Jump to content
IGNORERAD

Varför gillar svenska män thailändskor?


Trollet

Recommended Posts

Jag förstår ju också att det är ett thaiforum så automatiskt blir det jämförelser thai/svensk. Det jag har reagerat mest mot är väl när vissa har skrivit en aning förnedrande om svenskan, bara för att dom själva har haft otur i ett/några förhållanden betyder det ju inte att alla svenskor väger 75kg och är fula/dumma m.m. Det är som någon skrev tidigare att det finns bra och dåliga mäniskor/tjejer överallt. Bara man själv trivs i sitt förhållande så spelar väl inte nationaliten någon roll.

Tja, vad gäller utseende anser jag nog att det finns lika stor andel attraktiva svenska kvinnor som det finns thailändska. Det räcker att röra sig utanför turistområdena för att inse det. Jag har sett min beskärda del av unga, fula och feta thailändska damer.

Dock skiljer sig oftast mentaliten i många avseenden, både på gott och ont. Vad man väljer att stå ut med blir väl en smaksak.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 175
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    11

  • acmed00x

    8

  • ITOY

    8

  • Avregistrerad clion

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jo, men i Aien har ju ändå många vackra mäniskor både män och kvinnor, men Afrika???

Man vet ju ändå vad var och varannan svensk säger här hemma. Asiater kan jobba dom är duktiga m.m. men vad säger de flesta om Afrikaner (somalier) dom kommer bara hit för att få bidrag,lata mäniskor m.m. ändå vill "en viss typ " av mäniskor betala för en biljett,boende m.m. och då det värsta utav allt betala en "svart" för att få "sälskap". Vilken dubbelmoral, usch.

Vad du säger här hemma är en sak. Må vara pinsamt nog för dig.

Att "var och varannan svensk" skulle säga så, och på köpet vara dubbelmoraliska när de gör det

blir tack o lov inte sant bara för att du har den uppfattningen.

Var noga med källhänvisningar, inte minst om det är du som är "källan".

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente, den svenska mannen åldras med behag, blir med tiden endast bättre och är väl egentligen på topp i 70års åldern.

Därefter tappar han en smula i prestanda.

Självgode Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, vad gäller utseende anser jag nog att det finns lika stor andel attraktiva svenska kvinnor som det finns thailändska. Det räcker att röra sig utanför turistområdena för att inse det. Jag har sett min beskärda del av unga, fula och feta thailändska damer.

Dock skiljer sig oftast mentaliten i många avseenden, både på gott och ont. Vad man väljer att stå ut med blir väl en smaksak.

Herr Chang har talat.

Exactemente, finns inget värre än fula människor!

Kan de inte stanna hemma, förstår inte vad de tänker på när de går ut.

Puddingen Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror inte att det finns någon svensk kvinna som kan laga till en sån jättegod laab moo som min thailändska kvinna kan och mycket annat smått och gott för den delen

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror inte att det finns någon svensk kvinna som kan laga till en sån jättegod laab moo som min thailändska kvinna kan och mycket annat smått och gott för den delen

Ja och jag som vill ha riktig hemlagad svensk husmanskost får väl dras med tjocka Ulla på posten

Link to comment
Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Gillar Arme tjejer

80736492.jpg

80736494.jpg

80736497.jpg

80736500.jpg

Men jag Älskar min Thailändska Fru

Ändrades av Magnus-Chumphae

Magnus-Chumphae

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja och jag som vill ha riktig hemlagad svensk husmanskost får väl dras med tjocka Ulla på posten

För att laga svensk husmanskost behöver man väl ingen svensk kärring, det fixar man ju själv.

Du är ju en duktig kock 33:an har jag hört.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

För att laga svensk husmanskost behöver man väl ingen svensk kärring, det fixar man ju själv.

Du är ju en duktig kock 33:an har jag hört.

jo stämmer bra det ville vara lite ironisk bar

Link to comment
Dela på andra sajter

jo stämmer bra det ville vara lite ironisk bar

Ja du de e lugnt min gode vän. Skulle du inte kunna lära upp någon i Pattaya som har svensk restaurang att göra kroppkakor.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Jag tror att vi attraheras av Thaitjejer för att dom är uppfostrade som tjejer och beter sig som tjejer, här hemma har det delvis spårat ur.

