Jump to content
IGNORERAD

Nån som sugen på golf 22/10-3/11


Serath

Recommended Posts

Skall till Udon Thani i höst och kommer vara där 2 veckor

Hade tänkt att spela lite golf om man kan hitta några fler, Är inte duktig dock 36 hcp... Spelar för det är kul inte för scoren.

Min första resa till uth så har ingen aning vilken bana som är bäst, klubbor måste jag hyra ochså.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Baa och jag har pratat om att spela om det fungerar för mig. Har inte några klubbor i Udon. men Baa skulle försöka hjälpa mig. Jag är där emellan 14 oktober och den 29 oktober. Annars spelar nog Baa med dig om du vill. Skicke ett mess till honom . han är i udon nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer vara där samtidigt. Är också rätt ny.. 36+, och det var över ett år sen jag lira sist.

Borde kanske packa ner golfskorna och puttern :D

"Han har visserligen tagit hit två sydost-asiatiska kvinnor, men han ser sig inte som en fruimportör."

Link to comment
Dela på andra sajter

Nobie

det var i januari i pattis jag spelade sist. men skit i golfskorna. Ta ett par gympadojor istället så slipper extra vikt. Puttern kan du också lämna hemma. hoppas bara det fungerar att vi kan lira

Link to comment
Dela på andra sajter

Gympadojjor funkar utmärkt, klubbor får vi hyra.

Ska vi boka nått innan eller boka nått när vi är där nere?

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena grabbs.

Har ingen lina ännu så IT besöken blir rätt sporadiska.

Bokar gör man inte i Udon, bara att ta sig till den bana man vill spela på tidig förmiddag, Thai lirar väldigt sällan före lunch på vardagarna, däremot undviker "farangerna" helgerna då det är 6-7 timmars ronder i stället för 3-3,5.

Hör av Er när det närmar sig, jag finns ju här nästan jämt, kommer dock att vara i BKK ungefär den 20 okt några dar men sen som vanligt igen.

Haede

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jahaja... Så man behöver varken klubbor eller skor. Passar ju bra med tanke på att Finnair tar 60 euro för en golfbag enkel väg om totala vikten på bagaget överstiger 20 kilo. Ska golfprylarna med, så sticker det snabbt upp över 20k.

Är så kass, så det spelar väl ingen roll vilka klubbor jag spelar med.

Fast puttern kommer jag nog sakna och min hybrid som jag slår ut med, då jag inte nått drivermognad än. :)

/NF

"Han har visserligen tagit hit två sydost-asiatiska kvinnor, men han ser sig inte som en fruimportör."

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...