Jump to content
IGNORERAD

Varför gillar svenska män thailändskor?


Trollet

Recommended Posts

broder tuk tuk

Bäste fader Baa!

Jag har inte alls haft otur med mina damer bland barerna. Samtliga longtimare har tjatat på mig om att få komma till Sverige men jag har förklarat för dem att Sverige är mörkt, kallt och långt ifrån släkt och vänner etc... och fått dem att till sist inse att de nog trots allt har det bättre i hemlandet.

Så länge det går kan man ju i och för sig invagga dem i föreställningen om att hopp om resa finns. Om inte annat är det ju ett bra sätt att hålla utgifterna inom rimliga ramar.

Men blir tjatet för mycket bör man ju förklara att man egentligen inte är intresserad av något samliv i Sverige.

Man bör i alla fall göra detta innan man åker hem så damen vet vad som gäller.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 175
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    11

  • acmed00x

    8

  • ITOY

    8

  • Avregistrerad clion

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

loy kratong

Jag bryr mig inte om vilken folkgrupp eller nationalitet min kvinna har. Huvudsaken är att min kvinna är den kvinna jag vill tillbringa mitt liv med, och att hon tycker detsamma om mig.

Sedan har det ingen betydelse om hon är eskimå, svenska, thailändska, indiska eller något annat.

Nu råkar det vara så att jag är förälskad i en thailändska, hennes nationalitet eller ursprung har inte så så stor betydelse för mig. Det viktiga är vem hon är som person.

Mvh Bobo

Allt som jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste fader Baa!

Jag har inte alls haft otur med mina damer bland barerna. Samtliga longtimare har tjatat på mig om att få komma till Sverige men jag har förklarat för dem att Sverige är mörkt, kallt och långt ifrån släkt och vänner etc... och fått dem att till sist inse att de nog trots allt har det bättre i hemlandet.

Så länge det går kan man ju i och för sig invagga dem i föreställningen om att hopp om resa finns. Om inte annat är det ju ett bra sätt att hålla utgifterna inom rimliga ramar.

Men blir tjatet för mycket bör man ju förklara att man egentligen inte är intresserad av något samliv i Sverige.

Man bör i alla fall göra detta innan man åker hem så damen vet vad som gäller.

BTT

Ja du har nog rätt gällande att man inte skall invagga dom i föreställningen om hopp till resa, Antar det är många tjejer som sitter och väntar baren på den där killen som lova henne resa till det förlovade landet.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste fader Baa!

Jag har inte alls haft otur med mina damer bland barerna. Samtliga longtimare har tjatat på mig om att få komma till Sverige men jag har förklarat för dem att Sverige är mörkt, kallt och långt ifrån släkt och vänner etc... och fått dem att till sist inse att de nog trots allt har det bättre i hemlandet.

Så länge det går kan man ju i och för sig invagga dem i föreställningen om att hopp om resa finns. Om inte annat är det ju ett bra sätt att hålla utgifterna inom rimliga ramar.

Men blir tjatet för mycket bör man ju förklara att man egentligen inte är intresserad av något samliv i Sverige.

Man bör i alla fall göra detta innan man åker hem så damen vet vad som gäller.

BTT

Nu säger Du ju emot Dig själv igen, fast egentligen blir man inte förvånad över en som kallar sig själv för "inte snål, men ekonomisk" "Har alltid behandlat tjejerna bra"

Om Du läser Ditt eget inlägg..först låtsas vara intresserad för att få billiga ligg, sedan "BÖR" man berätta. Tja, vad ska man tycka... :kort:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Ett allternativ för vissaUntitled-1.gif

post-3485-127067328193_thumb.gif

Taget från www.bonton.se som ger mig många skratt var dag, besök gärna

post-3485-127067328193_thumb.gif

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Jag bryr mig inte om vilken folkgrupp eller nationalitet min kvinna har. Huvudsaken är att min kvinna är den kvinna jag vill tillbringa mitt liv med, och att hon tycker detsamma om mig.

Sedan har det ingen betydelse om hon är eskimå, svenska, thailändska, indiska eller något annat.

Nu råkar det vara så att jag är förälskad i en thailändska, hennes nationalitet eller ursprung har inte så så stor betydelse för mig. Det viktiga är vem hon är som person.

Mvh Bobo

Instämmer med föregående talare great.gif

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

För min del så tycker jag asiatiskor är så söta och vackra. Var tidigare lite förälskad i en kinesiska på mitt jobb men hon hade redan sällskap. Har nu förälskat mig i en underbar liten dam här i Thailand på första besöket här.

Så nu blir det lite jobb med att fixa visum och sånt så denna ljuvliga varelse kan besöka mig i Sverige. Bara hoppas på att hon inte kommer att vantrivas.

"The difference between a democracy and a dictatorship is that in a democracy you vote first and take orders later; in a dictatorship you don't have to waste your time voting."