Mvh Isan Lover

Mycket bra sagt :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du de e lugnt min gode vän. Skulle du inte kunna lära upp någon i Pattaya som har svensk restaurang att göra kroppkakor.

Kroppkakor i all ära men vad är det jämfört med Pite-palt.jag bara frågar ? Brukar finnas hos Pi & Larsas ställe. Man åker Pattaya Tai till den slutar sedan rakt över Sukhumvith och fortsätter en bit till. När man kommer till soi 1 så ligger det prexis mitt emot.preved.gif

Mvh Fritz...

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du de e lugnt min gode vän. Skulle du inte kunna lära upp någon i Pattaya som har svensk restaurang att göra kroppkakor.

Detta håller jag med om men jag tror nog thailändskor kan göra kroppkakor också. Det är ju två stycken som jobbar på kroppkaksrestaurangen i Skogsby, Färjestaden!

He that will not reason is a bigot; he that cannot reason is a fool; he that dares not reason is a slave

William Drummond (1585–1649)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ville ha mer åsikter om detta!!! clapping.gif

Jag attraheras av dom flesta länders kvinnor så varför inte thailändskor?

Thailändska, tyska, ryska, amerikanska, azerbadjanska, etiopiska, kubanska, indiska eller svenska har ingen större betydelse, det finns massor av charmiga kvinnor överallt i världen. Hade jag haft fler liv hade jag gärna gift mig med kvinnor från flera olika nationaliteter. Fast nu har jag ju bara ett liv.

Anser det vara en stor förmån att få leva parallellt i, och med, två kulturer. Det är mycket givande, lärorikt och själsligt utvecklande. Och eftersom vi bor i kalla norden med is, snö och fyra årstider så är det inte så dumt att ha fru, halva släkten och den andra kulturen man lever i, i ett tropiskt land på andra sidan jordklotet. Det är fantastiskt givande.

Om jag å andra sidan ska spekulera i varför jag gifte mig med just en thai istället för en grek eller afghan så är det uppenbart så att det beror på att jag aldrig varit i vare sig Grekland eller Afghanistan. Och om jag skulle ha varit det så är ändå inte deras respektive kulturer så tillåtande som Thailand när det kommer till kvinnors dejtande med utlänningar. Och av den anledningen hade det antagligen varit betydligt svårare att på en semesterresa råka träffa en blivande maka. Men hade deras kultur varit annorlunda och jag gillat de resmålen hade det lika gärna kunnat bli i Grekland man gift sig som i Thailand.

En annan anledning till att det råkade bli just en kvinna från Thailand är ju att man pga olika faktorer blev både vackrare, yngre och rikare så fort man klev av planet i landet. Man kunde med andra ord hävda sig aningen bättre i konkurransen om dom charmigaste tjejerna gentemot andra män.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

En annan anledning till att det råkade bli just en kvinna från Thailand är ju att man pga olika faktorer blev både vackrare, yngre och rikare så fort man klev av planet i landet.

crazy.gif

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

crazy.gif

En annan anledning till att det råkade bli just en kvinna från Thailand är ju att man pga olika faktorer blev både vackrare, yngre och rikare så fort man klev av planet i landet.

Fast å andra sidan så blir ju alla andra som kliver av planet det också...fast inte thailändarna förstås...de stackarna..

Ändrades av ITOY
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du de e lugnt min gode vän. Skulle du inte kunna lära upp någon i Pattaya som har svensk restaurang att göra kroppkakor.

Nyss hemkommen från Big Horn som ligger i arkaden vid Diana Inn. På onsdagar serveras det kroppkakor med skirat smör och lingonsylt som dagens för 145 battar. Har ätit deras dagens två gånger nu och det var hur gott som helst. Kommer med stor sannolikhet att befinna mig där vid femtiden på onsdag. Spana efter en "sexy handsome man" som är flintskallig, har glasögon och några kilos övervikt och är närmare 60 än 50 åldersmässigt om du vill ha kontakt.

Mvh Fritz...

