Jump to content
Sign in to follow this  
lasseiudon

Köpråd drönare

Recommended Posts

lasseiudon

Sitter i Stockholm och har det så jävla tråkigt, riskgruppare som man är. Funderar på om man skulle skaffa en leksak och varför inte en drönare, men vilken skall man köpa. Dom där små och jättebilliga fattar jag själv att man inte skall ha men sen kan dom bli hur dyra som helst. Nån som har något att rekommendera? Har Android-telefon (om det nu spelar någon roll) och prislappen skall nog helst vara under 5.000.

Tallviking
11 minuter sedan, skrev lasseiudon:

Sitter i Stockholm och har det så jävla tråkigt, riskgruppare som man är. Funderar på om man skulle skaffa en leksak och varför inte en drönare, men vilken skall man köpa. Dom där små och jättebilliga fattar jag själv att man inte skall ha men sen kan dom bli hur dyra som helst. Nån som har något att rekommendera? Har Android-telefon (om det nu spelar någon roll) och prislappen skall nog helst vara under 5.000.

Finns rätt mycket begagnat att köpa för en bra peng. Många har köpt på sig fina utrustningar men tröttnat och säljer av dom billigt för att dom helt enkelt aldrig använder dom

Så titta på olika modeller från DJI t.ex Mavic

Undvik diverse lågprisvarianter och cloner från Kina

• Ge karma 5

Fantomen

Bra tips angående beggade Mavics (har själv en och det är fantastiska maskiner).
Mer vågar jag nog inte säga då det allsvetande oraklet ännu inte svarat. ;)

Lycka till med nya hobbyn!

• Ge karma 1
  • Fint 1
  • Haha 1

Amigo
Posted (edited)

Har en DJI Tello med två batterier o en extra uppsättning propeller till salu för 500 SEK om du vill prova först billigt. Inkl porto. Jag rekommenderar en billig prov först o sen kan man avancera upp om intresse finns.

Edited by Amigo
typo
  • Ge karma 2