Jump to content
IGNORERAD

Hur ringa till Sverige


Tackzhin

Recommended Posts

Tydligen försvann min tråd i något litet elektronikforum och jag kan ej finna den.

Egentligen borde den ligga på bästa plats som klistrad, då jag anser att ringa Sverige kan vara

nog så viktigt, ifall det händer viktiga saker i något av de två länderna. Inte minst i

Thailand kan det ju hända vad som helst.

Jag tar upp frågan igen,

Vad är den dagsfärska fungerande metoden att ringa Sverige med mobiltelefonen (ej Skype)

Jag har använt några Thaitelelinjer, senast http://www.thaitelephone.com/EN/index.php

men de tycks ha stängt ner sin verksamhet för gott.391 baht gick upp i luften.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag köper telefonkort från "ZayHi"

www.zayhi.com

kortet finns i olika valörer,300b och du ringer för ALLT, O,90b/min+lokaltaxa,så ung.fär 2b min till SWE

jag har använt det i 9 mån. :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej true har ett nytt simkort som dom kallar for intersim som kostar 1 bath minuten,dock bara till fasta telefoner.

Var köper man det kortet och vad kostar det?

Allt som står skrivet är sant utom i de fall du råkar känna till saken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej true intersim koper man pa seven och liknande kedjor och det kostar 49 bath med 10 bath att ringa for.Sen tankar man som

vanligt.Jag tror det funkar till hela varlden,i allafall dom flesta vastlander.

Man kan ringa lagpris for 1 bath minuten eller kvalitetsamtal for 4 bath minuten.1 bath funkar dock riktigt braJag har rekomenderat

kortet till 2 kompisar som jag ska traffa idag.Jag tycker det ar kanon och medelar om dom har nagon avikande uppfattning imorgon.M.V.H.Tord

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...