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Självklart tycker jag om alla tjejer oavsätt ursprung eller hudfärg..Det finns säkert många bra svenska tjejer här i vårt land,men det gäller ju att hitta dom..det är som att leta efter nål i en höstack.. Men ska du hitta en snygg tjej i sverige så måste du oftast ha ett galssigt jobb,fin bil,pengar,status,vältränad osv... verkar det som i alla fall...Men vad jag har märkt i Thailand så skiter dom blekaste fan i vad du har för bil eller om du är vältränad,snygg m.m. bara du har ett gott hjärta och kan ta hand om dom och ev blivande familj..Dom är inte lika ytliga som många svenska tjejer är. Har dejtat väldigt mycket tjejer i sverige och det har varit samma sak varje gång..Jag har rent utav sagt tröttnat på dom bortskämda svenska tjejerna så jag kommer hålla mig till Thai.

Link to comment
Dela på andra sajter

Självklart tycker jag om alla tjejer oavsätt ursprung eller hudfärg..Det finns säkert många bra svenska tjejer här i vårt land,men det gäller ju att hitta dom..det är som att leta efter nål i en höstack.. Men ska du hitta en snygg tjej i sverige så måste du oftast ha ett galssigt jobb,fin bil,pengar,status,vältränad osv... verkar det som i alla fall...Men vad jag har märkt i Thailand så skiter dom blekaste fan i vad du har för bil eller om du är vältränad,snygg m.m. bara du har ett gott hjärta och kan ta hand om dom och ev blivande familj..Dom är inte lika ytliga som många svenska tjejer är. Har dejtat väldigt mycket tjejer i sverige och det har varit samma sak varje gång..Jag har rent utav sagt tröttnat på dom bortskämda svenska tjejerna så jag kommer hålla mig till Thai.

Nä du det skiter dom inte i i Thailand. Skillnaden är att bottenskrapet som ej attraktiva svenska män kan få är sjuhelsikes mycket snyggare i Thailand. Många svenska män som inte är framgångsrika, snygga, unga, smarta osv. får leva med att deras thailändska söta tjej med storlek 34 är en före detta prostituerad med endast en handfull skolår bakom sig. Hon har troligtvis också åtminstånde ett barn som hon inte har råd att ta hand om men söt är hon förstås och bär inte mysbyxor och käkar chips. Själv har jag dock i hård konkurrens hittat en fantastisk flickvän därnere, hon har i stort sätt allt en man vill ha.

Ändrades av ITOY
Link to comment
Dela på andra sajter

Nä du det skiter dom inte i i Thailand. Skillnaden är att bottenskrapet som ej attraktiva svenska män kan få är sjuhelsikes mycket snyggare i Thailand. Många svenska män som inte är framgångsrika, snygga, unga, smarta osv. får leva med att deras thailändska söta tjej med storlek 34 är en före detta prostituerad med endast en handfull skolår bakom sig. Hon har troligtvis också åtminstånde ett barn som hon inte har råd att ta hand om men söt är hon förstås och bär inte mysbyxor och käkar chips. Själv har jag dock i hård konkurrens hittat en fantastisk flickvän därnere, hon har i stort sätt allt en man vill ha.

haha, Ditt inlägg är ju lite typiskt, som kommer från lite varstans. Vi är allt bra på att rationalisera våra egna liv och val.

Sammanfattat:

Det 1. Thailändska kvinnor med svenska män är ofta outbildade, föredetta prostituerade samt fattiga och därmed desperata.

Del 2. Svenska män med Thailändska kinnor är socialt och ekonomiskt misslyckade samt fula, gamla och feta, de kan inte få svenska kvinnor, men intalar sig att de inte vill ha dem heller.

Del 3.Min egen situation och Thailändska kvinna är helt annorlunda från det ovan nämnda, men jag har ju haft sådan tur.

:dance1:

Ändrades av korp

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

haha, Ditt inlägg är ju lite typiskt, som kommer från lite varstans. Vi är allt bra på att rationalisera våra egna liv och val.

Sammanfattat:

Det 1. Thailändska kvinnor med svenska män är ofta outbildade, föredetta prostituerade samt fattiga och därmed desperata.

Del 2. Svenska män med Thailändska kinnor är socialt och ekonomiskt misslyckade samt fula, gamla och feta, de kan inte få svenska kvinnor, men intalar sig att de inte vill ha dem heller.

Del 3.Min egen situation och Thailändska kvinna är helt annorlunda från det ovan nämnda, men jag har ju haft sådan tur.

:dance1:

Hahaha...så rätt sagt :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...