Jump to content
IGNORERAD

Den nya svenska kvinnan

Joints
 Dela

Recommended Posts

Hej alla forumister,

Det har ju allt sedan TT-tiden klagats ganska friskt på de svenska kvinnorna och att det är deras bristande kvalitéer som gör att många ser till Thailand för deras fagra kvinnors skull. De thailändska kvinnorna är alltså så som de svenska var förr + snyggare. Men nu har den nya svenska kvinnan gjort entré, även om hon tydligen bor i LA. Eftersom jag bor i UK hänger jag inte riktigt med och hon är kanske känd av alla och envar vid det här laget. Jag pratar såklart om Anna Anka! Hon som vill vara den svenska kvinnans förebild genom att göra sin man så lycklig som möjligt. Alla svenska kvinnor vill vara som henne, menar hon. Vad tycker du?

http://www.newsmill.se/artikel/2009/09/16/jag-vill-bli-en-forebild-svenska-kvinnor

Hon har ganska "intressanta" åsikter, milt uttryckt.

Joints

Dela på andra sajter

• Svar 47
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• BaBoo

6

• namyxes

4

• Farang

3

• Fritz

3

Mest aktiva i denna tråd

Ja å då skulle du se vilken galla hon får från foppatofflorna i aftonbladet :girl_ww: :girl_ww:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Annas motto var

" Om mannen försörjer mig så tillfredsställer jag honom när han vill det"

Verkligen en sund åsikt.,

Så kom ihåg inga pengar ingen njutning.

More money

More funny

"Nypan"

Dela på andra sajter

Joints.

Var det ditt försök att skapa en seriös debatt?

Har du inget bättre att komma med så kan du,för min del,hålla kä..

Allas Axell

Dela på andra sajter

Så Anna Ankas mission är att göra sin man så lycklig som möjligt? I så fall måste han vara masochistisk lagd med tanke

på de våldsamheter(enligt skvallerpressen) som skett i hemmets trygga vrå :whistle:

Annars är det säkert många svenska kvinnor som vill vara som henne bara det att de ej haft den stora lyckan, pga av

div omständigeter, att ha träffat sång och dansmannen Paul Anka. Eller någon annan snuskigt rik kändis av hans dignitet

för den delen. I motsatts till feta Ulla har hon ju gott om tid på sig att ta hand om och värma tofflorna åt sin rika make.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

555.. lika kul som vanligt. :)

De här Svenska invandrade överklassbrudarna i USA får fokus i AB ungefär var 5:e år och det är alltid kul att se vanligt folks reaktioner.

Tacksamt med sådana brudar i ett tidningssverige fullt av folk med enorma jämställdhetspatos, världens högsta skillsmässostatistik, personliga beroenden av bidrag och mörker 9 månader om året.

Kul :)

Dela på andra sajter

Joints.

Allas Axell

Bästa herr Axell, detta är ett forum där man får skriva sina tankar och funderingar, om inte detta passar herr Axell så kanske herr Axell ska lämna detta forum ?

Mvh Mikael

Dela på andra sajter

Måste vara jobbigt att blåsa upp gubben varje dag...så sleeeten hon såg ut.endast 38 år ung.

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Måste vara jobbigt att blåsa upp gubben varje dag...så sleeeten hon såg ut.endast 38 år ung.

Hon får gärna blåsa i min pickdoll :)

Dela på andra sajter

Alltid spannande nar ytterligheterna satter ribban for debatten. Oavsett om det handlar om Anna Anka och fascistiska tokfeminster fran tidskriften Bang eller om det handlar om torskar med en overromantiserad bild av prostitution och Bodstroms ECPAT-gang - sa blir det alltid en underhallande om an latt forvirrad debatt.

Dela på andra sajter

Tja hon får nog en trevlig morgon snart när Herr Anka tröttnat och byter till en yngre modell...

Ja, fattig kommer hon ju knappast kliva ur detta äktenskap.

Nä om nu framtiden för med sig en skillsmässa då herr Anka vill föryngra sin äkta hälft,så kommer den nuvarande säkerligen få bra betalt för alla de gånger hon blåst upp Herr Anka på morgonkvisten.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Dela på andra sajter

Bästa herr Axell, detta är ett forum där man får skriva sina tankar och funderingar, om inte detta passar herr Axell så kanske herr Axell ska lämna detta forum ?

Mvh Mikael

Det kanske var hans tankar och funderingar.

Förutom att du vill bli turistpolis verkar det som du vill vara forumpolis oxå. :whistle:

Detta är mina tankar och funderingar.

