Jump to content
IGNORERAD

Pukhetsvenskar


li12na

Recommended Posts

Har precis kommit till Kata,Pukhet efter att ha bott en månad i Isaan. Bor ihop med en tjej från Korattrakten som nu flyttat hit till Pukhet för att jobba som thaimassör. Hon fick jobb men som ni vet kryllar det av massörer på Pukhet så hon jobbar väldigt mycket utan att egentligen tjäna något. Jag har precis slutat jobba i Sverige och bor nu i Thailand året runt. Jag kom i somras , har gott om tid men än så länge väldigt få riktiga svenskkontakter, mest thai.

Har jobbat som idrottslärare i Sverige i 36 år men har slutat för gott nu. Är 61 år och i prima form så jag skulle tycka det var trevligt att få kontakt med långtidsboende här på Pukhet.

Jag träffar naturligtvis turister varje dag men de åker efter någon vecka så det blir ingen riktig kontakt.

Mina intressen är många och jag är inte rädd att pröva på nya grejer. I Sverige gillade jag friluftsliv men har inga problem att diskutera andra ämnen heller. Kommer från Bohuslän men har bott på olika ställen lite då och då.

Lever ett ganska Thailänskt liv nu men är flexibel. Just nu bor jag i enkelt rum och funderar på hur framtiden blir under vintern.

Jag jobbade lite som engelsklärare när jag bodde i norra Thailand och kanske jag väljer att bo delar av året där och resten i söder.

Västkusten är bra men Thailand är bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja har du ung dam så är risken att han handgripligen kastar ut dig ur baren medans han spyr gala över dig genom att kalla dig pedofil

Link to comment
Dela på andra sajter

li12na,

Ser att du är ny här. För att kunna läsa mpr länken så måste du ansöka om att bli nightlife medlem..

Link to comment
Dela på andra sajter

finns ytterligare ett ställe som heter scandinavium som ligger i karon,mest svenskar som håller till där om du vill lära känna lite långliggare.

fast jag tror inte att många av dom e mycket för friluftsliv :dance1:

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjenare jag bor i Th 6 mån om året kommer 28/10 o bor i patong du är välkommen dit finns flera som är i samma ålder + minus ett antal år åxå

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...