Jump to content
IGNORERAD

Rykten om ny kupp


noBuzz

Recommended Posts

Maichai,

Sådana petitesser som att "läsa på" bryr man sig inte om som extremist. Man vet ju lixom allt redan.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • noBuzz

    6

  • MaiChai

    4

  • ban99arne

    3

  • honken

    2

Mest aktiva i denna tråd

http://www.nationmultimedia.com/2009/09/14/politics/politics_30112133.php

PAD´s ledare gör vad han kan för att underblåsa kuppryktena.

Men vi lär inte se Thaksin i CNN eller BBC som sist, iallafall inte från Dubai. Han brände sitt förtroende hos de kanalerna i april och sitter han i Dubai och leder ett kuppförsök så lär nog emiren´s säkerhettjänst agera.

Det är ju precis vad Thailand inte behöver inför en oviss turistsäsong. Oroligheter, upplopp och kuppförsök.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Dessvärre hindrar min goda uppfostran mig från att göra andras arbete.

Naturligtvis av rädsla för att utföra detta dåligt och åsamka dem dåligt rykte.

Bättre då att du länkar till sånt som styrker dina påståenden än att låta folk gissa vad du kan mena.

Bäste Herr Inge Buss, det skulle ta alldeles för mycket tid i anspråk att länka till allt Ni missat.

Då Ni dessutom inte förstår vad jag menar vore det ju slöseri med tid.

Ostyrkte Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Herr Inge Buss, det skulle ta alldeles för mycket tid i anspråk att länka till allt Ni missat.

Då Ni dessutom inte förstår vad jag menar vore det ju slöseri med tid.

Ostyrkte Arne

Du behöver inte länka till allt jag missat. Bara till sådant som bekräftar dina påståenden om andra. :)

Eller så kan du ju förståss skriva något i stil med "äh.. jag bara snackade goja och vet inga forummedlemmar som jublade vid militärkuppen."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...