Jump to content
IGNORERAD

Varför gillar svenska män thailändskor?


Trollet

Recommended Posts

broder tuk tuk

Bäste herr Arne!

Nu menar jag ju di mormödrar som är mellan 50 och 60 och inte 80 åriga gammelmormor.

Gränsen går vid 60.

Wuthai!!

Jag tänder inte på småflickor.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 175
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    11

  • acmed00x

    8

  • ITOY

    8

  • Avregistrerad clion

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det är väl ingen som på fullt allvar tror att KVINNOR gillar män som inte kan betala!?!?!?

Finns vissa "jämställda svenska män" som tror detta.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

En del av herrarna i maipenraihagen tycks ha fått uppfattningen att man inte kan få en kvinna utan att betala. Att alla kvinnor faller för feta plånböcker.

Det är klart att om man gift sig med en thaitjej så lär man väl sig att ta detta för givet men jag anser att det finns många många kvinnor på vår jord som dras till sin man pga kärlek. Annars skulle ju en fattig thaiman eller en fattig afrikan ex aldrig kunna hitta en kvinna att leva med.

Nej ärade herrar en kvinnas äkta kärlek köps inte för pengar.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej ärade herrar en kvinnas äkta kärlek köps inte för pengar.

BTT

Romantikern och kvinnokännaren BTT har talat

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

En del av herrarna i maipenraihagen tycks ha fått uppfattningen att man inte kan få en kvinna utan att betala. Att alla kvinnor faller för feta plånböcker.

Det är klart att om man gift sig med en thaitjej så lär man väl sig att ta detta för givet men jag anser att det finns många många kvinnor på vår jord som dras till sin man pga kärlek. Annars skulle ju en fattig thaiman eller en fattig afrikan ex aldrig kunna hitta en kvinna att leva med.

Nej ärade herrar en kvinnas äkta kärlek köps inte för pengar.

BTT

Så man måste vara fattig för att hitta äkta kärlek?

För då vill dom bara ha? antar du menar sexuell attraktion, Är det äkta kärlek?

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Varför er svenska män gillar thailändskor??

Hej

Jag tror att det beror på att dom både ser ut och beter sig som kvinnor, och inte skäms för det.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

varför importerar svenskar amerikanska bilar :P

Tja, många saknar kvalitetsmedvetande eller så har di helt enkelt inte råd att köpa tyskt.

Bilistige Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror nog att många som är tillsammans med thailändare har en kärlek till deras land och därefter så är det ju en ganska enkel sak att kära ner sig i en person ifrån denna kultur.

Skillnaden är att du tar bort allt som är bra och dåligt och byter ut det med allt som är bra och dåligt i Thailand.

Det blir en kulturkrock som en del lyckas hantera och andra inte, sedan är det ju så med kärlek att den inte har någon hudfärg eller nationalitet den bara dyker upp.

Jag tror att de allra flesta bryr sig om personligheten snarare än nationalitet.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr Serath!

Jag menar inte att man tvunget måste vara fattig för att kunna hitta den äkta kärleken men att i stort sett alla kvinnor dras till män med stora plånböcker tror jag inte en sekund på. Finns väldigt många kvinnor på jordklotet som lever ihop med män som varken har pengar, arbete eller något annat materiellt som drar.Jag tror inte att dessa kvinnor per automatik är olyckliga och går och drömmer om den rike mannen.

Äkta kärlek funkar inte så. Älskar man någon så älskar man den personen oavsett materiell standard.

Sedan att bilden av den giriga kvinnan göds av diverse hollywodsåpor är en annan sak men det har inget att göra med verkligheten.

Äkta kärlek bottnar i kärlek till det inre hos en människa, personligheten och inte något annat.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste herr Serath!

Jag menar inte att man tvunget måste vara fattig för att kunna hitta den äkta kärleken men att i stort sett alla kvinnor dras till män med stora plånböcker tror jag inte en sekund på. Finns väldigt många kvinnor på jordklotet som lever ihop med män som varken har pengar, arbete eller något annat materiellt som drar.Jag tror inte att dessa kvinnor per automatik är olyckliga och går och drömmer om den rike mannen.

