Jump to content
IGNORERAD

Thai i Bräcke


gubben4906

Recommended Posts

Hej,

gubben som frågar för polarens räkning, han och thaiflickvänen ska flytta upp till Bräcke och undrar hur det står till med Thaibrudar där? Han menar för brudens skull så hon inte blir helt isolerad. Finns det några där?

  :D gubben  :D

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Pattaya-Robban

De har en Thairestaurang/butik där så en å annan Thaibrutta finns där även om orten inte är jämtlands största.

Mvh P-R

Jag är även en stolt medlem på "The dark side" (***).

Link to comment
Dela på andra sajter

En kompis till frugan flyttade dit för ett par år sedan och trivs bra (naturen är bättre än i hallonbergen).

Det lär finnas ett par thaifamiljer där som har bott där längre men dom håller sig visst på sin kant.

Link to comment
Dela på andra sajter

OK, då vet jag vad jag ska säga polarn. Tack för hjälpen, bjuder på en chang om vi träffas i Thailand eller Bräcke.  :crazy:

hälsningar

:D gubben  :D

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Finns ett hundratal i Östersund

Ett bra tips är att ta kontakt med nån av oss i Östersund!!

Jan&Puh

Jan & Puh

UdonThani Friends !!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...