Jump to content
IGNORERAD

Hyra jetski's


Franco

Recommended Posts

mamma bäng fan pappa käng

Tja..

Har nu kollat igenom dom "Big trouble in tourist Thailand " å youtube. Klart sevärda. Tack för tiset.

Lite brittiska i upplägget. mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Tja..

Har nu kollat igenom dom "Big trouble in tourist Thailand " å youtube. Klart sevärda. Tack för tiset.

Lite brittiska i upplägget. mvh

Instämmer, man är nästan lite rädd för att bege sig dit nu, kanske aldrig kommer hem. :o

Link to comment
Dela på andra sajter

hej

hyra jetski gjorde jag några ggr för 11 år sedan o då sa jag till mig själv detta är sista gången,

mvh jannegbg

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 9 månader senare...

Synd att inte videon finns kvar. Var därnere nu i somras och råkade ut för samma gäng... känner igen snubben i gult. Skulle kosta 74 000 bath och fick till slut ner det till 28 000 baht efter mkt kämpande och motande av rätt tuff aggressivitet. Rätt mkt pengar. Vet nu hur jag skulle ha gjort. Hade kanske inte varit så tuff på samma sätt om jag hade vetat vilka metoder de kan till. Skulle däremot ha försökt koppla in engelsktalande polis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

Engelske serganten verkade säker på att de skulle ha vunnit en fajt. Iofs kan de ha varit i stridssituationer i Afganistan, men nu var de ju obeväpnade, medan thailändarna antagligen hade fler vapen, som inte syndes. Har hört att en hel del thailändare gärna tar till kniv, och skjutvapen fanns på foto.

(((Inte särskilt relevant, bara militärer också, men lustigt:

Då jag låg i lumpen hamnade jag på militärsjukhuset då ett idrottsknä blev mycket sämre. På natten kom det samtidigt in 5 soldater, med olika skador, snedslagen näsa, käksmäll så man knappt hörde vad han sa, igenmurat öga... Flera såg rätt kul ut. En del av dem var väldigt skärrade, och berättade att ett gäng utlänningar hade hoppat på dem vid busshållplatsen då de skulle åka till förläggningen. Dagen efter kom sanningen fram. Det var de själva, som hade börjat trackasera två utlänska killar med sina två svenska tjejer. Till slut ledsnade en av de utlänska killarna och spöade upp militärerna, medan hans kompis bara tittade på. Militärernas plutonchef kom och var skitförbannat - för att det hade fått stryk :)

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Engelske serganten verkade säker på att de skulle ha vunnit en fajt. Iofs kan de ha varit i stridssituationer i Afganistan, men nu var de ju obeväpnade, medan thailändarna antagligen hade fler vapen, som inte syndes. Har hört att en hel del thailändare gärna tar till kniv, och skjutvapen fanns på foto.

Engelska soldater som hamnar i strid i Thailand - blir inte bra och kan leda till allvarligare komplikationer. Skulle de "vinna" - politiska problem, varför kallade de inte på polis osv. Skulle de"förlora", inte så bra förstås. Förlorar oavsett alltså.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...