Äkta kärlek funkar inte så. Älskar man någon så älskar man den personen oavsett materiell standard.

Sedan att bilden av den giriga kvinnan göds av diverse hollywodsåpor är en annan sak men det har inget att göra med verkligheten.

Äkta kärlek bottnar i kärlek till det inre hos en människa, personligheten och inte något annat.

BTT

Tror dom flesta kvinnor dras till 4 grejer. Pengar, Makt, Utseende och Personlighet.

och där personlighet är minst viktig, Dock så måste personkemin stämma om förhållandet skall bli långvarigt.

Per definition "Äkta Kärlek" har ju inget med att göra hur mycket pengar den ena partnern eller den andra har, Dock så är ju Skilsmässa mer vanligt bland fattiga än bland rika i västvärlden. Och detta borde ju tyda att ekonomisk stabilitet i ett förhållande är vikitgt.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr Måne!

Nja bytt syn har jag inte gjort. Är fortfarande av åsikten att bartjejerna gifter sig med gubbarna i första hand på grund av stålar.

Men menar ochså att samma tjejer säkert gift sig tidigare med thaimannen på grund av kärlek och sedan av allehanda orsaker tvingats in i baren.

En rundhyllt,mörkhyad bartjej kring 25-35 med två barn i bagaget är knappast attraktiv för thaimännen längre så istället väljer hon att leta efter en äldre faranggubbe med stålar för att åtminstone trygga sin ekonomiska framtid.

Inget fel i det.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste herr Serath!

Jag menar inte att man tvunget måste vara fattig för att kunna hitta den äkta kärleken men att i stort sett alla kvinnor dras till män med stora plånböcker tror jag inte en sekund på. Finns väldigt många kvinnor på jordklotet som lever ihop med män som varken har pengar, arbete eller något annat materiellt som drar.Jag tror inte att dessa kvinnor per automatik är olyckliga och går och drömmer om den rike mannen.

Äkta kärlek funkar inte så. Älskar man någon så älskar man den personen oavsett materiell standard.

Sedan att bilden av den giriga kvinnan göds av diverse hollywodsåpor är en annan sak men det har inget att göra med verkligheten.

Äkta kärlek bottnar i kärlek till det inre hos en människa, personligheten och inte något annat.

BTT

Varför välja en fattig, men snygg kille om man kan få en rik och snygg?

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför svenska män gillar thailändska tjejer?? Vet ej men i alla fall jag föll pladask :dance1: Sen gillar jag den kulturen som är,vänligheten,leendet,omtänksamheten m.m.Innan har jag alltid varit svag för blondiner med blåa ögon men det är som raderat efter första resan gången man kom till Thailand. Älskar helt enkelt thailändskor och Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Aftonbladet kör på i gammla ullstrumpor...

De är inte så tjuriga och det är inga sura miner när man kommer hem ... hmmm den gubben och aftonblaskan har inte träffat gumman min :whistle:

http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article6877705.ab

Här går det att ladda ner hela artikeln utan att vara PLUS-medlem:

http://depositfiles.com/en/files/yvmzjqhb3

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför svenska män gillar thailändska tjejer?? Vet ej men i alla fall jag föll pladask :dance1: Sen gillar jag den kulturen som är,vänligheten,leendet,omtänksamheten m.m.Innan har jag alltid varit svag för blondiner med blåa ögon men det är som raderat efter första resan gången man kom till Thailand. Älskar helt enkelt thailändskor och Thailand.

Värt plus...

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Kim!

Därför att den fattiga och snygga killen kanske är snällare, ärligare och mer trogen än den rike.

Bara en korkad blondin väljer den rike och snygge skitstöveln.

Går man 150 år tillbaka i tiden när arrangerade äktenskap var vanliga inom den svenska borgarklassen så hittar man mängder av beskrivningar av fångna, deprimerade och kärlekslösa kvinnor instängda i ett kärlekslöst äktenskap med den välbesatte äkta mannen.