Dela på andra sajter

Hej Joints!

Bra trådämne från dig som vanligt! Förtjäna lite karma men jag lyckas inte hitta rätt knapp. Får duga med telepatisk karma då!

Bra att ständigt påminnas att vissas kvinnors jakt efter rika mäns pengar har inget med etnicitet att göra. Anna Anka diskuteras fritt på jobbet. Intressant att hon väcker så mycket förvåning.

Det hela visar att alla försök att förklara människors beteende efter sin etnicitet går i baklås!

Hälsning

Svarten

Dela på andra sajter

En sund kvinna i en sund kropp. Kanske med ett något begränsat perspektiv på tillvaron. Jag skrattar så jag dör när jag tänker på feministens hjärnkortsluning när de läser detta.

Siamkap

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Dela på andra sajter

Hej.

Det verkar finnas kommentarer med thaianknytning också. :)

"Hej.jag tykär Anna har många poängs med sin artikl.

jag läver med en 24 år yngre kvina från thailandd ag trivs med att hon tar hand om mäj det är kvinna såm ska behaga mannän.

jag tyker däremåt att kvinna kan arbeta också förutom att behga sin man skälv har jag sjukpänsjon men min kvinna tar hand om mäj och sitt jobb inga lyxfasåner. män dåm asiatiska kvinnorna åldra myckät bättre. hon anka ser ju välkt slitän ut fast hon bara ä 37

maipenrai /Holger"

från :

http://www.newsmill.se/artikel/2009/09/16/jag-vill-bli-en-forebild-svenska-kvinnor?page=2

mvh

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

GUD vilken gullig tant :clapping: hennes tankar är de samma som mina, och säkert de flesta thai flickornas också. Just detta med att tjejerna vill ha äldre män, är som musik i mina öron. Det är just detta som är så kul med Thailand, att tjejerna där inte är åldersfixerade. Själv är jag 60+, och väl medvetan om att livet, och det sexuella kring detta , långt ifrån är till ända :dance1:

saturnus

Dela på andra sajter

GUD vilken gullig tant :clapping: hennes tankar är de samma som mina, och säkert de flesta thai flickornas också. Just detta med att tjejerna vill ha äldre män, är som musik i mina öron. ...

saturnus

Hej Saturnus!

Är det så säkert att det är Paul Ankas ålder som Anna har fastnat för? Tror inte du att sannolikheten är väldigt stor att hon hade tackat ja om det i stället hade varit en ung och lika rik hollywoodkändis som uppvaktade henne?

Hälsning

Svarten

Dela på andra sajter

Vem fan vill ha en svensk kvinna?

Jag har haft ett 50-tal och alla blir de feta om röven efter 30!

.. och själv är du smärt och smidig ? mvh +100

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Tänkte starta en tråd med namnet " Blondin-Bella vs thailändska kvinnor" men ångrade mig och kryper till kojs i stället. God natt..

Fritz...

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Guest boffe1609

Joints.

Allas Axell

Ja gör det Axell

Dela på andra sajter

Hej Saturnus!

Är det så säkert att det är Paul Ankas ålder som Anna har fastnat för? Tror inte du att sannolikheten är väldigt stor att hon hade tackat ja om det i stället hade varit en ung och lika rik hollywoodkändis som uppvaktade henne?

Hälsning

Svarten

Hej Svarten, och tack för inlägget. Jo visst kan man spekulera om det. Men nu är det så att Mr Anka är en storhet, och älskad sådan av det amerikanska folket, därför bör man kanske vända på frågeställningen, med en undran, om vad Paul Anka ser hon denna tjej, för tydligen har Paul Anka inte besökt Thailand, och där fått kolla in mängden av unga vackra tjejer.

Jag tycker att även artikeln är ett steg i rätt riktning, och då speciellt för trångsynta svenskar, som egentligen inte har mycket att komma med ute i stora världen. När man sitter där i BKK och väntar på planet hem, har man tid och möjlighet att studera folket, som ständigt är på väg någonstans. När dom då kommer förbi, en välklädd Herre i 70-80 -års åldern, med "sin tjej" vid sin sida, en thaitjej på ca 20-25. Jag får då nästan en tår i ögat, så fint tycker jag det är. Jag hoppas att de lämnas ifred av elaka tungor.

Men vem vet, vi får kanke snart se någon svensk storhet, komma med en Ladyboys vid sin sida.

http://www.youtube.com/watch?v=fgA7CGO7UCU

saturnus

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...