Jump to content
IGNORERAD

Varför gillar svenska män thailändskor?


Trollet

Recommended Posts

Nej - varför skulle män som tänder på svenska tjejer vara dumma i huvudet?

Det är väl merparten av män i Sverige som attraheras av svenska tjejer. Var och en får väl söka sig en passande partner efter eget tycke och smak.

Att farsan skulle vara dum i huvudet bara för att han föll för min mor - ja det har jag aldrig ens tänkt. Det är ju hans val, och varför ska jag anklaga honom för det - då jag själv inte vill stå till svars bara för att jag tycker att thaikvinnor generellt sett är mer attraktiva än deras svenska systrar.

Lycka till med ditt eget partnerval :drinks:

Att du inte tänder på din egen morsa eller syrra, som han skrev, Achmed

tycker jag verkar som en sund inställning som inte behöver försvaras ytterligare.

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 175
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    11

  • acmed00x

    8

  • ITOY

    8

  • Avregistrerad clion

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Avregistrerad clion

en svensk kvinna som är 30+ (fördetmesta)är tjock o fet går i mysbyxor ljusblå foppatofflor färgar håret äter chips framför

tv (favoriten) dricker rödtjut skvallrar om alt o alla.vem vill ha en sån :na::na::lol:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns faktiskt en del riktigt läckra svenska tjejer också, vältränade, intelligenta osv. men där har man ju inte en Charlie. Vi som ändast attraherar mysbyxfettosarna i sverige gör det klokt i att vända våra blickar mot de thailändska kvinnorna där kan vi få vackra, smala sexiga tjejer och om vi letar riktigt noga även intelligenta diton.

Ändrades av ITOY
Link to comment
Dela på andra sajter

en svensk kvinna som är 30+ (fördetmesta)är tjock o fet går i mysbyxor ljusblå foppatofflor färgar håret äter chips framför

tv (favoriten) dricker rödtjut skvallrar om alt o alla.vem vill ha en sån :na::na::lol:

En svensk kvinna 30+ är nog rätt lik en svensk man som också är 30+. Tjock och fet börjar bli flintis byxorna börjar hänga för han får inte upp dom pga av den stora tjocka ölmagen. Sitter vid tv:n och tittar på någon typ av sport med ett par öl och en påse chips, fötterna på bordet stinkande av fotsvett sen undrar han varför frun inte är sugen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

helt sant acmed00 å itoy :blink::blink::lol::lol:

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

En svensk kvinna 30+ är nog rätt lik en svensk man som också är 30+. Tjock och fet börjar bli flintis byxorna börjar hänga för han får inte upp dom pga av den stora tjocka ölmagen. Sitter vid tv:n och tittar på någon typ av sport med ett par öl och en påse chips, fötterna på bordet stinkande av fotsvett sen undrar han varför frun inte är sugen.

Så kan det nog vara hos många.

Men sedan tröttnar båda fetisarna på varandra och de går skilda vägar.

Med var sitt LO-lån under armen finansierar de sedan en egen privat lyckoresa.

Den manliga galten drar till Thailand, och suggan åker ner till solbrända dolmar i Gambia.

Slutet gott - allting gott :clapping:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

de va också rätt svar siam-nillson.sverige ligger väl i topp när det gäller skillsmäsor :angry:man skulle tro att btt svarat för det e ju hans ord :blink:

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Så kan det nog vara hos många.

Men sedan tröttnar båda fetisarna på varandra och de går skilda vägar.

Med var sitt LO-lån under armen finansierar de sedan en egen privat lyckoresa.

Den manliga galten drar till Thailand, och suggan åker ner till solbrända dolmar i Gambia.

Slutet gott - allting gott :clapping:

Håller med dej på alla punkter utan den att suggan tar ett lån för att åka ner till Gambia. Vill hon ha svart kan hon hålla sej kvar här på hemmaplan,(vidrigt)

Link to comment
Dela på andra sajter

För mig spelar det ingen som helst roll ifall tjejen kommer ifrån exempelvis tyskland, england, finland eller Thailand. Det är så individuellt hur kvinnor är oavsett land, även thailändskor har sina mörka sidor oavsett ifall dem är bargirls eller kontorsråttor. Samma gäller väl svenska tjejer.

Jag valde min flickvän för att jag älskar henne och inte pågrund av hennes hemland.