Charles Bukowski

Link to comment
Dela på andra sajter

jo men det är ju sant!

Jasså,är ni säkra på att det är en thailändska ni umgås med :whistle: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför er svenska män gillar thailändskor??

De har mus och rattar, lagar gott käk och skrattar.

Ofta har de ett hjärta av guld också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

En starkt bidragande orsak till att svenska män söker sig utomlands

för att hitta en intresserad partner är kanske att damerna på hemmafronten

har blivit för kräsna helt enkelt.

Mer om denna tes finns att läsa i Ulrika Lidbos artikel i Aftonbladet.

Även Dejtingkonsulten Marie Hagberg uttalar sig i frågan.

Kan det bli mer vetenskapligt än så här? :whistle:

http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article7151624.ab

"Sänk era krav och vi män kommer tillbaka" :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan

I love you for a hundred thousen reasons.

but most of all I love you becasue you are you...

Från en sång av Elvis Presley.

Vad jag vill komma till är att var och en älskar nog sin Thaikvinna just därför att hon är som hon är och inte för att hon råkar komma från Thailand och vara thailändska.

MVH Nonki

Är det denna du menar Nonki, jag för min del tycker att Jim Reeves är bättre.

Elvis Presley

http://www.youtube.com/watch?v=9uJg6UPJlfI

Jim Reeves

http://www.youtube.com/watch?v=nGDdL8b0cRU

:dance1: gubben :dance1:

Ändrades av gubben4906

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

en svensk kvinna som är 30+ (fördetmesta)är tjock o fet går i mysbyxor ljusblå foppatofflor färgar håret äter chips framför

tv (favoriten) dricker rödtjut skvallrar om alt o alla.vem vill ha en sån :na::na::lol:

Vet inte om du har fel där.

Min dotter blir 37 i september, har fött 2 barn hittills, har normal kropp, går aldrig på Burger King eller McDonalds eftersom mina barnbarn inte gillar det stället. Dricker sig full kanske 1 gång per år. Ser jättebra ut, OK, jag är hennes pappa så det ska jag säga.

:whistle: gubben :whistle:

PS. Hur får jag in bilder från mitt privata fotoalbum i datorn? DS.

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

PS. Hur får jag in bilder från mitt privata fotoalbum i datorn? DS.

Först klickar du på "Bläddra" och sedan på "Bifoga denna fil".

post-5673-088320600 1276768931_thumb.jpg

Först kommer det upp en ruta och i den kan du leta reda på dina bilder i datorn.

post-5673-074326900 1276769337_thumb.jpg

Sedan klickar du på "Lägg till inlägget" och då ska bilden finnas med i ditt inlägg.

Lycka till.

Mvh Welder

post-5673-059205000 1276769117_thumb.jpg

post-5673-088320600 1276768931_thumb.jpg

post-5673-059205000 1276769117_thumb.jpg

post-5673-074326900 1276769337_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

OK, får se om det funkar, tänkte ni skulle se en bild på min dotter men först en charmör och sedan med mig.

gubben

post-3220-054424600 1276799486_thumb.jpg

post-3220-069620100 1276799514_thumb.jpg

post-3220-054424600 1276799486_thumb.jpg

post-3220-069620100 1276799514_thumb.jpg

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Då va han ung å :dance::dance::dance1:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Vet inte om du har fel där.

Min dotter blir 37 i september, har fött 2 barn hittills, har normal kropp, går aldrig på Burger King eller McDonalds eftersom mina barnbarn inte gillar det stället. Dricker sig full kanske 1 gång per år. Ser jättebra ut, OK, jag är hennes pappa så det ska jag säga.

:whistle: gubben :whistle:

PS. Hur får jag in bilder från mitt privata fotoalbum i datorn? DS.

Ångrar mig hade läst brodern för möcke klart att här finns pärlor :great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article7151624.ab

En del intressant varför det är svårt att få ihop det med en svenska...

Ligger nog en hel del i detta, men jag tror också att den ökande globaliseringen gör att det är enklare att hitta en utländsk partner för både svenska män och kvinnor.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

OK, får se om det funkar, tänkte ni skulle se en bild på min dotter men först en charmör och sedan med mig.

gubben

Din dotter är riktigt vacker.

Hon brås inte på gubben. :crazy:

Kanske lite dårå :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Gubben,det där var väl inte ett dagsfärskt foto :whistle:

Självklart Måne, endast från 1994, bodde i Loutraki väster om Aten i Korintbukten.

gubben

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Ligger nog en hel del i detta, men jag tror också att den ökande globaliseringen gör att det är enklare att hitta en utländsk partner för både svenska män och kvinnor.

Säkert sant till en del, men om män och kvinnor hade utländsk parter vore de ju inte singlar, vilket artikeln säger Sverige har extremt många av.

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...