Jump to content
IGNORERAD

Dirty Pigs


2much

Recommended Posts

Någon som känner till dessa grabbar?

Stötte på dom en kväll på Koh Samui för många år sedan.

Smile and the world smiles with you

Fart and you stand alone

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som känner till dessa grabbar?

Stötte på dom en kväll på Koh Samui för många år sedan.

Ja han till höger ser bekant ut

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Skitgrisar finns det gott om i barerna. Finns över hela Thailand <_<

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja han till höger ser bekant ut

Menar du avataren så är det en fin "han"

Smile and the world smiles with you

Fart and you stand alone

Link to comment
Dela på andra sajter

Menar du avataren så är det en fin "han"

Njaaa,jag menade att om du sätter in en bild så kanske du får svar på din fråga :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Njaaa,jag menade att om du sätter in en bild så kanske du får svar på din fråga :whistle:

Bilder har jag ont om men någon annan kanske känner till dom.

Smile and the world smiles with you

Fart and you stand alone

Link to comment
Dela på andra sajter

Från Halmstad.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

2much antingen har du glömt bilden, den har blivit modererad, dvs borttagen, eller är det katoyerna på din avatar som efterfrågas? Eller,,,kanske det helt enkelt bara råkade bli lite mycket fredagkväll igår

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Du är inte ensam :drinks:

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Då gissar jag på att det kanske är nåt MC-gäng som 2much frågar efter men det vore väl bra med fler ledtrådar i så fall.

Nu är det lite som Kjell Lönnås program på TV där man skulle gissa vad barnen sa för nåt.

Kom igen 2much mer info så kanske du får napp för MPR sitter inne med bred kunskap

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Behövs väl ingen bild på frågan om man känner till dirty pigs som härjade på Samui? antingen känner man till dom eller så gör man inte?

Var det inte dom som hade ett klistermärke som satt på var o varannan stolpe i Lamai på 90-talet?

Minns icke för 5 öre om man träffat några grisar men namnet klingar iaf i hövvet.Minnet från den tiden är i arkivet långt ner i källaren :bag:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Då gissar jag på att det kanske är nåt MC-gäng som 2much frågar efter men det vore väl bra med fler ledtrådar i så fall.

Nu är det lite som Kjell Lönnås program på TV där man skulle gissa vad barnen sa för nåt.

Kom igen 2much mer info så kanske du får napp för MPR sitter inne med bred kunskap

//Broskan

Det var ett kompisgäng som var på festturne.

Som Lamai64 skrev, antingen kommer man ihåg dom eller var man inte där.

Tror det stod Dirty Pigs on tour 1994 på klisterlapparna och läser man årtalet på engelska så rimmar det lite :fool:

Smile and the world smiles with you

Fart and you stand alone

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ett kompisgäng som var på festturne.

Som Lamai64 skrev, antingen kommer man ihåg dom eller var man inte där.

Tror det stod Dirty Pigs on tour 1994 på klisterlapparna och läser man årtalet på engelska så rimmar det lite :fool:

Dirty Pigs var ju före min tid men lägg gärna in lite bilder vettja. Har via hörsägen fått reda på att en medlem fick en flaska

av okänd sort uppkörd i rektum av en annan inne på någon bar i Lamai. Men sådana grejer var väl vardagsmat för en smutsig gris om

man ville kalla sig en sanner Dirty Piggare någon gång i mitten på 90-talet:crazy: Har inte bestämt mig för om jag är glad över

att jag missade denna händelse eller ej :mdr:

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Som sagt dom var från Halmstad :whistle:

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...