Att säga att man gillar thailändska kvinnor kan betyda helt olika saker. Gillar man universitetsbrudar för att dom har sexiga uniformer eller gillar man bargirls för att dem är billiga och gör det som behagas eller gillar man, eller en thailändska som bedriver företag och placerar affärer förre mannen?

Det är en generaliserande fråga, men om jag skall vara riktigt generaliserande tillbaka (nu blir det väl lite som att pissa i motvind)

Dom allra flesta som väljer att bli tillsammans med en Thailändska gör det för att dem har haft "oflyt" på hemmplan, och detta har lett dem till andra sidan jorden.. :suicide:

Nu kommer det säker en mängd kommentarer om hur fel jag har :bag: , men så är det på MPR

MVH Ronoh

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns faktiskt en del riktigt läckra svenska tjejer också, vältränade, intelligenta osv. men där har man ju inte en Charlie. Vi som ändast attraherar mysbyxfettosarna i sverige gör det klokt i att vända våra blickar mot de thailändska kvinnorna där kan vi få vackra, smala sexiga tjejer och om vi letar riktigt noga även intelligenta diton.

nu börjar det nog närma sig sanningen.känns som att svenska män gillar tjejer av av alla nationaliteter

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

nä du har också rätt.läs siam-nillsons inlägg.det kan nog så vara att det fins goingar överalt men eftersom detta är ett thaiforum så blir det ju automatiskt jämförelser thai kontra svensk.jag för min del tycker att dom sexigaste tjejerna kommer från jamaika sydamerika

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Håller med dej på alla punkter utan den att suggan tar ett lån för att åka ner till Gambia. Vill hon ha svart kan hon hålla sej kvar här på hemmaplan,(vidrigt)

Det är väl möjligt att hon har sparat lite ur hushållskassan och att hon på så vis kan finansiera sitt resande. Hemmaplan är nog lite torftigt att ragga på, och det är nog både mer spännande och även mer annonymt att få chansen att gotta sig lite i smyg med ungtupparna där nere i Afrika.

http://sydsvenskan.se/resor/article90298.ece

Link to comment
Dela på andra sajter

nä du har också rätt.läs siam-nillsons inlägg.det kan nog så vara att det fins goingar överalt men eftersom detta är ett thaiforum så blir det ju automatiskt jämförelser thai kontra svensk.jag för min del tycker att dom sexigaste tjejerna kommer från jamaika sydamerika

Jag förstår ju också att det är ett thaiforum så automatiskt blir det jämförelser thai/svensk. Det jag har reagerat mest mot är väl när vissa har skrivit en aning förnedrande om svenskan, bara för att dom själva har haft otur i ett/några förhållanden betyder det ju inte att alla svenskor väger 75kg och är fula/dumma m.m. Det är som någon skrev tidigare att det finns bra och dåliga mäniskor/tjejer överallt. Bara man själv trivs i sitt förhållande så spelar väl inte nationaliten någon roll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

bra siam den skulle man skicka till aftonbladet mm :clapping::clapping:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl möjligt att hon har sparat lite ur hushållskassan och att hon på så vis kan finansiera sitt resande. Hemmaplan är nog lite torftigt att ragga på, och det är nog både mer spännande och även mer annonymt att få chansen att gotta sig lite i smyg med ungtupparna där nere i Afrika.

http://sydsvenskan.se/resor/article90298.ece

Jag kan förstå kvinnorna på ett sätt, men personligen skulle jag aldrig åka till gambia för att ha sex. Det måste väl andå finnas bättre alternativ.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Har heller aldrig riktigt förstått vad äldre västerländska kvinnor ser hos en svarthyad,illiterat 22 årig gambian.

Man kan givetvis ha sina funderingar över detta.

Möjligen spelar samma fenomen in som påverkar 60 åriga gubbs att bli kära i 22 åriga Noi?

Inte vet jag. Den kvinnliga själen är ibland svår att begripa sig på.

Men vissa tänder ju på vissa saker och andra på andra.

Att vissa kvinnor kan falla för lationmän kan jag begripa men svartingar??

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Jag kan förstå kvinnorna på ett sätt, men personligen skulle jag aldrig åka till gambia för att ha sex. Det måste väl andå finnas bättre alternativ.

Det är många, både kvinnor och män i Sverige som också ställer sig helt oförstående till varför fullt friska svenska män reser till andra sidan jordklotet (Thailand) bara för att ha sex.

