Jump to content
IGNORERAD

Bekräftelse med flyg thai airways?


Sheriffen

Recommended Posts

Vi har i höst bokat en resa med thai airways (endast flygbiljett tur och retur Stockholm-Arlanda). Min fråga är om man måste "confirm" (bekräfta) innan man flyger? Anledningen till min fråga är pga jag snackade med en kompis igår och han sa att han haft en gång strul med thai airways då han inte visste att han var tvungen att bekräfta innan resan, han trodde det räckte att ha bokat och betalat för flygresan. Så min undran är om vi också måste "confirm" (bekräfta) till thai airways innan vi flyger med dem? Om ja, hur gör man det? (Nämnas kan göra att vi bokade flygresan med thai airways med jorden resor i Stockholm tror jag det var då det var en thai airways erbjudande)

Tacksam för svar. Ha en bra dag.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pain is temporary - glory is forever

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Tja

Kort svar: Nej.

Långt svar: Jag tror din kompis blandar ihop confirm och reconfirm. För några år sedan var man tvungen att rekonfirmera återresan. Detta är också borttaget.

mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Aha, ok. Tack för svaret! Ha en bra dag.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pain is temporary - glory is forever

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...