Tror du inte en sån kvinna skulle ge mycket för att rymma iväg och hitta kärleken om än med den fattige riddaren?

Nej du Kim skaffa dig mer erfarenhet av kvinnans hjärta så fattar du galoppen.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Kim!

Därför att den fattiga och snygga killen kanske är snällare, ärligare och mer trogen än den rike.

Bara en korkad blondin väljer den rike och snygge skitstöveln.

Går man 150 år tillbaka i tiden när arrangerade äktenskap var vanliga inom den svenska borgarklassen så hittar man mängder av beskrivningar av fångna, deprimerade och kärlekslösa kvinnor instängda i ett kärlekslöst äktenskap med den välbesatte äkta mannen.

Tror du inte en sån kvinna skulle ge mycket för att rymma iväg och hitta kärleken om än med den fattige riddaren?

Nej du Kim skaffa dig mer erfarenhet av kvinnans hjärta så fattar du galoppen.

BTT

Men BTT har du blivit den fattiga riddaren på gamla dar, Trodde du lekt herreman i Pattaya under många år, Har du tröttnat på det livet?

Ekonomisk stabilitet är något dom flesta kvinnor eftertraktar, Men för den delen behöver man inte vara stormrik.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kim!

Därför att den fattiga och snygga killen kanske är snällare, ärligare och mer trogen än den rike.

Bara en korkad blondin väljer den rike och snygge skitstöveln.

Går man 150 år tillbaka i tiden när arrangerade äktenskap var vanliga inom den svenska borgarklassen så hittar man mängder av beskrivningar av fångna, deprimerade och kärlekslösa kvinnor instängda i ett kärlekslöst äktenskap med den välbesatte äkta mannen.

Tror du inte en sån kvinna skulle ge mycket för att rymma iväg och hitta kärleken om än med den fattige riddaren?

Nej du Kim skaffa dig mer erfarenhet av kvinnans hjärta så fattar du galoppen.

BTT

Ok, det blir lite svårt att diskutera saken med dig när du fått för dig att det inte finns några snygga, ärliga, trogna och snälla killar med pengar.

Önskar att jag kunde ge dig en länk till en artikel i gårdagens aftonblad, men tyvärr fanns artikeln bara i papperstidningen. Den handlar i alla fall om brittiska tjejers dröm om att bli en "wag", dvs sk fotbollsfru.

Från ingressen... De är beredda att krossa allt motstånd under stilletklacken. Lyx, flärd och kändisskap är målet. Medlet stavas fotbollsspelare. Att bli en wag är drömmen för brittiska tjejer.

I artikeln på två sidor anges b la att var femte ung kvinna i England drömmer om en karriär som wag (fotbollsfru).

Men fortsätt du gärna att tro att tjejer hellre väljer den fattiga snygga killen som inte har fotbollsproffsmiljoner och kändisskap att erbjuda utöver sin snygghet.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Kim!

Nu har jag inte påstått att tjejer hellre VÄLJER den gode fattige killen framför den gode rike killen. Det vore idi*ti och det hade inte jag heller valt.

Det jag menar är att för de flesta tjejer, förutom thailändska bartjejer då, så är mannens personlighet och inte hans ekonomiska status avgörande.

Nog få tjejer idag som gifter sig pga pengar.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

"Alla" vet att det år den inre skönheten som är viktigast!

och jag håller med om att det är viktigt att det är skönt när man är inuti. clapping.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Kim!

Nu har jag inte påstått att tjejer hellre VÄLJER den gode fattige killen framför den gode rike killen. Det vore idi*ti och det hade inte jag heller valt.Det jag menar är att för de flesta tjejer, förutom thailändska bartjejer då, så är mannens personlighet och inte hans ekonomiska status avgörande.

Nog få tjejer idag som gifter sig pga pengar.

BTT

Inte visste jag att Du va sån? :dance1:

Och varför skulle inte en Thailändsk "bartjej" kunna ha vanliga mänskliga känslor?

Man kan inte låta bli att undra över vilken ofantlig otur Du måste haft i dina "raggningar", kikaren till trots. :whistle:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...