Men även när det gäller dessa resor till Siam så muttras det " Det måste väl andå finnas bättre alternativ ".

- Javisst, självklart finns det bättre alternativ - men finns det roligare??? :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

För min egen del har jag alltid tyckt asiatiska kvinnor är otroligt vackra

och av olika anledningar så tog det ända till 1999 då jag kom till Thailand första gången

Det var som att komma till paradiset med alla dessa vackra kvinnorwub.gif

och de flesta tyckte jag var en "sexy man" klart som f_n att man föll pladaskgive_heart.gif

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är många, både kvinnor och män i Sverige som också ställer sig helt oförstående till varför fullt friska svenska män reser till andra sidan jordklotet (Thailand) bara för att ha sex.

Men även när det gäller dessa resor till Siam så muttras det " Det måste väl andå finnas bättre alternativ ".

- Javisst, självklart finns det bättre alternativ - men finns det roligare??? :whistle:

Jo, men i Aien har ju ändå många vackra mäniskor både män och kvinnor, men Afrika???

Man vet ju ändå vad var och varannan svensk säger här hemma. Asiater kan jobba dom är duktiga m.m. men vad säger de flesta om Afrikaner (somalier) dom kommer bara hit för att få bidrag,lata mäniskor m.m. ändå vill "en viss typ " av mäniskor betala för en biljett,boende m.m. och då det värsta utav allt betala en "svart" för att få "sälskap". Vilken dubbelmoral, usch.

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

en svensk kvinna som är 30+ (fördetmesta)är tjock o fet går i mysbyxor ljusblå foppatofflor färgar håret äter chips framför

tv (favoriten) dricker rödtjut skvallrar om alt o alla.vem vill ha en sån :na::na::lol:

en svensk man som är 30+ (fördetmesta)är tjock o fet går i mysbyxor ljusblå foppatofflor tappar håret äter chips framför

tv (favoriten) dricker öl skvallrar om alt o alla.vem vill ha en sån :na::na::lol:

Kaske bara en Thailändska enligt fördomar på stan? Kastar vi sten i glashus? :) Fördomar som fördomar? :)

mvh

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Känns det inte lite löjligt att gnälla om att svenska kvinnor åker singel till Gambia för att få lite roligt.

Det är det ju en försvinnande liten del av svenskorna som verkligen gör detta, särskilt om man jämför med hur

många på detta forumet som gör detsamma i Thailand.

Som några var inne på, man kanske inte ska förvänta sig en 25-årig blond kanontjej om man själv är en

45++ lönnfet chipsätare som dushar varje gång det blir strömavbrott i landsbygden. Självrannsakan grabbar!

BTT

Vad det gäller att Thailändskor vet hur man tar hand om en man så länge man pröjsar för det.

Tips - Det är just de som man inte behöver pröjsa som vet hur man har roligt i sängen.

/SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Toprunner

Jag tycker det är så himla skönt att de ger f-n i osten så att man inte får en sån där skidbacke-ost som svenska tjejer gör.

Link to comment
Dela på andra sajter

:14:

Jag tycker det är så himla skönt att de ger f-n i osten så att man inte får en sån där skidbacke-ost som svenska tjejer gör.

:great: Det var nog den "roligaste" andledningen ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

För min egen del har jag alltid tyckt asiatiska kvinnor är otroligt vackra

och av olika anledningar så tog det ända till 1999 då jag kom till Thailand första gången

Det var som att komma till paradiset med alla dessa vackra kvinnorwub.gif

och de flesta tyckte jag var en "sexy man" klart som f_n att man föll pladaskgive_heart.gif

Pengar kenneth pengar :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, men i Aien har ju ändå många vackra mäniskor både män och kvinnor, men Afrika???

Man vet ju ändå vad var och varannan svensk säger här hemma. Asiater kan jobba dom är duktiga m.m. men vad säger de flesta om Afrikaner (somalier) dom kommer bara hit för att få bidrag,lata mäniskor m.m. ändå vill "en viss typ " av mäniskor betala för en biljett,boende m.m. och då det värsta utav allt betala en "svart" för att få "sälskap". Vilken dubbelmoral, usch.

Tur att inte du var med när den berömda snickarsonen uttalade sina berömda ord " låt den som är utan synd kasta första stenen".

Då hade väl böckernas bok sett anorlunda ut.

mvh. Lars

En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints)

We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...