i bild bekräftat det jag anade långt innan, dvs silom = porto. wink.gif

Ser ju ut som en trevlig vistelse tillika med trevligt sällskap (förutom krokodilen då). Jag har även från dina tidigare texter anat att du skaffat ny tjej och det framgår ju onekligen av bilderna. Inte för att jag har med det att göra, men vad gick egentligen snett med Cholna?

Som sagt inte min sak att snoka i det så jag förväntar mig egentligen inget svar, slänger bara upp en stilla undran nu när du går public igen.

;)

สีลม

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul att se dig igen och på bild också.

Lika ung som förut...

Mvh

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...